Ik ben bezig met het plaatsen van mijn electr brandstofpomp en de beveiliging die ik had aangeschaft. Nu gebruikt de beveiliging het signaal van de toerenteller om te bepalen of de motor draait of niet.
Volgens mij zit de kabel die ik kan pakken (15 in het schema) links voor onder de voorklep (vanuit de auto gezien). witte stekker op chassis met 6 contacten (contact CC6)
Volgens het schema moet ik geel/zwart hebben, ik meet op deze kabel echter continue spanning met een multimeter (als de wagen draait of op contact staat), kan dat kloppen ?
Ik blaas e.e.a. liever niet op, dus tips zijn welkom.
Dodge Challenger SXT Plus, 2016
Opel Adam 1.4L, 2016
ja, maar mijn beveiliging zit vooronder dus was dat de makkelijkste plaats. echter...... hij doet het TE goed, slaat nl niet af, ook niet als ik de tacho draad lostrek. Ik denk dat ik een maandagmorgen model heb
Dodge Challenger SXT Plus, 2016
Opel Adam 1.4L, 2016