Gasveren achterklep gezocht. @ Alternatief gevonden @
- oetker
- Posts: 7994
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Quote
------
en ja, ik weet het ik ben een lastpak.
------------------------------------------
Dat zijn alle mensen in de electronica toch
Ach we kunnen hier een hele discussie aan wijden en je hebt gelijk over goed aanpakken.
Als je diep in mijn hart kijkt zou ik het liefst een kniptang pakken en alles eruit knippen om mijn eigen draadboom te ontwerpen.
Maar ja..... ik wil ook nog rijden met de auto.
Misschien bij een volledige restauratie, maar daar is de auto nog niet aan toe.
Voorlopig oplappen dus.
------
en ja, ik weet het ik ben een lastpak.
------------------------------------------
Dat zijn alle mensen in de electronica toch
Ach we kunnen hier een hele discussie aan wijden en je hebt gelijk over goed aanpakken.
Als je diep in mijn hart kijkt zou ik het liefst een kniptang pakken en alles eruit knippen om mijn eigen draadboom te ontwerpen.
Maar ja..... ik wil ook nog rijden met de auto.
Misschien bij een volledige restauratie, maar daar is de auto nog niet aan toe.
Voorlopig oplappen dus.
-
- Posts: 1524
- Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
- Location: Oelegem
Silicone voor de auto moet zuurvrije zijn (geen azijn reuk).
Beter is het om geen silicone aan een auto te gebruiken maar een polymeer zoals bvb. Fix All van Soudal-Tec7 van Novatech, die zijn absoluut neutraal.
Krimkous kan je in de Brico ook kopen in een assoriments zakje voor 2?, je hebt dan verschillende dikte's en kleuren.
Beter is het om geen silicone aan een auto te gebruiken maar een polymeer zoals bvb. Fix All van Soudal-Tec7 van Novatech, die zijn absoluut neutraal.
Krimkous kan je in de Brico ook kopen in een assoriments zakje voor 2?, je hebt dan verschillende dikte's en kleuren.
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
- Paul
- Posts: 1443
- Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
- Location: 3020 Herent
- oetker
- Posts: 7994
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
quote
-----
Silicone voor de auto moet zuurvrije zijn (geen azijn reuk).
---------------------------------------------------------------------
Precies, dan heb je geen probleem met de metalen.
Heb al een tijdje naar de connectoren van de Murena zitten kijken en gezocht naar vervangers die in de gaten zouden passen.
Uiteindelijk prefereer ik ook een nette oplossing.
Nou, dat is onmogelijk te vinden dus.
Er zijn wel van die Amp connectors met rubber busjes afdichten.
Die gaan tot max 15 Ampere per contact.
Dat is niet voor alles toereikend.
Sommige punten lopen hogere stromen.
Buiten dat zijn die connectors ook niet echt fraai.
De perfecte oplossing heb ik nog niet kunnen vinden.
Als je niets doet lost het geen probleem op.
Dus dan maar voor de mindere oplossingen gaan.
Zit dus over bullet connectors te denken en die te sealen met krimpkous en evt zuurvrije kit, maar misschien is het ook wel mogelijk de kit te vervangen door kleine O-ringen (idee).
Gaan we verder over denken.
-----
Silicone voor de auto moet zuurvrije zijn (geen azijn reuk).
---------------------------------------------------------------------
Precies, dan heb je geen probleem met de metalen.
Heb al een tijdje naar de connectoren van de Murena zitten kijken en gezocht naar vervangers die in de gaten zouden passen.
Uiteindelijk prefereer ik ook een nette oplossing.
Nou, dat is onmogelijk te vinden dus.
Er zijn wel van die Amp connectors met rubber busjes afdichten.
Die gaan tot max 15 Ampere per contact.
Dat is niet voor alles toereikend.
Sommige punten lopen hogere stromen.
Buiten dat zijn die connectors ook niet echt fraai.
De perfecte oplossing heb ik nog niet kunnen vinden.
Als je niets doet lost het geen probleem op.
