Handleiding centrale deurvergrendeling

alle informatie over het restaureren en werken aan de Murena
Post Reply
User avatar
webmaster
Posts: 7
Joined: Mon Feb 18, 2002 1:00 am
Contact:

Handleiding centrale deurvergrendeling

Post by webmaster »

Wie kan me uitleggen hoe of heeft documentatie over het plaatsen van electrtronische deurvergrendeling. Ik heb al het materiaal ervoor maar weet niet hoe alles gemonteerd moet worden.

Bedankt voor alle nuttige info.
benny
Posts: 3834
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

centrale vergrendeling

Post by benny »

Wat ik gelezen heb zou het om een niet originele ( als die bestaan heeft ) centrale vergrendeling gaan. De servomotortjes hebben een kop die op en neer gaat. Wanneer een auto uitgerust is met een vergrendelingsmechanisme die bestaat uit een knopje die op en neer gaat is het eenvoudig. Je moet het servomotortje zo monteren dat het asje die op het motortje zit in het verlengde ligt van het asje van het sluitingsknopje. Het blokje die erbij gelevert is moet je over de twee asjes plaatsen en vastzetten. Nu moet je controleren of het vergrendelingsmechanisme werkt zonder haperen. Indien het niet 100% werkt moet je het asje van het servomotortje een beetje verbuigen of het servomotortje een beetje verplaatsen tot alles zonder haperen werkt. Je zal wel 2 gaten moeten boren om het servomotortje vast te maken en controleer of de ruit nog op en neer kan. Groeten Benny
Post Reply