Matra Croatia Tour 2017! (3de editie)

afspaken voor bijeenkomsten...
Post Reply
User avatar
Robi Rizvic
Posts: 30
Joined: Thu Jan 01, 2009 3:19 pm
Location: Nederland
Contact:

Matra Croatia Tour 2017! (3de editie)

Post by Robi Rizvic »

Beste Matra vrienden,

In 2017 is het weer zover en organiseer ik voor de 3de keer de Matra Croatia Tour.

We starten in Fuzine in het binnenland en zullen daarnaast het eiland Pag, Zadar, Sibenik en de nationaal parken Plitvice en Krka bezoeken. Deze editie zal in Zagreb eindigen, de hoofdstad van Kroatië. Dit alles uiteraard gecombineerd met heerlijk stuurwerk voor onze Matra's en prachtige vergezichten! Deze tour is een perfecte balans tussen het rijden en vrije tijd. Daardoor is er voldoende tijd om ook te relaxen aan het strand, flaneren over de boulevard, winkelen of een historische binnenstad ontdekken, dus voor ieder wat wils en uitermate geschikt om de tour samen met je partner te doen!

Ik heb minimaal 20 deelnemers nodig en net als voor de vorige edities benader ik naast de Nederlandse Matra liefhebbers ook de Belgische, Duitse, Oostenrijkse, Zwitserse en Franse Matra eigenaren! Vanuit Oostenrijk heb inmiddels al 16 personen die zich hebben aangemeld.

Hieronder treffen jullie een beknopt overzicht, een Franse versie is nog in de maak. Indien je interesse hebt en graag het gedetailleerde programma wil weten hoor ik dit graag via de mail.

Voor nu is de registratie het belangrijkst, dit kan tot 01.02.2017 via info@roads4classics.com. Na aanmelding zullen jullie een registratie link van mij ontvangen. De (aan)betaling komt na 01.02.2017!

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dit graag van jullie!
Attachments
Aankondiging_MTR2017_NL_B_K.jpg
Aankondiging_MTR2017_NL_B_K.jpg (226.97 KiB) Viewed 4224 times
Robi Rizvic
www.matra-murena.nl
M530LX
Bagheera phase 1
Murena 1.6, 2.2, 2.2S, 3.0V6
Avantime 2.0T
Post Reply