Dus dan maar voor de mindere oplossingen gaan.
Zit dus over bullet connectors te denken en die te sealen met krimpkous en evt zuurvrije kit, maar misschien is het ook wel mogelijk de kit te vervangen door kleine O-ringen (idee).
Gaan we verder over denken.
- Paul
- Posts: 1443
- Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
- Location: 3020 Herent
http://www.idetrading.nl/?gclid=CMCdj8G ... MAodu0bRoA
Er zullen ongetwijfeld ook anderen zijn, maar hier kan je al wat neuzen.
Er zullen ongetwijfeld ook anderen zijn, maar hier kan je al wat neuzen.
- oetker
- Posts: 7994
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
De meeste bedrijven die connectoren verkopen leveren voornamelijk aan grootverbruikers.
Die zien je liever niet voor 10 connectors komen.
In de reguliere autobranche valt het aanbod tegen.
Heb al een beetje rondgekeken de afgelopen maanden, maar ben nog niet iets tegen gekomen waarbij ik het eureka gevoel kreeg.
Het heeft bij mij nog geen haast.
Heb laatst de connectors allemaal los gehad en met Philips contactspray (NB: ik heb nog een beetje van de echte) en contactvet ingesopt.
Ze zagen er nog niet echt slecht uit, maar zijn ook niet geweldig meer.
De draden van het zekeringenpaneel waren al op de print gesoldeerd.
De auto heeft ook vanf 1990 warm en droog binnen gestaan en dat helpt natuurlijk wel.
Die zien je liever niet voor 10 connectors komen.
In de reguliere autobranche valt het aanbod tegen.
Heb al een beetje rondgekeken de afgelopen maanden, maar ben nog niet iets tegen gekomen waarbij ik het eureka gevoel kreeg.
Het heeft bij mij nog geen haast.
Heb laatst de connectors allemaal los gehad en met Philips contactspray (NB: ik heb nog een beetje van de echte) en contactvet ingesopt.
Ze zagen er nog niet echt slecht uit, maar zijn ook niet geweldig meer.
De draden van het zekeringenpaneel waren al op de print gesoldeerd.
De auto heeft ook vanf 1990 warm en droog binnen gestaan en dat helpt natuurlijk wel.
-
- Posts: 3834
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem
Ik heb de originele stekkerbehuizingen behouden, maar wel de vlakstekkers en de vlakstekkerhulzen vervangen door nieuwe.
Op de volgende site vind je misschien datgene wat je zoekt:
http://www1.be.conrad.com/scripts/wgate ... o_display=
Op de volgende site vind je misschien datgene wat je zoekt:
http://www1.be.conrad.com/scripts/wgate ... o_display=
- oetker
- Posts: 7994
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Bedankt voor de info,
We gaan er verder mee puzzelen en laat zeker weten wat voor hersenspinsel het gaat worden.
Weet niet of het allemaal deze zomer gaat gebeuren.
Er liggen hier inmiddels allerlei onderdelen die eerst nog gedaan moeten worden en er staan nogal wat klussen in de agenda.
De electr installatie is momenteel goed werkend na wat reparaties.
Nog even de linkerachterrem uit elkaar trekken (rammelt bij lage snelheden) en de achterste stab rubbers en bussen vervangen, en dan gaan we is voor een langere proefrit.
Heb er tot nog toe niet al te ver van huis mee willen gaan.
Het vertrouwen in de Murena groeit.
mvgr Herman
We gaan er verder mee puzzelen en laat zeker weten wat voor hersenspinsel het gaat worden.
Weet niet of het allemaal deze zomer gaat gebeuren.
Er liggen hier inmiddels allerlei onderdelen die eerst nog gedaan moeten worden en er staan nogal wat klussen in de agenda.
De electr installatie is momenteel goed werkend na wat reparaties.
Nog even de linkerachterrem uit elkaar trekken (rammelt bij lage snelheden) en de achterste stab rubbers en bussen vervangen, en dan gaan we is voor een langere proefrit.
Heb er tot nog toe niet al te ver van huis mee willen gaan.
