Kan men nog actief lid worden zonder computer?

alle informatie over het restaureren en werken aan de Murena
Post Reply
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Kan men nog actief lid worden zonder computer?

Post by GODFRIED »

Beste matravrienden,
Gisteren avond hebben mijn vrouw en ik een avond wandeling gemaakt (23u).Tot mijn grote verbijstering zag ik in de verte een witte Murena staan.Ik zou en moest weten van wie deze murena was.Daar aangekomen heb ik dan naar de eigenaar gevraagd van deze murena.Een trotse bezitter melde zich.Hij heeft deze murena gekocht bij Carjoy.De murena werd door carjoy in Duitsland aangekocht.Het is een prachtige 1.6 en in zeer goede staat.Ik vroeg de man onmiddellijk. Ben je al lid van een Matra club! Nee, was het antwoord maar ik heb het wel al geprobeerd.Toen ik hem vroeg bij welke club! Noemde hij Ailan zijn naam.Deze man is niet in het bezit van een computer en van internet kent hij even veel.Toch zou hij graag lid willen worden en op de hoogte willen zijn van het club gebeuren.Ook meetings interesseerden hem.Ik heb een overschrijving ontvangen zonder enige uitleg over het club gebeuren.Nu een vraag aan Alain! Mensen zonder een computer kunnen die nog een clubblad ontvangen en worden die op de hoogte gehouden van het reilen en zeilen van de club?Kun je deze man een clubblaadje met een nieuwe overschrijving bezorgen?Het is een man die zijn passie terug in huis heeft gehaald omdat hij jaren geleden ook een murena heeft gehad.Hij heeft terug een witte 1.6 gekocht en gaat bij Verhulst naar de garage.Ik vind het spijtig om iemand met de zelfde hobby als ons niet de zelfde kans te geven dan leden met een computer.Ik heb zeker een uur met die man staan te praten.Het zijn deze mensen die er voor zorgen dat Matra blijft bestaan.De man is van Hasselt en je zou zijn gegevens hebben.Zie de foto van de murena gemaakt om 24u.De foto heb ik via de scanner binnen gehaald :wink:
Attachments
foto matra murena wit.jpg
foto matra murena wit.jpg (31.84 KiB) Viewed 2965 times
Matra Bagheera S - 1977
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Godfried

Volgens mijn weten is dit perfekt mogelijk,de leden krijgen dan een gedrukt excemplaar van het clubblad en nieuws wordt dan via een brief verstuurt,maar men betaalt dan wel iets meer lidgeld per jaar.
De rest zal Alain wel uitleggen.

Groeten
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Beste Godfried,

Deze man heb ik op 13/04/06 volgende mail gestuurd (naar zijn buur op zijn aanvraag, want zoals gemeld door u heeft hij geen internet).
Wat moet ik nog meer doen? Zijn wagen gaan afwassen, wachten tot in de eeuwigheid...

Dag Raymond,

Allereerst sorry voor het lange wachten maar mijn jobs nam alle tijd in beslag

Om in te schrijven bij de club zijn er 2 mogelijkheden nl lid via internet (tijdschrift zelf downloaden en afdrukken) voor 25 Euro/jaar of lid via post(tijdschrift wordt u toegestuurd) voor 40 Euro/jaar. Zelf hebben we het liefst inschrijving via internet.

U lidmaatschap begint te lopen van zodra u storting op onze rekening (979-3880654-77) staat en de gegevens van uw wagen (chassisnummer, eerste inschrijving,...en foto) in onze bezit zijn. Na inschrijving ontvangt u een paswoord waarmee u al info van onze site kan raadplegen en alle diensten beschikbaar worden.

