Vandaag Murena opgehaald na de zomerstop: de tank bleek helemaal leeg, meter stond op nul en lampje was aan. Ook na het tanken van 50 liter V-Power (er zat inderdaad erg weinig in de tank... ), nog steeds het gele lampje met het tankstation-symbooltje aan en de meter op nul.
Stekker los (of contact uit): lampje uit en meter verder terug. Stekker kortsluiten: meter op vol. Die meter is dus goed.
Wat nu? Zit de vlotter vast? Voorlopig maar even rijden met de dagteller als geheugensteuntje (bij 400 km tanken).
Tankvlotter vast?
- brinkie
- Posts: 348
- Joined: Tue Jun 15, 2010 12:35 pm
- Location: Houten NL
- Contact:
Tankvlotter vast?
Robert
ex Matra Murena 2.2 uit 1981 in Rouge Mephisto.
Volvo 480 GT uit 1994 in Vase Green metallic.
ex Matra Murena 2.2 uit 1981 in Rouge Mephisto.
Volvo 480 GT uit 1994 in Vase Green metallic.
- pete speed
- Posts: 562
- Joined: Sun Aug 17, 2008 10:58 am
- Location: Beesel, Pays Bas
- brinkie
- Posts: 348
- Joined: Tue Jun 15, 2010 12:35 pm
- Location: Houten NL
- Contact:
Probleem is opgelost door de vlotter eruit te halen en de boel een beetje heen en weer te halen. Alles er weer terug in en het werkt nu. Dank voor de tip.pete speed wrote:Hallo Robert,
waarschijnlijk zit je vlotter vast ; deze dingen zijn van pb-staal en roesten dus,beetje olie eraan en hij doet het waarschijnlijk weer.
demonteren : slangen en stekkertje los; de grote kunststof moer losdraaien en je kunt hem er in z'n geheel uittrekken.
succes ermee,
(wie zei dat Murena's lastige auto's zijn om aan te werken? Ik kon er zo bij, had niet eens gereedschap nodig )
Robert
ex Matra Murena 2.2 uit 1981 in Rouge Mephisto.
Volvo 480 GT uit 1994 in Vase Green metallic.
ex Matra Murena 2.2 uit 1981 in Rouge Mephisto.
Volvo 480 GT uit 1994 in Vase Green metallic.
- oetker
- Posts: 8000
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact: