nieuwe site

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

nieuwe site

Post by erwin »

omdat we al een tijdje bezig zijn met bagheera,s en wij graag iets op internet en in het nederlands wilden gaan doen hebben we een site gestart met alles voor en over de bagheera, omdat we snel online wilden is de site nog erg basic, maar hier komt spoedig verandering in, ook staan we open voor ideeen! het is niet de bedoeling om iedere andere site concurrentie aan te doen, maar we zien het meer als een uitbreiding, vooral omdat er in nederland weinig site,s zijn m.b.t de bagheera, ons grote voorbeeld is bagheera-cafe en natuurlijk matramania, alleen is bij bagheera-cafe de franse taal een struikelblok voor ons!

www.matrabagheera.eu
User avatar
GODFRIED
Posts: 9839
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Erwin,

Het is een h??l goed idee! Maar zou het niet mogelijk zijn om dit samen met onze club te doen onder een rubriek van MatraMania.
Of dit uitvoerbaar is! Moeten we nog bespreken, maar ik zie daar wel iets in. Zoals je weet zijn alle artikels in verband met Matra welkom op ons forum. Denk daar eens over.
Groetjes. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
GODFRIED
Posts: 9839
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Erwin,
Heb je interesse om webmaster te worden van MatraMania? Deze funtie is vakant. Volgens mij ben je daar de geschikte persoon voor! Graag een reactie, of is het al te laat?
Groetjes :wink:
Matra Bagheera S - 1977
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Url ?????
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

re

Post by erwin »

www.matrabagheera.eu


nou godfried , ik ben niet zo een computerfreak en moet veel dingen vaak regelen met de sitebouwer, mijn bedoeling is gewoon een leuke site te maken met veel informatie , foto,s enz. helaas heb ik nu nog even weinig tijd om verdere plannen uit te voeren, ben bezig met de restauratie van mijn bagheera, heb een MGF met schade die ik erg snel klaar wil hebben , en heb het erg druk met mijn werk! wil wel zo snel mogelijk gaan werken aan een soort bagheerahistorie, waarin alle types beschreven worden met de kleuren bekleding , soorten stof, karosseriekleuren , uitvoeringen en dit alles per bouwjaar en met een foto! ook wil ik alle folders nog online hebben!
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Dom ik had de url bij de eerste boodschap niet gezien.
Prachtig de inzet voor de Bagheera, alleen steekt iedereen veel energie in een gemeenschappelijk doel. Er zijn al zoveel sites dat ik dagelijks haast van 7u tot 23u nodig heb om alles door te nemen.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9839
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Erwin,
Ik had gedacht dat je de site volledig zelf had opgezet. Ik ken daar niets van. We hadden anders een webmaster kunnen gebruiken. Ik zal de site regelmatig bezoeken. Klinkt wel mooi wat je allemaal wil! Veel succes met de site. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Post Reply