clubvergadering

afspaken voor bijeenkomsten...
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Aan Marcel en zijn lief vrouwke, :)

Met felicitaties ben ik wat laat! Ik zie dat de aanwezigen clubleden alle mooie woorden al gebruikt hebben. Maar dit wil toch ook even kwijt! Het was gewoon prachtig, je moet maar het initiatief durven te nemen om zo een zotte bende in huis te halen. Marcel heeft ondertussen al een grondige controle gedaan in zijn werkplaats om te zien of alles nog aanwezig is en ja alles is er nog! behalve de onderdelen die hij vrijwillig heeft meegegeven, deze zijn spoorloos! Marcel en May jullie hebben een bal aan het draaien gekregen die hopelijk blijft doordraaien en zo te zien wordt het vervolgt. Jullie hebben Matramania in een nieuwe familiale richting gestuurd, en het ziet er goed uit. Bedankt hiervoor.

Bedankt voor alle aanwezigen, het is door jullie medewerking dat deze dag een geslaagde dag is geworden. Laat ons samen MatraMania verder opbouwen en groter maken zodat er meerdere Mataliefhebbers van kunnen genieten.

Voor de afwezigen zal ik een verslag maken van het gebeuren op zondag en dan zullen jullie nog beter beseffen wat jullie gemist hebben. Dit zal geplaatst worden met de nodige foto?s, onder het ledengedeelte van MatraMania. Het is nog niet te laat om er de volgende keer bij te zijn.

ps: Sinterklaas was ook aanwezig en heeft ons voorzien van vettig spul!!!!!! Meer hierover in het verslag.

Warme, gezonde groetjes aan jullie allen.

Godfried :wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
Vollegaaz
Posts: 1038
Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
Location: Zemst
Contact:

Post by Vollegaaz »

spijt da'k er ni kon bijzijn, zaterdagavond/nacht nog een griep op m'n lijf gevallen, pas vandaag weer onder de levenden :evil:
Bagheera X '78
Urbain
Posts: 904
Joined: Mon Feb 05, 2007 10:34 am
Location: Mortsel

Post by Urbain »

Als ik dit alles lees begin ik serieus spijt te krijgen dat ik er niet bij kon zijn. Ik heb de laatste 6 weken zo veel aan andere projecten moeten werken dat er zelfs voor de Murena geen tijd meer overgeschoten is.
Maar het einde komt in zicht en binnen een week of zo kan ik weer met volle overgave de Matra verder op punt stellen.
groetjes,


Urbain

Murena 1.6 1983
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Bereid jullie dus maar voor op de nieuwjaarsrecetie, we zullen er op toezien dat dit tijdig bekend is.

:lol: Dus, geen excuses meer! 8) :wink:
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

jongens! We mogen onze vrouwen niet vergeten met de nieuwjaarsreceptie! Wordt daar rekening mee gehouden? :wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Is voor de dames iets te regelen, hebben jullie voorstellen?
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Ik weet niet waar de nieuwjaarsreceptie doorgaat, het is daarom dat ik dit aanhaal. Als het in familiale kring is zouden ze toch ook de kans moeten krijgen. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Locked