Het vertrouwen in de Murena groeit.
mvgr Herman
- Paul
- Posts: 1443
- Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
- Location: 3020 Herent
- oetker
- Posts: 7994
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Zal is kijken of ik de vrouw er warm voor kan krijgen.
Die vindt autorijden net zo leuk als ik vaat wassen.
Als ik me best doe lukt dat vast wel.
Hoop dat het niet zo uit de hand loopt als mijn laatste feestje met een aantal Belgen in Spanje een tijdje terug.
We waren uitgenodigd de onafhankelijkheidsdag mee te vieren als Hollanders
De frite, mosselen en drank waren prima.
De vechtpartijen na het feest waren minder
Die vindt autorijden net zo leuk als ik vaat wassen.
Als ik me best doe lukt dat vast wel.
Hoop dat het niet zo uit de hand loopt als mijn laatste feestje met een aantal Belgen in Spanje een tijdje terug.
We waren uitgenodigd de onafhankelijkheidsdag mee te vieren als Hollanders
De frite, mosselen en drank waren prima.
De vechtpartijen na het feest waren minder
- Paul
- Posts: 1443
- Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
- Location: 3020 Herent
U bent altijd welkom!
Het is trouwens mijn taak (binnen deze club) er op toe te zien dat de zaken niet uit de hand lopen, voorlopig met succes.
Ik ben een lastpak (had ik al genoemd) maar geen ruzie maker, integendeel.
Trouwens waren dat wel echte Belgen?
Of was het deze, ..... "Als het bier is in de man, is de wijsheid in de kan"...? Dan is dat te betreuren!
Soms zijn mensen op dat vlak slecht bedeeld. Wijsheid, ...bedoel ik. (Dit is een grapje)
Het is trouwens mijn taak (binnen deze club) er op toe te zien dat de zaken niet uit de hand lopen, voorlopig met succes.
Ik ben een lastpak (had ik al genoemd) maar geen ruzie maker, integendeel.
Trouwens waren dat wel echte Belgen?
Of was het deze, ..... "Als het bier is in de man, is de wijsheid in de kan"...? Dan is dat te betreuren!
Soms zijn mensen op dat vlak slecht bedeeld. Wijsheid, ...bedoel ik. (Dit is een grapje)
- oetker
- Posts: 7994
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Quote
--------
Als het bier is in de man, is de wijsheid in de kan.
---------------------------------------------------------
Dat was die avond wel van toepassing.
Het is inmiddels al lang geleden.
Jalouzie was die avond troef, en het groepje kwam uit Antwerpen.
Een van deze mensen kon ik zelfs heel slecht verstaan.
Die vertelde dat hij pech had gehad onderweg en het zand was kapot gelopen.
Hij kon me niet precies duidelijk maken wat het was.
Het leuke is dat sinds ik de Murena heb er achter gekomen ben.
Op het Franse forum hebben ze het wel is over jantes....precies.
Nou heb ik als Amsterdammer zijnde geleerd dat als er ergens ruzie ontstaat af te rekenen en te vertrekken.
Samen met de hoofd technieker JVC Belgie hebben wij ons plan getrokken en hebben de rest van de avond op een gezellig terrasje aan de Sangria gezeten.
Avond toch nog geslaagd.
--------
Als het bier is in de man, is de wijsheid in de kan.
---------------------------------------------------------
Dat was die avond wel van toepassing.
Het is inmiddels al lang geleden.
Jalouzie was die avond troef, en het groepje kwam uit Antwerpen.
Een van deze mensen kon ik zelfs heel slecht verstaan.
Die vertelde dat hij pech had gehad onderweg en het zand was kapot gelopen.
Hij kon me niet precies duidelijk maken wat het was.
Het leuke is dat sinds ik de Murena heb er achter gekomen ben.
Op het Franse forum hebben ze het wel is over jantes....precies.
Nou heb ik als Amsterdammer zijnde geleerd dat als er ergens ruzie ontstaat af te rekenen en te vertrekken.
