Een creatie van Hamann uit Duitsland, tegenwoordig is Hamann vooral actief op gebied van Peugeot tuning.
Wat betreft goedkeuring in Belgi? is in principe een goedkeuring van deT?V genoeg om de wagen ook hier te moeten goedkeuren.
Ik weet ook dat ze al een poos met een nieuwe bezig zijn, deze zou meer de lijn van de murena behouden hebben waarbij de zijkanten in de wielkasten zouden zakken, maar zal net als toen de Bieggo wel onbetaalbaar zijn en blijven de mechanismes een beetje heel
ik geloof als mijn geheugen me niet in steek laat dat hij toen 12 13 jaar geleden tussen de 30 en 40.000 goede oude guldens koste en op de televisie bekendheid maakte in een auto programma, er zal wel iets tussen gekomen zijn want er is er maar ??n gemaakt en ze waren van plan een serie te maken waarschijnlijk niet betrouwbaar genoeg de constructie en te duur
toen ik vroeger nog wel eens met mijn bagheera bij carjoy kwam, waren ze al druk bezig met het ontwikkelen van een murena cabrio, die had net als deze de mogelijkheid om gesloten, als targa of als cabrio omgetoverd te worden, zag er toen wel erg doordacht en netjes uit!! maar ja een murena haalt het natuurlijk niet bij een bagheera
Jaren geleden was ik bij de "officiele" voorstelling van de cabrio, dit was nog toen Carjoy in Den Bosch zat. Als ik hier nog foto's van heb zal ik ze plaatsen op dit forum.