NIEUWJAARSMEETING ZONDAG 25 FEBRUARI 2007

afspaken voor bijeenkomsten...
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Bart,
Even op de tanden bijten en komen.
Morgen is alles dan weer vergeten, een namiddag matravrienden kan genezend werken.

Ps er is ook water te verkrijgen.
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Sterkte Bart. :lol:
jurgen M
Posts: 1114
Joined: Thu Jun 02, 2005 9:33 am

Post by jurgen M »

Leuk om terug wat bij te praten en tips uit te wisselen,
groeten aan alle Matra mania liefhebbers. En ik hou jullie op de hoogte over de effecten van jullie raadgevingen. :wink:
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Het is een zeer positieve namiddag geworden, er werd volop bijgepraat, onderdelen verwisselden van eigenaar, ...
Verslag hopelijk morgen onder ledenrubriek - meetings. Foto's welkom op matra.mania@skynet.be.
Ik dank alle aanwezigen voor de aangename sfeer.
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

gezellige meeting

Post by erwin »

na een flinke rit, zijn we na vele omwegen dan toch nog op de meeting aangekomen, het was leuk om eens de gezichten te zien en te spreken waarmee je normaal alleen mee mailt, of chat via deze site , de ontvangst was vriendelijk, helaas konden we niet te lang blijven omdat we ook nog terug moesten, toch zo een rit van meer als 2 uur, daarbii was de terug rit een regelrechte nachtmerrie vanwege de slechte wegbewijzering ! (vooral als je navigatie niet werkt) we hadden het gevoel nooit meer uit belgie weg te raken! uiteindelijk zijn we toch thuis gekomen, maar toen was het al laat! hopelijk zien we elkaar de volgende keer als de bagheera klaar is dan hebben we weer wat om bij te praten.
bedankt voor de vriendelijke ontvangst en de onderdelen !
erwin en rene
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Bart,
Je beste vriend trouwt ook maar ??n keer (normaal gezien).
We hebben je dadelijk gemist. Ik wist niet dat je nog een bericht geplaatst had. Lees de verslagen en zie de foto's die er gemaakt werden en je weet wat je gemist hebt. Het was er h??l gezellig en leerzaam.
Tot wederhoren. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Aan alle leden,

Om een samenvatting van de nieuwjaarsreceptie te lezen! Zie ledengedeelte.

Alain, Ik stuur een verslag met foto's door.
Veel succes met de plaatsing. Alle begin is moeilijk!
Groetjes :wink: :wink:
Matra Bagheera S - 1977
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Ik zie vanavond als ik thuis ben en probeer het op de site te zetten.
Op hoop van zegen.
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Mannen,

Het zijn een beetje vijgen na pasen maar ik had er wel graag bij geweest, gisteren.
Ik neem aan dat er een paar oude bekenden en ook nieuwe gezichten te zien waren. In dit geval is het natuurlijk steeds boeiend om deze mensen en hun wagens te leren kennen.
Ik kon echter onmogelijk in staat van ontbinding achter het stuur van de wagen kruipen om effe naar Pijpelheide te komen, gezellig te babbelen en dan nog heelhuids terug te komen. I'm sorry...(burps)

Zoals jullie al weten heb ik een moeilijke periode achter de rug en ben volop ingewerkt in mijn nieuwe werksituatie, tot grote tevredenheid.
Hierdoor heb ik het Matra-gebeuren een beetje naar het achterplan moeten schuiven.
Cursuspakketten en overuren zijn momenteel volop aan de orde.
Collega-magazijniers zullen kunnen beamen dat het er serieus hectisch kan aan toe gaan als je een ploeg mecaniciens en klanten constant van de juiste onderdelen moet bevoorraden.

Maar niet getreurd, de gegalvaniseerde bagh staat nog steeds trouw te wachten om aangekleed te worden. E?n ding is zeker, roesten zal hij niet zo gauw meer!
Ik hoop stilaan terug op kruissnelheid te komen en met het lakken van het chassis te kunnen beginnen, waarna we met de glimlach kunnen beginnen aan de opbouw van de wagen!
De agenda zal dus wekelijks een vakje "werken aan de Matra" krijgen, kwestie van het een beetje zien op te schieten!

Tot gauw,

Bart
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Bart,
Dat de nieuwe job een verandering met zich meebrengt kan ik me voorstellen. Dat het er hectisch aan toe kan gaan ook. "Tijd is geld" en niemand wacht graag lang. Zeker niet als je het moet betalen. Ik ben blij dat je een job hebt die je graag doet. Het is toch een heel groot gedeelte van je leven dat er gewerkt moet worden. Als je dit met overtuigen doet of niet is een groot verschil. Als je eenmaal de knepen van het vak onder de knie hebt krijg je terug meer tijd voor je bagheera. Het is al een hele geruststelling dat zij niet meer roest. Veel succes.
Groetjes
:wink:
Matra Bagheera S - 1977
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Bart ik weet dat je in je hart er graag bijgeweest was, maar soms wil het lichaam en de geest niet mee. Soms kan een zware nacht blijkbaar zijn tol eisen. Een nieuwe job die je met alle inzet uitvoerd kan zwaar zijn maar je zal hier ongetwijfeld vroeg of laat de vruchten van plukken.

Godfried ik ben gisteren tot 01u30 bezig geweest met de site maar het resultaat was nog niet echt naar mijn goesting.
Wat wel goed is het lukt al heel wat beter. Als ik vanavond niet te lang moet werken doe ik terug voort.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Alain,

Succes en dat het een beetje mag meezitten. :wink: :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Locked