Ik wil even voor de zekerheid wat controleren. Nu ik de accu naar achter heb gezet en de kabelbomen opnieuw aan het maken ben, kunnen sommige draden een ander traject gaan lopen.
Klopt het dat de achterruit verwarming direct op de 12V zit geschakeld ?
Voor zover ik het zie loopt er een traject 3C vanuit de zekeringkast over zekering F2 (16A) direct door naar relais M2.
Relais M2 wordt door schakelaar H6 en draad 5 geactiveerd en schakelt daarmee de zaak aan.
Voordat ik een lichtshow creeer wil ik even checken of dit klopt. Ik dacht nl dat er minder dan 12V gebruikt werd.
bvd
Richard
1.6 achterruit verwarming
- Richard
- Posts: 1840
- Joined: Sat Jan 09, 2010 6:32 pm
- Location: Doetinchem
1.6 achterruit verwarming
Dodge Challenger SXT Plus, 2016
Opel Adam 1.4L, 2016
Opel Adam 1.4L, 2016
- MatraMurena.nl
- Posts: 649
- Joined: Tue Oct 04, 2005 6:55 pm
- Location: Didam
- Contact:
http://www.matramurena.nl/files/murena/ ... k%20N1.pdf pagina 8
volgens dit draadschema uit het handboek zit er idd 12volt direct op de schakelaar in het relais.
Ik had ook niet anders verwacht. minder voltage voor een verwarming is niet nuttig. Dan moeten de koperbanen namelijk dikker zijn om dezelfde warmte in de ruit te krijgen. dunner is juist waar men naar streeft lijkt me met verwarmingsstrips.
volgens dit draadschema uit het handboek zit er idd 12volt direct op de schakelaar in het relais.
Ik had ook niet anders verwacht. minder voltage voor een verwarming is niet nuttig. Dan moeten de koperbanen namelijk dikker zijn om dezelfde warmte in de ruit te krijgen. dunner is juist waar men naar streeft lijkt me met verwarmingsstrips.
Naam: Laurens
Auto's: Murena 2.0 16V, Murena 2.2S, Citroen C4 Coupe By Loeb
Auto's: Murena 2.0 16V, Murena 2.2S, Citroen C4 Coupe By Loeb