Mvg,

Alain Van Aken

Eerst volgende meeting

RONDRIT 2006

We verzamelen in " Place2B " ( www.Place2B-Torhout.be )in Lichtervelde vanaf 8u30.
Daar is een ontbijt voorzien.
In de voormiddag is een korte rit voorzien van ongeveer 50 km.
Dan bezoeken we een klein automuseum ( voor de dames is er een shoppingcenter naast ).
Daar is de mogelijkheid voor een kleine hap ( niet inbegrepen in het inschrijvingsgeld ) terwijl we kennis maken met de andere deelnemers.
Dus waar we 's middags halt houden om een kleinigheid te eten, werken ze enkel met verse produkten. Om te weten wat ze moeten bestellen, en voor een vlotte bediening vraagt de uitbater aan de deelnemers wat ze EVENTUEEL die middag zouden willen eten. Op het overzicht kun je uw keuze maken. Gelieve uw keuze door te sturen aan Jules of Benny.

In de namiddag is er een rit van 90km via goed berijdbare landelijke wegen. Daarin zijn er 2 stops voorzien.
Om dan weer op ons punt van vertrek aan te komen waar een warme maaltijd ons wacht.

De deelname kost per persoon ?30.
Inschrijvingen en betalingen moeten gebeuren voor 20 april op het volgende nummer:Raes Benny marelputstraat 3 8870 Izegem 083-0266299-37 met vermelding "RONDRIT 2006 en het aantal deelnemers.
Voor buitenlandse deelnemers IBAN: BE35 0830 2662 9937
BIC GKCCBEBB

Leden van Matramania zonder rijvaardige Matra mogen met een andere auto deelnemen. Niet-leden worden vriendelijk gevraagd om met een Matra deel te nemen.

Na inschrijving ontvangen de deelnemers via internet een gedetailleerd plan om uit te printen. Daarom vragen wij om jullie e-mailadres door de geven aan benny.raes@telenet.be. of aan jules.maes@skynet.be.




--------------------------------------------------------------------------------

menu cafetaria.GIF
Description:

Filesize: 13.83 KB
Viewed: 445 Time(s)







--------------------------------------------------------------------------------


--------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding 040.jpg
Description:

Filesize: 82.28 KB
Viewed: 1057 Time(s)





-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Johan Vermesen [mailto:vermesenjohan10@hotmail.com]
Verzonden: dinsdag 4 april 2006 11:59
Aan: matramania@skynet.be; vermesenjohan10@hotmail.com
Onderwerp: aanvraag papieren lidmaatschap matra club


Geachte heer Van Aken Alain,

Graag zou ik lid willen worden van uw matra-club. Gelieve mij de nodige informatie over te maken via mijn persoonlijk adres of via dit e-mailadres van mijn buurman.

Mijn persoonlijk adres is :

Raymond Nelissen
Pelgrimlaan 31
3511 Hasselt
011/37.87.84


--------------------------------------------------------------------------------
Chatten met je online vrienden via MSN Messenger. Downloaden? Klik hier.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Alain,
Als ik dit zo lees moet ik inderdaad toegeven wat kan je nog meer doen!
Waarschijnlijk heeft hij maar de helft van je bericht meegekregen.Lid van een club worden en alles langs je buurman laten verlopen kan nooit goed aflopen.Toch gaf hij mij de indruk dat hij er zeker van was om lid te worden van MatraMania.Ik ga hem eens met hem telefoneren en zie dan wel wat zijn bedoeling is.Hij is gebeten door het matravirus want hij heeft zijn dagelijks voertuig verkocht om terug zijn jeugddroom in huis te halen.Hij is trots op zijn murena.Dat mag hij ook zijn.De wagen is nog in goede staat.
Ik laat horen hoe het afloopt.
Groetjes . :wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Ik heb met Raymond gebeld en heb deze week een afspraak met hem.We zullen zien wat eruit komt. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Er bestaan ook internet cafe's.
User avatar
matramurena
Posts: 838
Joined: Wed Sep 14, 2005 11:09 am
Location: Sundet, Lillesand, Noorwegen
Contact:

Post by matramurena »

Paul wrote:Er bestaan ook internet cafe's.
Gatsie, van die digitale pinten........
Martijn

1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Ik ben nog niet bij Raymond geweest! :wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Ik heb ondertussen verschillende keren contact gehad met Raymond.Hij zal geen lid worden.Hij is te veel met de voetbal bezig. :cry:
Matra Bagheera S - 1977
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Geen "echte diehard liefhebber" dus.
Post Reply