oldtimerkeuring

alle informatie over het restaureren en werken aan de Murena
Post Reply
User avatar
JEAN
Posts: 428
Joined: Sat Feb 07, 2009 1:34 pm
Location: Roeselare

oldtimerkeuring

Post by JEAN »

Hallo,

Vanmorgen de matra laten keuren de eerste die kwam vroeg chassis nr was een jonge gast had nog nooit een oldtimerkeuring gedaan.
zeg tegen hem moet ik de koffer opendoen alles lag daar in zijn antwoord moet alleen de gevaren driehoek zien al het andere was niet nodig.
Dan papieren invullen op wie de wagen zijn naam kwam dus van mijn vrouw waren haar plaks nu ik er bij stil sta alle 3 de wagens staan op haar naam!!!
Dan kwam de keuringschef erbij direct beginnen praten over de wagen over de lijnen en de staat en over de historie van talbot zegt de jonge gast moet ik hem op de rollen zetten voor de remmen ja zei de chef ge moogt dat een keer doen dit was geen probleem.
Dan naar de brug waren al 2 andere keurders erbij gekomen om de matra te bewonderen stonden daar met 5 man onder de wagen de mensen keken nogal zeker degene die moesten wachten.
zei de chef dat ziet er allemaal proper uit dan begonnen praten over de techniek van de wagen ik maar luisteren en een beetje meepraten ook natuurlijk.
Zei tegen hem mss keur ik hem nog eens voor dagelijks verkeer hij zei direct dit zou nu al geen problemen opleveren dacht bij mezelf de draagarmen zijn gelast!!!
Zei een keurder de remschijf zal nog moeten worden ingereden ik zei bij mezelf zijn geen nieuwe. :-?
Met andere woorden was een plezante keuring van de matra moet zeggen ze deden geen beetje lastig en vriendelijk was mss omdat de chef er de gehele tijd bijstond :D
Nu niks dan lof voor het keuringsstation in roeselare 14 euro betaalt en weg was ik fier als een gieter toertje gaan doen met de matra. :wink:
User avatar
hendrik
Posts: 4861
Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
Location: lanaken

Post by hendrik »

Dat vindt ik fijn voor je en nu maar genieten van je matra he jean.




grt harry de matra.
User avatar
djapo
Posts: 105
Joined: Sun Jun 06, 2010 9:19 pm
Location: Hilversum (NL)

Post by djapo »

Mooi :lol: kan je eindelijk lekker cruisen...........
Elk probleem heeft een houdbaarheidsdatum...
Cadillac 1969 V8 8.2L
Oldsmobile 1975 V8 7.5L
Ford (USA) 1979 V6 2.8L
Chevy 1980 L6 4.3L
Matra L4 1.6L
User avatar
GODFRIED
Posts: 9851
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

De ellende met die pomp ben je vlug vergeten, volop genieten nu.
Matra maakt bij klein en groot nog steeds een goede indruk, zelfs op de keuring. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
oetker
Posts: 8000
Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
Location: Opheusden NL
Contact:

Post by oetker »

Gefeliciteerd, de pret kan beginnen.
Veel plezier.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV
User avatar
matrafan
Posts: 2150
Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
Location: LIMBURG

Post by matrafan »

Proficiat en geniet met volle teugen van de Matra.

Hopelijk houdt het goede weer nog een tijdje aan.
Post Reply