gezocht : Lichten + spiegel enz...

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
User avatar
Vollegaaz
Posts: 1038
Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
Location: Zemst
Contact:

gezocht : Lichten + spiegel enz...

Post by Vollegaaz »

ik zoek dus de klembeugel waarmee de radiatorbuizen vooraan tegen het chassis geklemd zitten en een linkse buitenspiegel.

Indien iemand nog een stel achterlichten op overschot heeft liefst met tussenplaat dan heb ik zeker ook interesse !

alvast bedankt !

ohja, voor een type II h
Last edited by Vollegaaz on Fri May 04, 2007 7:35 am, edited 2 times in total.
benny
Posts: 3827
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Ik heb nog een stel achterlichten liggen. Zien er zo goed als nieuw uit.
User avatar
Vollegaaz
Posts: 1038
Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
Location: Zemst
Contact:

Post by Vollegaaz »

Voor de linkse buitenspiegel zou eventueel de bevestiging voor op de deur volstaan (plastic blokje) het glas laat ik dan wel ergens snijden.

@Benny ; heb je de lichten al van je zolder gehaald ? :wink:
benny
Posts: 3827
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Ze liggen hier voor me.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Die beugel mag geen probleem zijn als ze niet allemaal weggeroest zijn! Ik zal eens zoeken.
Die buitenspiegel! Dat zou ook geen probleem mogen zijn.
De plaat tussen de achterlichten! Dat is iets anders; Wat kleur zoek je????
Ik weet dat de meeste van deze platen kapot waren op mijn afbraakwagens, maar het is al eventjes geleden. Ik zal dat eens moeten bekijken. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
Vollegaaz
Posts: 1038
Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
Location: Zemst
Contact:

Post by Vollegaaz »

Godfried,

Die beugel heb ik nieuw van bij Verhulst meegebracht, dat tussenstuk zou in principe in orde komen en de lichten heb ik van Benny, blijft nog de Spiegel, ben ik vergeten toen ik bij Verhulst was, indien je er eentje kan missen hoor ik het graag.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Geen probleem, ik laat je iets weten.
:wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Vollegaaz,

Ik vind het spijtig dat ik je de volgende mededeling moet doen. Ik had je graag geholpen. Ik heb gezocht voor een linkse spiegel. Ik heb er twee kunnen vinden die nog goed zijn, maar ??n er van zit onder een dikke laag gele verf. De andere is gewoon zwart. Deze wil ik zelf houden als reserve.
Dan heb ik gezocht naar die bevestigingsvoetjes van de spiegels. Ik kan het zelf niet geloven maar ik heb er maar twee die nog goed zijn, ??n daar van zit ook onder de gele verf. Deze wil ook zelf houden. Toch heb ik 7 spiegels liggen maar de voetjes zijn spoorloos en die 2 die ik gevonden heb zijn kapot.
Dus ik kan je niet helpen. :x
Zie foto's.
Attachments
voetje spiegel bevestiging (Small).JPG
voetje spiegel bevestiging (Small).JPG (58.96 KiB) Viewed 5383 times
voetje spiegel (Small).JPG
voetje spiegel (Small).JPG (63.78 KiB) Viewed 5383 times
spiegel met kapotte bevestiging (Small).JPG
spiegel met kapotte bevestiging (Small).JPG (51.64 KiB) Viewed 5383 times
doos spiegels (Small).JPG
doos spiegels (Small).JPG (69.33 KiB) Viewed 5383 times
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
Vollegaaz
Posts: 1038
Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
Location: Zemst
Contact:

Post by Vollegaaz »

Blijkbaar een zwak punt die voetjes, toch bedankt om er naar te zoeken :wink:

een tussenstuk voor de achterlichten heb ik op Ebay duitsland gescoord voor een zacht prijsje

zodus..nog een linkse spiegel gezocht ,

@ Benny, heb je al nieuws voor me ?
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Ja, die voetjes is een zwak punt. Ik weet niet of ze die ooit los verkocht hebben!Ik vermoed van niet. Het zal de komplete spiegel zijn of niets. Ik vind het spijtig dat ik je niet kan helpen. De komende dagen ga ik nog eens zoeken want het kan niet ik dat ik er maar twee heb die nog goed zijn. Dat tussenstuk welke kleur heeft het? Ik denk dat deze in de toekomst veel geld moeten kosten! Bij veel bagheera's zijn ze stuk. De schroeven te vast aandraaien en je hebt het zitten. Dus vast is vast. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
Vollegaaz
Posts: 1038
Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
Location: Zemst
Contact:

Post by Vollegaaz »

mja, k'heb morgen nog een dagje verlof, k'bel weleens naar Verhulst, misschien heeft hij nog iets liggen, k'ga morgen ook op zoek naar een ruitensproeier alternatief, als dan de lichten van Benny hier nog geraken dan kan de bagheera volgende week klaargemaakt worden voor de technische controle. Als dat goed afloopt gaat ie terug uit mekaar voor het carrosserie-werk en de spuitcabine. T'gaat allemaal nogal vlug maar k'vind da presies ni erg :lol:

hier heb je dat tussenstuk

Image
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

Post by ludo2 »

ik zal eens zien op men rezerve bagheera. de spiegels zijn wel afgebroken maar de voetjes staan er nog op .zie foto
ludo
Attachments
5154652_2.jpg
5154652_2.jpg (37.3 KiB) Viewed 5350 times
User avatar
Vollegaaz
Posts: 1038
Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
Location: Zemst
Contact:

Post by Vollegaaz »

dat zou fijn zijn, een spiegelglas kan ik ook gebruiken want in t'mijne zitten 2 barsten...Godfried ?

hoe zit dat nu met die bagetten, op die groene zijn ze allemaal zwart, bij sommigen zijn enkel de zijkanten zwart en rond de vooruit chroom en de daklijst ook chroom...de mijne waren rond de zijruiten oorspronkelijk ook zwart maar die zijn blijkbaar afgeschuurd want ze zijn nogal mat, alsook de scharnieren van de koffer ?
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Aan een spiegelglas kan ik je ook niet helpen,daar ik 3 linkse spiegels heb waarvan ook ??n glas kapot is en die twee hou ik graag als reserve.
Die lijsten! Wat dat allemaal is weet ik ook niet bij mijn bagheera zijn de deurlijsten, achterlichten,scharnieren en boven de achterlichten zwart. Alleen de voorruit en de zijkant is chroom. waarschijnlijk heeft dit iets te maken met het type!
Die tussenstukken hebben ze in het rood en het orange gemaakt. Op mijn bagheera van 1977 zit ook een orange.
Veel succes met de keuring.

Ludo, dat is raar gewoonlijk breken de voetjes af op de deur en kan je ze niet meer bevestigen. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Post Reply