INSCHRIJVEN VOOR DE RONDRIT 2006

afspaken voor bijeenkomsten...
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Mag ik mee met het chassis???
User avatar
GODFRIED
Posts: 9840
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Bart, ??n zetel monteren in het chassis als zitplaats voor Alain.Misschien best ook een veiligheidsgordel anders zijn we hem kwijt voor we aankomen. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Hoe ver staan de zaken?........
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

Post by ludo2 »

ik heb vandaag het gestort voor de rondrit.
ik ben dus ook oppost.ik denk dat ik samen met godfried jullie richting uit kom.
tot in mei.groetjes ludo.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9840
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Wij, mijn vrouw en ik zullen ook van de partij zijn.Hebben ook betaald.
Ja, Ludo we kunnen samen naar de meeting rijden.Wij kunnen samen komen ergens op de autosnelweg.We zullen nog iets afspreken.
Groetjes.
:wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

Post by ludo2 »

benny,
men overschrijving ontvangen?
ik hoop het altans.
groetjes ludo.
benny
Posts: 3834
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Sorry heren,

even uit de eter geweest. De harde schijf had de geest gegeven. Ik heb een nieuwe PC gekocht, en kan er weer tegenaan gaan. Ik moet nog proberen om gegevens van de kapotte harde schijf te halen, maar dat is voor later. Bart, dat is een goed idee om met jouw chassis mee te rijden met onze rondrit. Je kan dan inderdaad je chassis bij mij achterlaten. Helaas weet ik niet of ik je chassis direct zal kunnen binnen zetten. Het is nog vier weken, we zien dan wel.

Groeten Benny.
benny
Posts: 3834
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Ludo, ik jouw inschrijving goed ontvangen ( 1 persoon) . Tot 13 mei.
Groeten Benny.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9840
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Zolang maar materieel iets de geest geeft is dat niet zo erg, dat is allemaal te vervangen.Fijn dat je weer terug bent op het forum. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Benny,

Het is op de valreep maar schrijf mij ook maar in (1 persoon). Het geld is overgeschreven.
Ik kom dus met een bestelwagen met aanhanger en een type I- chassis erop!
Zorg maar dat de Matra-vlaggen klaarliggen en alles wat de aandacht kan trekken voor zover het "prachtige" chassis dit al niet zal doen.
Weet wel dat ik met het hele gevaarte een beetje beperkt ben in het bochtenwerk (voor het geval er een U8 meerijdt... 8) ) en hoop jullie rijplezier niet teveel in te moeten tomen in de kleine weggetjes.
Ik ga alsnog een gewone dubbel-assige aanhanger proberen te zoeken want zo'n plateau-aanhanger is wel enorm groot.
Normaal gezien moet het chassis op zo'n gewone aanhanger kunnen staan.
Benny, til je zo'n chassis met twee man op? Het chassis is wel volledig kaal.
Anders zou het afladen bij jou thuis wel eens moeilijk kunnen gaan...

Bart
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
User avatar
GODFRIED
Posts: 9840
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Bart,
Met twee man dat chassis opheffen! Vergeet dat maar.Met vier man zal dit wel lukken.Je gaat meer bekijks hebben dan wij met onze rijdende Matra's.Als dat chassis maar niet besmettelijk is mijn vingers jeuken al. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Je mag je anders naar believen uitleven op mijn chassis, Godfried! Met veeeeeel plezier! :wink:
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
benny
Posts: 3834
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Bart,
met twee gaat niet, met vier wel. Desnoods trommel ik de buren op.

Groeten Benny.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9840
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Bart,
Er zijn dagen bij dan voel ik me beter(gelukkig maar) en dan heb ik weer h??l veel plannen.Toch moet ik voorzichtig zijn het veranderd soms op een uur. Dat is dan niet te begrijpen.Ik heb beterschap en hoop dat zich dat verder zet. Daar staat dan wel tegenover dat ik nu 5 pijnstillers neem per dag.Misschien kan ik deze in de toekomst afbouwen!Ik ben blij dat ik een bagheera heb als het me dan eens te veel wordt dan begin ik daar aan te poetsen of te sleutelen.Het helpt als afleiding.
:wink:
Matra Bagheera S - 1977
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Het is dan ook jammer dat mensen met een goede gezondheid niet altijd beseffen dat ze wel nog alles kunnen doen...
Ik ben blij dat ik eindelijk eens een rondrit kan meedoen om kennis te maken met iedereen en met jou in het bijzonder.
Ikzelf ben de voorbije maanden ook blij geweest dat ik mijn gedachten heb kunnen verzetten met aan de Bagheera te werken want ik heb een niet zo fraaie winter achter de rug met de nodige problemen.
Gelukkig laat mijn gezondheid mij (nog) niet in de steek en kijk ik vol goede moed uit naar de zomer en de voltooiing van mijn auto!
We praten zeker verder op de meeting!