Samen met de hoofd technieker JVC Belgie hebben wij ons plan getrokken en hebben de rest van de avond op een gezellig terrasje aan de Sangria gezeten.
Avond toch nog geslaagd.
- oetker
- Posts: 7994
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Nee de Murena heb ik pas een paar maanden.
We hebben hier nog vele jaren zitten denken wat deze man nu precies met t'zand bedoelde.
Ik ben erachter, hij sprak velg in het Frans uit.
Vreemd voor een Antwerper, gezien de taalproblematiek.
Nou schept taalverwarring toch wel is hilarische dingen.
Had een opdracht van een Marokaanse medelander een video te gaan afleveren in Broekzijl.
Ik vroeg waar dat was in Belgie.
Je rijdt de E19 en gaat zuidelijk en je krijgt vanzelf de afslag Broekzijl.
Ik stond al aan de Franse grens en had nooit geen afslag Broekzijl gezien.
Niemand wist Broekzijl ook te liggen in Belgie, tot ik een Franstalige Belg vroeg.
Spreek Brussel maar is uit op zijn Frans met een Marokaans accent.
Precies, ik moest in Brussel zijn.
We hebben hier nog vele jaren zitten denken wat deze man nu precies met t'zand bedoelde.
Ik ben erachter, hij sprak velg in het Frans uit.
Vreemd voor een Antwerper, gezien de taalproblematiek.
Nou schept taalverwarring toch wel is hilarische dingen.
Had een opdracht van een Marokaanse medelander een video te gaan afleveren in Broekzijl.
Ik vroeg waar dat was in Belgie.
Je rijdt de E19 en gaat zuidelijk en je krijgt vanzelf de afslag Broekzijl.
Ik stond al aan de Franse grens en had nooit geen afslag Broekzijl gezien.
Niemand wist Broekzijl ook te liggen in Belgie, tot ik een Franstalige Belg vroeg.
Spreek Brussel maar is uit op zijn Frans met een Marokaans accent.
Precies, ik moest in Brussel zijn.
- Paul
- Posts: 1443
- Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
- Location: 3020 Herent
Hum...., gelukkig zijn wij Belgen (eigenlijk eerder de Vlamingen) beter met talen.
Goed voor ons zal ik maar zeggen!
Je maakt wat mee als Nederlander......, moet ik je beklagen?
Gelukkig is Belgi? een mooi land en heb je kunnen genieten van de omgeving en gastvijheid, mischien ook lekker gegeten?
Wat zijn je indrukken van een Murena? Waardoor een Murena?
Goed voor ons zal ik maar zeggen!
Je maakt wat mee als Nederlander......, moet ik je beklagen?
Gelukkig is Belgi? een mooi land en heb je kunnen genieten van de omgeving en gastvijheid, mischien ook lekker gegeten?
Wat zijn je indrukken van een Murena? Waardoor een Murena?
- oetker
- Posts: 7994
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
@ Paul.
We gaan nogal off topic hier...en het is nogal een verhaal.
De reden van de aanschaf van de Murena heb je kunnen lezen via het topic "test", dat verwijst naar het nederlandse forum naar het topic in meet en greet (nieuw en onbevangen).
Daat staat het hele verhaal incl. foto's.
Mijn oordeel over de Murena, na hem nu een tijdje in gebruik te hebben, is goed, en begin er steeds meer schik mee te krijgen.
Heb er net zoveel lol mee als de MGB-GT en de Honda S800 C die ik jaren geleden heb gehad.
Sportieve auto's uit het verleden.
Ben al een tijdje niet meer in Belgie geweest.
Ging vroeger geregeld naar Brussel een beetje shoppen en eten natuurlijk.
Even langs de pralineur bij Manneke pis in de straat, om een vermogen uit te geven.
We gaan nogal off topic hier...en het is nogal een verhaal.
De reden van de aanschaf van de Murena heb je kunnen lezen via het topic "test", dat verwijst naar het nederlandse forum naar het topic in meet en greet (nieuw en onbevangen).
