stukken voor bagheera type 2

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
ronnyluxor
Posts: 94
Joined: Sat Dec 11, 2004 3:36 pm
Location: HULSHOUT

stukken voor bagheera type 2

Post by ronnyluxor »

hallo beste matra frieken :D het is effe geleden maar hier ben ik toch nog met de melding dat ik al mijn stukken verkoop die ik heb liggen en dat is een pak van matra bagheera type 2 het kan in 1 bod maar ook per stuk vraag maar wat je nodig hebt en ik kijk ernaar en geef je de prijs dat ik ervoor vraag mvg Ronny
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Misschien kan de club alles opkopen, wat vraag je ervoor en wat is het allemaal. Laat het me gerust weten.
ronnyluxor
Posts: 94
Joined: Sat Dec 11, 2004 3:36 pm
Location: HULSHOUT

Post by ronnyluxor »

hallo alain godfried en ludo2 heeft ernaar komen kijken een tijdje geleden zij weten wat ik allemaal heb steken twee goede motoren 1442cc en drie goede boitten 7achterruiten 2stel zetels polyesterdelen en zeer veel andere stukken het is te veel om op te noemen maar indien interesse moeten ze maar komen kijken en dan hoor ik wel welke waarde het heeft groeten matra broer Ronny
ronnyluxor
Posts: 94
Joined: Sat Dec 11, 2004 3:36 pm
Location: HULSHOUT

Post by ronnyluxor »

ook te koop en vergeten te melden zeer belangrijk. een volledige rolkooi speciaal gemaakt voor matra bagheera typ 1en 2. je kan hem omdraaien zoveel je wil. zeer sterke constructie voor de liefhebbers weten wat dit kost prijs overeen te komen . zeker een aanrader voor de club mvg Ronny
User avatar
GODFRIED
Posts: 9841
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Ronny,

Ik weet je krijgt een garagebox gevuld met de onderdelen die je hebt zitten. Noem eens een bedrag, wat wil je hebben voor alles! Doe me een PM dan zal ik het bestuur op de hoogte brengen.
Godfried :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Frank
Posts: 102
Joined: Tue Oct 25, 2005 11:53 pm
Location: Blankenberge

Post by Frank »

Ronny,

Welk soort rolkooi is het? Je hebt er waar je veel en je hebt er waar je weinig plaats voor nodig hebt. Foto?

Frank.
ronnyluxor
Posts: 94
Joined: Sat Dec 11, 2004 3:36 pm
Location: HULSHOUT

Post by ronnyluxor »

hey frank de rolkooi is gemaakt op de maten die in het clubblad heeft gestaan als de wagen erin staat steekt ze langs de voorkant ongeveer 50cm over en het mechanisme draait met wagen erin op 10cm langs de grond ze is echt zeer goed voor op te bergen neemt ze weinig plaats in ze kan volledig uit elkaar met bouten de lange delen zijn de buizen onderaan om ze stabiel te zetten als je graag foto's hebt geef je email adres want foto langs het forum weet ik niet hoe het moet :oops: groetjes Ronny
Frank
Posts: 102
Joined: Tue Oct 25, 2005 11:53 pm
Location: Blankenberge

Post by Frank »

Ronny,

Mijn e-mail is franattki@skynet.be
Laat ze maar komen die foto's.

Frank.
ronnyluxor
Posts: 94
Joined: Sat Dec 11, 2004 3:36 pm
Location: HULSHOUT

Post by ronnyluxor »

ja jongens alle stukken zijn verkocht niet meer bellen of mailen. het was een prachtigge gelegenheid geweest om de club te helpen,er is zelfs niet gemaild of gebeld om de prijs te weten .En niemand wou het initiatief nemen :( . stom vind :evil: ik want je zal zien dat de stukken voor matra bagheera op een dag heel schaars worden en bijna niet meer te verkrijgen zijn. hoe ga je de leden dan helpen. nu is graag een antwoord van het bestuur van matra mania :wink: groetjes Ronny
User avatar
GODFRIED
Posts: 9841
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Ronny,

Na overleg met het bestuur! Kopen niet kopen! Het grootste probleem was de stalling van de onderdelen. Een garagebox is niet de beste plaats.
Ik weet persoonlijk dat het om een massa onderdelen gaat en dat we inderdaad in de toekomst waarschijnlijk met een schaarste van onderdelen komen te zitten. Persoonlijk heb ik wel wat onderdelen zitten maar daar kunnen we niet veel liefhebbers mee verder helpen. Ik weet nu dat de onderdelen in goede handen zijn. Het is spijtig om een gemotiveerd en bekwaam man als u te moeten missen in de club. Misschien dat je nog ooit hervalt en terug iets voelt voor Matra. Wij wensen je alvast veel plezier met je nieuwe hobby en veel succes in het leven.
We nemen als vrienden geen afscheid en hopen je weldra nog eens te ontmoeten. :wink:
MatraMania
Matra Bagheera S - 1977
ronnyluxor
Posts: 94
Joined: Sat Dec 11, 2004 3:36 pm
Location: HULSHOUT

Post by ronnyluxor »

hey godfried ik vind deze woorden zeer geschikt die je hierneer plaats en ik weet dat jij zeker een zeer goed persoon bent en veel kan bijbrengen aan de club je bent een voorbeeld :wink: en zo zouden er meer moeten zijn om een club draaiende te houden het is spijtig dat de bestuursleden niet iets meer willen doen om een goede georganiseerd matra club draaiende te houden zoals het moet . maar ik hou zeker kontakt met jullie en zal zeker wel een rondrit meedoen want zoon vriendschap daar stap ik niet van weg :D :wink: groeten en tot ..... ik laat wel een seintje als ik mee gaa om een testrit Ronny
User avatar
GODFRIED
Posts: 9841
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

We kunnen geen wonderen verrichten! Alle bestuursleden en leden dragen hun steentje bij om te zijn wat MatraMania nu is, een toffe groep vrienden die allemaal de zelfde passie delen en elkaar in goede en slechte dagen proberen te helpen, ieder met zijn capaciteit. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Post Reply