bagheera als redder in de nood

afspaken voor bijeenkomsten...
Post Reply
User avatar
hans
Posts: 150
Joined: Sat Apr 24, 2004 10:34 pm
Location: rotterdam/holland

bagheera als redder in de nood

Post by hans »

:lol: dat een bagheera alleen bij mooi weer buiten komt is voor de meesten van jullie matra liefhebbers geen nieuws maar ik werd in de koude decembermaand toch gedwongen om de bagheera te voorschijn te halen daar ons dagelijks vervoermiddel terminale motorschade opliep,gedurende 2 weken vervulde de bagheera zijn diensten als stijvol vervoermiddel en gaf geen krimp!zelfs sneeuw kon hem niet schelen.echter na 2 weken weer een ander dagelijks vervoermiddel aangeschaft en de bagheera fris gewassen terug in zijn boxje
Image
bagheera sectie contactpersoon SMSC (niet meer)
User avatar
oetker
Posts: 7982
Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
Location: Opheusden NL
Contact:

Post by oetker »

Ik denk dat je de bagheera liever niet in de winterse omstandigheden wil gebruiken.
Zout en pekel is niet zijn vriend.
Nood breekt wet in zo'n geval, en dan ben je blij dat je hem toch voorhanden hebt.
Als je hem goed in de protectiemiddelen hebt zitten zal de schade wel meevallen.
Heb vorig jaar de hele winter met de Murena rondgereden :oops:
Maar ja, die moet er tegen kunnen :roll:
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Ik heb mijn bagheera ook al verschillende keren uit haar stal gehaald om tijdens de winter te rijden. Net zoals Herman schrijft doe je dit beter niet.
Ik had haar wel niet gewassen voor zij weer op stal ging. Echt verwonderlijk wat je dan ziet. oxcidatie op de volledige carburators, de verzinkte koelbuizen, schroeven, bouten enz. :cry: Nee als het niet moet zal het niet meer gebeuren. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Post Reply