Daat staat het hele verhaal incl. foto's.
Mijn oordeel over de Murena, na hem nu een tijdje in gebruik te hebben, is goed, en begin er steeds meer schik mee te krijgen.
Heb er net zoveel lol mee als de MGB-GT en de Honda S800 C die ik jaren geleden heb gehad.
Sportieve auto's uit het verleden.
Ben al een tijdje niet meer in Belgie geweest.
Ging vroeger geregeld naar Brussel een beetje shoppen en eten natuurlijk.
Even langs de pralineur bij Manneke pis in de straat, om een vermogen uit te geven.
-
- Posts: 1524
- Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
- Location: Oelegem
Die 2 keren dat ik reeds naar de club ben geweest waren fantastisch, geen gezever van ik ben van hier en jij van daar.
Het gaat er heel gemoedelijk aan toe en bier heb ik nog niet zien drinken, de meeste moeten trouwens nog rijden.
Het Antwerps bestaat voor minstens 10% uit Franse woorden, zeker als we het over een auto hebben.
Het gaat er heel gemoedelijk aan toe en bier heb ik nog niet zien drinken, de meeste moeten trouwens nog rijden.
Het Antwerps bestaat voor minstens 10% uit Franse woorden, zeker als we het over een auto hebben.
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
- oetker
- Posts: 7994
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Ik ben nog geen lid maar wil toch wel even kennis komen maken.
De Matra moet dan wel technisch in orde zijn en moet de vrouw zien te motiveren.
Dat zal allemaal wel lukken denk ik.
Tot wanneer kan er ingeschreven worden?
Ondanks dat ik al jaren bezig geweest ben het juiste hobbyproject te vinden is de Murena toch nog te vroeg gevonden.
Kan hem nog niet binnen zetten en heb nog geen sleutelruimte.
Gelukkig kan ik sporadisch de brug gebruiken van een kennis.
Die vindt het ook nog wel leuk om old school auto's te zien.
Moet dan wel zorgen dat ik er op tijd weer af ben, dus voor de wat arbeids-intensieve klussen geen optie.
Als het een beetje warmer gaat worden kunnen we natuurlijk ook buiten nog wel wat doen.
De Matra moet dan wel technisch in orde zijn en moet de vrouw zien te motiveren.
Dat zal allemaal wel lukken denk ik.
Tot wanneer kan er ingeschreven worden?
Ondanks dat ik al jaren bezig geweest ben het juiste hobbyproject te vinden is de Murena toch nog te vroeg gevonden.
Kan hem nog niet binnen zetten en heb nog geen sleutelruimte.
Gelukkig kan ik sporadisch de brug gebruiken van een kennis.
Die vindt het ook nog wel leuk om old school auto's te zien.
Moet dan wel zorgen dat ik er op tijd weer af ben, dus voor de wat arbeids-intensieve klussen geen optie.
Als het een beetje warmer gaat worden kunnen we natuurlijk ook buiten nog wel wat doen.
- Paul
- Posts: 1443
- Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
- Location: 3020 Herent
Leuk dat je wilt komen, het is anders wel een aardige rit!
Ik informeer even.
Indien de Murena buiten staat !?, oppassen voor de laklaag, ikzelf heb op dat vlak geen goede ervaring. Zeker al niet als er wat tijd over gaat! Zet er in ieder geval een beschermlaag op. Of zorgt toch maar voor een overkapping.
Ik informeer even.
Indien de Murena buiten staat !?, oppassen voor de laklaag, ikzelf heb op dat vlak geen goede ervaring. Zeker al niet als er wat tijd over gaat! Zet er in ieder geval een beschermlaag op. Of zorgt toch maar voor een overkapping.
- oetker
- Posts: 7994
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
- oetker
- Posts: 7994
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Ok bedankt Paul.
Ik ga het overleggen.
Wordt wel zeker bijna 600km voor de Matra zag ik even gauw.
480 km heen en terug naar Torhout en dan de rit nog.
Neem aan dat het een tourtocht is en geen puzzlerit?
