draagarmen

alle informatie over het restaureren en werken aan de Murena
Post Reply
User avatar
JEAN
Posts: 428
Joined: Sat Feb 07, 2009 1:34 pm
Location: Roeselare

draagarmen

Post by JEAN »

Hallo iedereen,

Vraagje:naar de keuring gaan met gelaste draagarmen normaal mag dat niet maar als ik het risico neem en het mislukt zouden ze hem dan nog als oldtimer willen keuren?
Normaal als ik direct ga voor oldtimerkeuring zullen ze daar niks van zeggen. :wink:
User avatar
lemans
Posts: 320
Joined: Wed Mar 25, 2009 10:03 pm
Location: rotselaar heikant/berg

Re: draagarmen

Post by lemans »

JEAN wrote:Hallo iedereen,

het is het delicaat punt van de murena ,het zijn holle gestanste platen
opeengelast tot één holle draagarm ,ze corrorderen van binnenuit door
de condens , de linkse boog door bij mij, de rechtse brak gewoon doormidden........ 2 min nadat ik de snelweg had verlaten .....
ik verving ze beiden door replicas van 4 x zo dik van carjoy

stef lemans

Vraagje:naar de keuring gaan met gelaste draagarmen normaal mag dat niet maar als ik het risico neem en het mislukt zouden ze hem dan nog als oldtimer willen keuren?
Normaal als ik direct ga voor oldtimerkeuring zullen ze daar niks van zeggen. :wink:
jurgen M
Posts: 1114
Joined: Thu Jun 02, 2005 9:33 am

Re: draagarmen

Post by jurgen M »

JEAN wrote:Hallo iedereen,

Vraagje:naar de keuring gaan met gelaste draagarmen normaal mag dat niet maar als ik het risico neem en het mislukt zouden ze hem dan nog als oldtimer willen keuren?
Normaal als ik direct ga voor oldtimerkeuring zullen ze daar niks van zeggen. :wink:
officeel keuren ze als olditmer alleen de remmen, handrem, gevarendriehoek, en ophanging, maar ik vrees ervoor als ze hem eerst afkeuren voor dagelijks gebruik, ze moeilijk gaan doen bij de oldtimerkeuring.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9852
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Ik volg Jurgen, als ze een auto afkeuren voor het chassis zal dit niet bij oldtimerkeuring vervallen, het staat dan op je keuringskaart en moet hersteld worden.

Als de laswerken vakkundig uitgevoerd zijn Links en rechts dan zal het niet goed opvallen omdat ze het zelfde zijn.
Succes. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Post Reply