t'Ja, waar begin je aan? Wat overkomt mij eigenlijk?

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Paul

Als het vrouwtje overtuigd is dat de Bagheera een goede koop is, :D dan op zoek naar een Djet :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol:
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

:lol: Daar heb ik ook al rekening met gehouden, maar niet te snel lopen. :D
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

re

Post by erwin »

maar paul, zit er nu een groen interieur in of niet?
heb trouwens wel een compleet groen velours interieur liggen , alleen is dit niet het felle grasgroene wat jij bedoeld , maar wat donkerder van kleur!!
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Eigenlijk zit er geen groen interieur in, maar goed ook, hoort niet bij dit type.
Mijn eerste bekommernis is een goed exemplaar.
Die zwarte X met groene bekleding, dat zal wel knap lastig worden zeker!?
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Awel, we zijn eens gaan zien s?, is flink tegen gevallen. :-?
Foto's kunnen echt wel veel verbergen.
Barst in de ruit, gescheurd interieur, koetswerk maar zozo, binnenbekleding verweerd en gescheurd, ....
Eigenlijk heb ik niet veel moeite meer genomen om verder te kijken en ik heb het zelfs nagelaten om zelf wat foto's t nemen.

Nu, van deze wagen is zeker nog wat te maken en op zich kan het mogelijk nog allemaal wel meevallen maar "af" dat is nog een lange afstand!
Het was helemaal mijn ding niet, niettegenstaande ik een bod mocht doen.
Dat heb ik nagelaten en bedankt! :roll:
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Paul

Vertroeteld intussen maar de Matra's die nu reeds in uw bezit zijn. :)

Groeten
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Hum, ja, zal ook gebeuren, de Murena gaat naar Cor.
Blijkt dat ik mag helpen bij de herstelling en dat vind ik top.
jo
Posts: 1524
Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
Location: Oelegem

Post by jo »

als ik de foto's van mijn Rancho laat zien gelooft ook niemand dat er zoveel werk aan al zijn, je moet niet speciaal fotograaf zijn om iets te verbergen, de foto doet dat zelf

wat wel, neem eens een foto met flash onder je wagen en je denkt dat hij rijp voor het stort is, elk roeststipje is precies een ramp die niet meer te herstellen valt
ik neem soms zo een foto om te zien waar er roest begint :lol:
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
User avatar
Vollegaaz
Posts: 1038
Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
Location: Zemst
Contact:

Post by Vollegaaz »

mja, maar er zijn er toch die de foto's zodanig strategisch maken, tot dat je terplaatse komt, terwijl ze zichzelf een hoop tijd en moeite zouden besparen door net de zwakke punten te tonen.
Bagheera X '78
benny
Posts: 3827
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

De meeste Matra's komen te koop omdat de eigenaars het niet meer zien zitten om ze weer rijvaardig of tip-top in orde te zetten. Wanneer je als eigenaar zo'n wagen verkoopt, mag je natuurlijk niet zeggen dat het om een bijna wrak gaat. Als koper zoek je een auto die in een zo goed mogelijke staat is, voor zo weinig mogelijk geld. Dat zijn in feite twee tegengestelde werelden. Het is dus de kunst om beide werelden bij elkaar te krijgen. Al eens een zeer goede Bagheera te koop gevonden? Het zal zeker geen koopje geweest zijn. Wat zou men dan niet vragen voor een gegalvaniseerde Bagheera?
Wat de Courr?ge betreft, is het geweten dat de naden van de zetels openscheuren door het verharden van het kunstleer, en de trekkrachten die op die naden komen wanneer iemand plaats neemt in de zetel.
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Een wrak noem ik deze wagen zeker niet, eerder een goede basis.
Maar aangezien de vraagprijs relatief hoog is en het om een, voor mij althans, eerder positief geladen verhaal gaat welk rond de wagen opgehangen is, had ik mijn verwachtingen relatief hoog gesteld.
Als dan de verkoper steld dat ik een bod mag doen beseft hij waarschijnlijk ook zelf wel dat de prijs eerder hoog is.
Maar dat was niet mijn optie, ik ben best bereid deze prijs te betalen en meer zelfs, maar niet voor een "basis".
benny
Posts: 3827
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Gezond verstand primeert soms boven het gevoelige hart.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Paul,

Een bagheera is een stap in het onbekende!!! :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Post Reply