De laatste puzzlerit is namelijk bijna op een echtscheiding uitgelopen
Moet eerst de Matra voldoende op orde hebben.
Als ik geen gekke dingen meer tegen kom gaat dat waarschijnlijk wel lukken.
Ik ga het overleggen.
Wordt wel zeker bijna 600km voor de Matra zag ik even gauw.
480 km heen en terug naar Torhout en dan de rit nog.
Neem aan dat het een tourtocht is en geen puzzlerit?
De laatste puzzlerit is namelijk bijna op een echtscheiding uitgelopen
Moet eerst de Matra voldoende op orde hebben.
Als ik geen gekke dingen meer tegen kom gaat dat waarschijnlijk wel lukken.
-
- Posts: 3834
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem
Na een tip van Jean heb ik de gasveren met 5 cm verlengd. Ik heb de oude gasveren genomen en van de uitschuivende as 5cm afgeslepen.
Daar dan een gat van 5mm geboord en M6 getapt. Deze stukken heb ik dan op de nieuwe gasveren geplaatst en nu heb ik weer de normale slaglengte en komt de achterruit hoger.
Nu nog twee touwtjes vinden om de kofferklep mee omhoog te trekken.
Daar dan een gat van 5mm geboord en M6 getapt. Deze stukken heb ik dan op de nieuwe gasveren geplaatst en nu heb ik weer de normale slaglengte en komt de achterruit hoger.
Nu nog twee touwtjes vinden om de kofferklep mee omhoog te trekken.
-
- Posts: 489
- Joined: Sun Aug 06, 2006 3:17 pm
- Location: 2220 Hallaar
Das dan weer dik in orde en kun je toch iets makkelijker ontluchten of is dat niet meer nodig.
Het ligt in mijn aard om zulke tips spontaan boven te halen, daar ik niet graag veel geld uit geef aan dingen die je op een manier als deze proper kunt oplossen.
Wat de koortjes betreft heb ik hier ook weer een tip, wat denk je van die koortjes waar men zijn bril mee rond de hals hangt, kost niet veel, je kan ze in verschillende kleuren krijgen en je hebt het oogje om rond het topje dat aan de onderkant van je kofferklep staat te bevestigen, de rest is van lengte te maken.
Mvg,
Jean
Het ligt in mijn aard om zulke tips spontaan boven te halen, daar ik niet graag veel geld uit geef aan dingen die je op een manier als deze proper kunt oplossen.
Wat de koortjes betreft heb ik hier ook weer een tip, wat denk je van die koortjes waar men zijn bril mee rond de hals hangt, kost niet veel, je kan ze in verschillende kleuren krijgen en je hebt het oogje om rond het topje dat aan de onderkant van je kofferklep staat te bevestigen, de rest is van lengte te maken.
Mvg,
Jean
-
- Posts: 3834
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem
Mooi idee Jean, dat touwtje van een leesbril. Wat dat ontluchten betreft, ik verwacht deze week de nieuwe onderdelen: de stuurpomp en de werkpomp. Ik heb ook nieuwe rubbertjes om de leiding op de pompen luchtdicht te kunnen monteren. Dus Jean, de problemen zouden tegen einde van volgende week normaal achter de rug moeten zijn.
- oetker
- Posts: 7994
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
-
- Posts: 3834
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem
Dag Herman,
de touwtjes zijn altijd welkom. Zo'n draadbussen heb ik nog niet gevonden. Maar ik zocht iets eleganter. Zoals het nu is, is de stang over de ganse lengte even dik. Nu is het bijkomende stuk gelijk van diameter en kan ik de originele plastiek stukken op het uiteinde op de originele uiteinden vastdraaien.
de touwtjes zijn altijd welkom. Zo'n draadbussen heb ik nog niet gevonden. Maar ik zocht iets eleganter. Zoals het nu is, is de stang over de ganse lengte even dik. Nu is het bijkomende stuk gelijk van diameter en kan ik de originele plastiek stukken op het uiteinde op de originele uiteinden vastdraaien.