Joehoe !!

alle informatie over het restaureren en werken aan de Murena
Post Reply
johanansingh
Posts: 94
Joined: Sat Sep 12, 2009 9:23 pm

Joehoe !!

Post by johanansingh »

Het is vandaag dan toch eindelijk gebeurd.. M,n murena is na 5 jaar inbezit en sleutelen (restaureren),gespoten!
Hij stond vanmiddag helemaal super rood in de spuitcabine, morgen nog wat delen mat zwart spuiten en het voorruitje erin plakken.
Zoals het nu lijkt donderdag avond ophalen. Denk de komende zomer te kunnen rijden. Dan staat er weer een orriginele murena op de weg. Inclusief de orriginele dubbele solexen en 4 in1 uitlaat. Het is een van de laatste van 83 nummer 10 duizend zoveel.
Zoals al eerder gezegd in de kleur rouge mephisto..en zwart interieur.
Hopen dat de opbouw een beetje mee zit en dat alles werkt zoals het zou moeten.

PS ben niet handig met foto,s en pc,s... laat mij maar sleutelen. kom als ie klaar is een keer op een meeting... :lol:
User avatar
oetker
Posts: 8000
Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
Location: Opheusden NL
Contact:

Post by oetker »

Mooi zo, weer een project bijna voltooid.
We zijn alvast nieuwsgierig hoe de wagen er bij staat..
Waar heb je hem laten spuiten?

Jammer dat je nog geen foto's kan plaatsen.
Het is beslist eenvoudiger dan een matra restaureren :)
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV
jurgen M
Posts: 1114
Joined: Thu Jun 02, 2005 9:33 am

Post by jurgen M »

Spuitwerk, daarop wachten wordt je niet blij van
johanansingh
Posts: 94
Joined: Sat Sep 12, 2009 9:23 pm

Post by johanansingh »

Heb em bij een kennis in vries (drenthe) laten spuiten. Cabrio service vries.
Heb daar mee geholpen toen ze aan het verbouwen waren en nu zetten ze mijn auto in de kleur. Goeie deal vond ik.

Maar er op wachten is niet zo,n probleem al het goeie komt langzaam. heb alle losse onderdelen al klaar staan zoals spatborden bumpers koplampen ed.
jurgen M
Posts: 1114
Joined: Thu Jun 02, 2005 9:33 am

Post by jurgen M »

johanansingh wrote:Heb em bij een kennis in vries (drenthe) laten spuiten. Cabrio service vries.
Heb daar mee geholpen toen ze aan het verbouwen waren en nu zetten ze mijn auto in de kleur. Goeie deal vond ik.

Maar er op wachten is niet zo,n probleem al het goeie komt langzaam. heb alle losse onderdelen al klaar staan zoals spatborden bumpers koplampen ed.
Is bij mij ook zoiets; ik heb een vriend geholpen met zijn elektriciteit in huis, hij pakt mijn matracarroserie aan.
Post Reply