Bart :wink:
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
User avatar
GODFRIED
Posts: 9840
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Ja, ieder huisje heeft zijn kruisje.Alleen is het kruisje niet in ieder huisje even groot. Maar vroeg of laat krijgt ieder zijn deel.Zo is het leven en zo zal het altijd zijn.Je bagheera deze zomer afkrijgen is misschien iets te hoog gegrepen.Het zal ervan af hangen of je veel tijd kunt vrijmaken.Het gaat een uniek zicht zijn op 13 mei een aanhanger met een chassis erop tijdens een meeting.Ik ga er zeker foto's van maken. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

Post by ludo2 »

beste vrienden,
zijn er nog limburgers die gaan mee doen aan de rondrit?
zo ja wie?
benny,weet ge daar iets van?
kunnen dan mischien in groep naar ginder gaan.
het is toch een kleine 200km van hier.
ik hoor nog wel iets.
groetjes ludo.
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Godfried,

Inderdaad zal de voltooiing van mijn wagen nog niet voor deze zomer zijn, waarschijnlijk volgende zomer.
Dat is wat ik in gedachten heb maar niet getreurd als het wat uitloopt, zolang alles maar volgens de regels van de kunst gebeurt en er niet teveel tegenvallers zijn.
Veel zal afhangen van het chassis. De techniek daarentegen zal niet al teveel problemen mogen opleveren en zal nog vrij vlot gaan.
Dankzij Benny kan ik al op beide oren slapen voor het laswerk en vermits ook hij zijn chassis gaat laten galvaniseren, scheelt het voor mij een pak opzoekingswerk... :oops:
Ik ben dan ook blij dat ik een paar ervaringsdeskundigen heb!
Neem maar gerust foto's, ik zal jouw groene Bagh ook wel veelvuldig op de gevoelige plaat vastleggen kwestie van mezelf wat aan te moedigen!

Bart
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
benny
Posts: 3834
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Hallo Ludo,

de volgende mensen hebben zich reeds ingeschreven:

Detry Fabrice
Op De Locht L.
Schrapen Ludo
Schregardus W
Bell George
Van Essche Paul
Georges Vanhee
Maes Jules
Benny Raes

Hopelijk worden Jules en ik de komende dagen overrompeld met inschrijvingen. Ik heb de uitbater op het verzamelpunt gezegd dat we met een 40-tal personen zullen zijn, en daar zijn we nog een heel eind vanaf.
Dus Matraliefhebbers, massaal inschrijven.

Tot 13 MEi

Benny.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9840
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Ludo,
Ik denk dat we met twee bagheera's zijn uit Limburg.Dan gaan we met ons drie?n want mijn vrouw gaat ook mee. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
bagheera79
Posts: 12
Joined: Sat Apr 22, 2006 3:31 pm

Post by bagheera79 »

tot wanneer kan ik inschrijven?
benny
Posts: 3834
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

je kan nog altijd inschrijven. We hadden gevraagd om voor 20 april in te schrijven om een idee te hebben hoeveel deelnemers er zouden zijn. We hopen dat er nog veel zullen bijkomen.

tot 13 mei

Benny.
benny
Posts: 3834
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Willen de deelnemers hun email-adres naar mij sturen. Wegens computerfaing ben ik alle gegevens verloren. Zo kan ik dan het roadbook doorsturen wanneer het klaar is.

En nog een vraag aan de deelnemers: zou het mogelijk zijn om jullie voorkeur voor de middagsnack te laten weten. Dit is op het forum te vinden bij inschrijving voor de rondrit. Bij het automuseum werken ze met verse produkten en ze zouden graag weten wat we zouden consumeren. Zo weten ze wat ze moeten aankopen.

Tot 13 mei

Benny.
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Ja Benny, 9 op 106 (members) is zeker geen hoge score. :-?

Ik bewonder je dat je niet opgeeft en het geheel laat varen, als de wagens ons niet in de steek laten gaan we er voor. Alvast bedankt. :D

Zijn er Limburgers die langs Leuven komen?

Als ze niet te gehaast zijn kan er een M530 trachten aan te sluiten. 8)
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Ik had alles hoopvol ingeschat om de M530 klaar te krijgen tegen 13 mei 2006,helaas is er heel wat mislopen,de motor is er slechter aan toe dan eerst gedacht (met dank aan de vorige sukkelaar die de revisie uitgevoerd had)zodat die niet zal klaar zijn.
Ook bij het demonteren van de buis waarop de motor staat liep het mis,??n bout vertikt het van los te komen en draait gewoon rond.
Het stuk met bout (1015102)die in die buis zit en er nog steeds niet uit is ,is nergens meer te vinden. :cry:
Ik zal er bij zijn op 13 mei 2006,maar jammer genoeg niet met de M530.

Groeten
benny
Posts: 3834
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

We hebben nu 17personen die ingeschreven zijn. Ik weet dat er nog mensen zullen deelnemen maar die nog niet betaald hebben. Het gaat dus de goede weg op.
Dus: MASSAAL INSCHRIJVEN MENSEN;

Benny.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9840
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Paul,
Ludo, mijn vrouw en ik komen van Limburg. Ik heb nog niet gekeken hoe we het beste rijden maar Ludo zei iets van over Antwerpen. Ik ga het vandaag ook eens bekijken en laat je iets weten. :wink:

Dag Jules,
Het is spijtig maar niet getreurd dan zal het tegen de volgende rit wel in orde zijn.Soms kan er van alles tegen zitten en vloeken helpt dan maar h??l eventjes.Voor ieder probleem is er een oplossing neem de tijd die je er voor nodig hebt. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Jules, fototje?
Spijtig, is er waarschijnlijk maar ??n M530 die het zal moeten opnemen tegen die jonge racers. 8)
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Troost je, Paul.
Achter die jonge racers rijdt ook nog een vierkante bestelwagen met een Bagheera-chassis eraan vastgehaakt....
Het zullen enkel de Murena-boys zijn die zich zullen moeten intomen.
De Bagheera-rijders doen het ook eerder rustig (tenzij ze een U8 ingebouwd hebben voor de gelegenheid...)
Jules, kan jouw M530 ook niet mee op de aanhanger???

Bart :wink:
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Paul

Ik denk niet dat u de enige M530 zal zijn,u krijgt hulp,normaal moet de Prachtige gele 530 van Philip ook reeds ingeschreven zijn. :lol:
Ik zal genoegen moeten nemen met het bewonderen van al ???die Matra's. :o
Locked