Meeting 21 augustus te Wervik

afspaken voor bijeenkomsten...
Locked
Knockaert Luc
Posts: 21
Joined: Sat Oct 26, 2002 2:00 am

Meeting 21 augustus te Wervik

Post by Knockaert Luc »

Aan alle geinteresseerden.

Op zondag 21 augustus gaat er reeds voor de 5e maal een 'old-timer meeting' en onderdelenbeurs door.
Deelname is gratis, en wanneer je met een collectievoertuig (bijv. een Matra) komt en vooraf inschrijft krijg je er nog een middagmaal bovenop. Deelname van 2 Rancho's staat nu al vast :lol: . Mogelijks ook een paar Noord-Franse Bagheera's en Murena's, leden van Matra-Passion.

Bij mooi weer is het echt een gezellige bijeenkomst.
Meer info kan je vinden op www.wolwervik.tk , als je daar klikt op 'Sfeerfoto's vorig jaar' kan je enkele beelden zien van 2004.
Als je daar verder klikt op 'treffens' en je zoekt in de maand augustus, bij meeting Wervik zie je de foto's van de vorige editie's. (met o.a. een Rancho en een Murena :wink: )

Ik zou een warme oproep willen doen naar de leden toe, zeker de West-Vlaamse, al zijn de andere evenzeer van harte welkom maar de afstand kan soms een rol spelen, om eens een kijkje te komen nemen.
Het zou leuk zijn mochten we daar een aantal Matra's op een rij kunnen plaatsen.
Vrienden en kennisen met een andere wagen mogen uiteraard ook meekomen.

Daar ik zijdelings bij de organisatie betrokken ben kunnen eventuele inschrijvingen via mij gebeuren (lucknockaert@skynet.be of 056 313177). Nadere info kan je eveneens steeds verkrijgen.

Naar Alain en andere bestuursleden toe, en eigenlijk ook wel voor iedereen:
Indien gewenst bestaat de mogelijkheid om een clubstand te plaatsen.
Mogelijks kan dit interessant zijn??? Je laat het maar weten.
Bestaat de mogelijkheid nog om dit eventueel in het clubblad te plaatsen?

In de hoop op enige reactie, aan iedereen een vriendelijke 'Rancho-groet'
Luc
Last edited by Knockaert Luc on Mon Jun 27, 2005 10:19 pm, edited 1 time in total.
benny
Posts: 3842
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Hallo Luc, helaas ben ik dat weekend reeds bezet. Ik ga met de moto meerijden met treffen. Benny.
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Mij lukt het niet aan die sfeerfotos te komen!? Ik kom stevast op een domein registratie pagina terecht.
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Luc

Uitstekend idee om te laten zien dat er in West Vlaanderen nog Matra's rijden,helaas vertrek ik op 20 augustus 05 met verlof,en kan dus niet deelnemen.
Een volgende keer dan maar !
Knockaert Luc
Posts: 21
Joined: Sat Oct 26, 2002 2:00 am

Post by Knockaert Luc »

Aan Jules en Benny, helaas jammer
Aan Paul: heb dit inderdaad zelf ondervonden, doch als je die link dan zelf ingeeft lukt het wel, dus proberen maar.
Knockaert Luc
Posts: 21
Joined: Sat Oct 26, 2002 2:00 am

Post by Knockaert Luc »

En als we nu eens dit proberen: www.wolwervik.tk zal het waarschijnlijk veel beter gaan. Sorry :oops: !!!!!!
Last edited by Knockaert Luc on Mon Jun 27, 2005 9:36 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Ja........., :D lukt al veel beter. :wink: (Je kan via "edit " optie de eerste versie nog wijzigen.)
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4064
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

In augustus ben ik op vakantie ten zuiden van Wervik maar alvast veel plezier.
Knockaert Luc
Posts: 21
Joined: Sat Oct 26, 2002 2:00 am

Post by Knockaert Luc »

Nee, toch....... niet in Wervicq-Sud zeker!!!!!!!!!!! Dan kan je vast wel eens langskomen, het is amper 200 meter! :wink:
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Mischien, onder sterk voorbehoud een M530.
Knockaert Luc
Posts: 21
Joined: Sat Oct 26, 2002 2:00 am

Post by Knockaert Luc »

Doen Paul!!, je bent van harte welkom.
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Hij komt, de M530, de vrouw en de hond(je) ook, staat nu vast! Vier van de vijf modellen, dus.
Tenminste, behoudens onvoorzienigheden.

Waar moeten wij ons melden en wanneer? Adres?
Moeten wij iets voorzien, of waar moeten wij rekening met houden?
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Het weer was toch wel wat de spelbreker daar in Vlaanderen, maar er waren toch wat zeldzame voertuigen die de regen trotseerden. Zelf had ik graag die Bagheera's en Murena's aanschouwd. Tevergeefs, rond 15 uur zijn we dan maar doorgereden daar de vrouw zich aardig begon te vervelen. Zelf voelde ik er voor te gaan "tanken" in Westvleteren (Trapist namelijk) daar ik in de gaten kreeg dat die afstand maar de spreekwoordelijke boogscheut was. Even doorsteken tot aan de kust om een korte wandeling te maken, maar daar waren de weergoden weer niet akkoord, regen dus. Dan maar terug richting Leuven. Voorbij Gent werd het weer beter en het dakpaneel ging er eindelijk uit. Blijkt dat in Brabant de ganse dag droog was. Volgend jaar beter weer bestellen voor Vlaanderen!
Locked