Matra voorjaarsweekend 2014

afspaken voor bijeenkomsten...
Post Reply
User avatar
matramurena
Posts: 838
Joined: Wed Sep 14, 2005 11:09 am
Location: Sundet, Lillesand, Noorwegen
Contact:

Matra voorjaarsweekend 2014

Post by matramurena »

Zoals wellicht bekend ben ik druk bezig om mijn huis te verkopen en te emigreren... Toch wil ik graag als ik nog in den lande ben een voorjaarsweekend organiseren en ik heb al een lijntje uit geworpen om de organisatie over te nemen mocht ik dan al niet meer in Nederland wonen.

Uiteraard is er nog een hoop finetuning te doen, maar ik zou graag o vroeg mogelijk weten of mensen van plan zijn om te komen en of er überhaupt wel mensen zijn die dit soort evenementen leuk vinden om te bezoeken.

Ik heb een camping in Brabant gevonden die het wel leuk vind ons te accomodiseren. Er is niet heel veel plek, maar er zijn hutten voor 4 tot 6 personen te huur voor een leuke prijs per nacht. Kamperen kan uiteraard ook met je tent!

Het zal het weekend van 12-13 April 204 worden. Aankomst kan dan op vrijdag of zaterdag. Vrijdag is er verder niets specifieks gepland, maar voor de mensen die verder weg wonen is het wellicht wel lekker om alvast maar in de buurt te zijn.

Zaterdag ga ik een rit in de buurt uit zetten en zullen we een leuke bestemming zien te vinden zoals een museum, toeristische attractie of iets dergelijks. Zaterdag avond is er een barbecue op het campingterrein. Indien nodig kan dit overdekt.

Zondag rijden we in kolone naar Terheijde waar het jaarlijkse Terheijdense Oldtimer Festival plaatst vind en waar we een plek hebben om de auto's bij elkaar op te stellen. Op dit evenement kunnen we ons de rest van de dag met gemak wel bezig houden, er is genoeg te zien!

Het is dus een weekeind in plaats van de gebruikelijke meetings (hoewel die er nog maar bar-weinig zijn) Kosten zullen best mee vallen. Vanaf €10,- als je een tent hebt tot €60,- voor een 6-persoons verblijf. Barbecue zal zo rond de 20 Euro zijn schat ik in, en deelname aan het Terheijdense Oldtimer weekeind is gratis.

Ik wil dit alles graag gaan organiseren, maar ik wil uiteraard ook wel van te voren weten in hoe verre hier interesse in is. Afgelopen Zeelandrit is mij alweer gebleken dat er wel mensen zijn die graag meetings bezoeken, en dat er in Nederland weinig georganiseerd wordt op dit gebied. Meerijden met andere clubs trekt ook lang niet iedereen aan.

Ik wil dit evenement met liefde op touw zetten. Als er 4 equipes toezeggen te willen komen dan ga ik alles in werking stellen en er (nog meer) tijd in steken. Het vergt echter wel wat planning en tijd en dus wil ik graag wel weten of het niet voor niets is. ;)

En uiteraard zal ik ook een Matra-meeting in Noorwegen gaan organiseren als we daar eenmaal wonen! :)

PS: Pete, ik hoop dat ik niet in jouw vaarwater kom kwa datums... Maar het Terheijdense festival leek mij uitermate geschikt in deze. ;)
Martijn

1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
User avatar
pete speed
Posts: 562
Joined: Sun Aug 17, 2008 10:58 am
Location: Beesel, Pays Bas

Re: Matra voorjaarsweekend 2014

Post by pete speed »

No problem Martijn ; organiseer ik wel wat in mei, tenminste als er animo voor is.
The Pete
User avatar
matramurena
Posts: 838
Joined: Wed Sep 14, 2005 11:09 am
Location: Sundet, Lillesand, Noorwegen
Contact:

Post by matramurena »

Animo is er toch altijd wel... Als er maar eens wat georganiseerd wordt.

Mee rijden met andere merken kan met de club, maar we zullen als Nederlanders helaas zelfstandig ook een en ander moeten organiseren denk ik. Afgelopen Zeelandrit veel positieve geluiden gehoord dat er "wat" gebeurd in Nederland.

Je komt toch ook wel kamperen?

Martijn
Martijn

1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
User avatar
oetker
Posts: 7982
Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
Location: Opheusden NL
Contact:

Post by oetker »

Deze datum kan een probleem zijn ivm een ziekenhuisopname vd vrouw.
Kan dus nog niet volledig ja zeggen op het hele weekend maar de zondag zal wel lukken.

Groet Herman
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf
Post Reply