UItstappen met de club

afspaken voor bijeenkomsten...
Locked
benny
Posts: 3842
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

UItstappen met de club

Post by benny »

Ik zou een uitstap willen organiseren naar de streek tussen Trier en Koblenz. De datum ligt nog niet vast want ik probeer nog contact te leggen met een oldtimerclub aldaar.Voor dit jaar zal het niet meer zijn. Het is een zeer mooie streek met veel groen en vriendelijke mensen.Het zou een uitstap zijn van vrijdagavond tot zondagavond. Het overnachten kost ongeveer ?25 per persoon voor een overnachting met ontbijt. Voor de autoliefhebbers zou er een bezoek voorzien zijn aan de Nurnbergring. Een rit op de oude ring ( 20km) kost ?15. Nu is mijn grootste zorg te weten wat jullie het meest interesseerd bij zo'n uitstap. Ik weet dat er dames zijn die andere interesses hebben. Daarom zou ik graag weten wat jullie wensen zijn. Dit om de verveling geen kans te geven. Let wel, voor iedereen goed doen zal niet mogelijk zijn. Maar met jullie reacties kan ik dan wel rekening houden om er een aangename tocht van te maken.

Benny.
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4064
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Benny,

Wat je ook wil organiseren, Carina en ik zullen zeker deelnemen als de professionele bezigheden het toelaten.
User avatar
Theo
Posts: 107
Joined: Thu Aug 12, 2004 10:00 pm

Post by Theo »

Zo min mogelijk snelweg en dus veel leuke bochtige weggentjes! :D lijkt me leuk! Iedere dag een flink stuk sturen! Prik maar vast een datum dat werkt het beste. De club in NL is nu ook bezig met data voor komend jaar.
Groeten, Theo
georges
Posts: 22
Joined: Sun Aug 11, 2002 2:00 am

Post by georges »

Uitstapjes zijn altijd welkom,ik ga zeker mee naar Duitsland.Rondje(s) op de Nurburgring - SUPER -
Ik was in september in Lelystad, weinig belgische Matras te zien. Ikzelf was ook niet met de Matra: Heb in Juni mijn ene Matra verkocht en mijn Matra S proberen inschrijven, maar dit is tot nu toe niet gelukt - er loopt een procedure om in te schrijven als ??nmalig model en dan maar geduld hebben.
Groetjes
Georges
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4064
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Clubuitstap naar Duitsland 22-24 april 2005 zie activiteiten :wink:
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4064
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Er kan vanaf nu ingeschreven worden voor deze rit naar Duitsland.
Zie rubriek activiteiten
Locked