ik koop geen oldtimer met de intentie er geld van te maken...
is nooit mijn bedoeling geweest
wel is het zo als je je oldtimer verkoopt dat je er aanzienlijk minder verlies aan zal hebben dan wanneer je een gewone of occassie wagen na x aantal jaar de deur wijst...
het is ook niet de bedoeling dat je al je sleuteluren en dergelijk aanrekend in je verkoopprijs...vind ik zelf ook beetje te gek...uit sleutelen leer je, het is plezant enz...
je hebt dan ook jarenlang rijplezier van je auto gehad..of nog steeds
maar in zekere zin verlies je minder geld in verhouding met ene gewone occassie bv....
ik zie wel hoe het loopt :d
de passie is er enigsinds wel...probleem is de financiele kant aan al deze zaken
ontkoppelingspomp...oei oei
- oetker
- Posts: 8000
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Inderdaad, geld gaat er best wel in zitten.
had een budget van €6000 voor dit jaar en dat is ongeveer op, terwijl de auto €4000 aanschaf was.
Je koopt zo links en rechts wat spullen, en dan gaat het hard.
Eigenlijk will ik nog het e.e.a anschaffen dit jaar, maar denk dat de vrouw gaat sputteren.
Zij moet het tegenwoordig verdienen, dus begrijpelijk.
Zelf zit ik al zowat 7 jaar achter de geraniums dus breng niets meer in.
Probeer toch een beetje binnen het budget te blijven.
had een budget van €6000 voor dit jaar en dat is ongeveer op, terwijl de auto €4000 aanschaf was.
Je koopt zo links en rechts wat spullen, en dan gaat het hard.
Eigenlijk will ik nog het e.e.a anschaffen dit jaar, maar denk dat de vrouw gaat sputteren.
Zij moet het tegenwoordig verdienen, dus begrijpelijk.
Zelf zit ik al zowat 7 jaar achter de geraniums dus breng niets meer in.
Probeer toch een beetje binnen het budget te blijven.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV
- GODFRIED
- Posts: 9851
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Iedereen moet voor zichzelf zijn rekening maken, dat hebben andere niet te doen. Tegenwoordig is alles zo duur en zeker als je nog jong bent en nog een dak boven je hoofd wil hebben voor als je ouder bent.
Alles draait om geld, betalen en nog eens betalen, als er dan nog iets overblijft voor een hobby mag je gelukkig zijn.
Alles draait om geld, betalen en nog eens betalen, als er dan nog iets overblijft voor een hobby mag je gelukkig zijn.
Matra Bagheera S - 1977
- Paul
- Posts: 1443
- Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
- Location: 3020 Herent
Ik ben een tijdje niet actief geweest maar nu kom ik mij eens roeren.
Ergens in mijn achterhoofd zweeft een gezegde "Bezint eer ge begint" ,...................... vind ik hier h?????l erg van toepassing.
Zondig er na al die tijd ook nog tegen, is dus geen verwijt.
Een Matra als belegging, mijn oordeel?...................... een lachertje.
Wat is een Matra dan wel, naar mijn gevoel, ................ een toch wel enigzinds unieke wagen (een DS ook trouwens) die redelijk eenvoudig is in onderhoud en al helemaal niet te duur!
De wagen verkopen? Daar ga je niet vrolijk van worden, dan was je er beter niet aan begonnen, en, dit is niet uit de lucht gegrepen, spreek uit ervaring. Je kan deze wagen beter zijn tijd gunnen en geleidelijk afwerken voor "JEZELF"! Op termijn geeft dit ook voldoening, het blijf een appart wagentje wat wel eens zou kunnen passen bij je persoonlijkheid, durf ik te stellen, ikzelf bezit intussen een paar buitenbeentjes die niet gegeerd zijn bij een breed publiek. Een Murena hoort daar ook bij!
Het hoeft voor mij geen , Mustang, Corvette, 911 of SL te zijn, daar zijn er al 13 van in een dozijn. Het geld heb ik er al helemaal niet voor over!
Ergens in mijn achterhoofd zweeft een gezegde "Bezint eer ge begint" ,...................... vind ik hier h?????l erg van toepassing.
Zondig er na al die tijd ook nog tegen, is dus geen verwijt.
Een Matra als belegging, mijn oordeel?...................... een lachertje.
Wat is een Matra dan wel, naar mijn gevoel, ................ een toch wel enigzinds unieke wagen (een DS ook trouwens) die redelijk eenvoudig is in onderhoud en al helemaal niet te duur!
De wagen verkopen? Daar ga je niet vrolijk van worden, dan was je er beter niet aan begonnen, en, dit is niet uit de lucht gegrepen, spreek uit ervaring. Je kan deze wagen beter zijn tijd gunnen en geleidelijk afwerken voor "JEZELF"! Op termijn geeft dit ook voldoening, het blijf een appart wagentje wat wel eens zou kunnen passen bij je persoonlijkheid, durf ik te stellen, ikzelf bezit intussen een paar buitenbeentjes die niet gegeerd zijn bij een breed publiek. Een Murena hoort daar ook bij!
Het hoeft voor mij geen , Mustang, Corvette, 911 of SL te zijn, daar zijn er al 13 van in een dozijn. Het geld heb ik er al helemaal niet voor over!
Last edited by Paul on Sat Aug 30, 2008 7:33 pm, edited 2 times in total.