bagheera vervolg

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

bagheera vervolg

Post by erwin »

na veel afschuur werk is afgelopen weekend dan mijn bagheera gespoten, ik vindt m echt helemaal fantastisch geworden, had niet verwacht dat het resultaat zo mooi zou worden, dus nu kan de opbouw gaan beginnen, tijdens het schuren hebben we ook nog de motor gewisseld, in de vorige motor zat een raar schurend geluid, de nwe motor daarintegen loopt erg netjes , haast te mooi voor een simca motor!!!
we hebben het blok ook maar meteen voorzien van allerlei nwe delen, zoals dynamo, waterpomp, koppeling ,startmotor,benzinepomp, en voorin ook nog een nwe remdrukverdeler, nu wordt het tijd om verder te gaan met mijn zoektocht voor nwe onderdelen voor de buitenkant!
hierbij de foto,s
Attachments
dsc00981_170.jpg
dsc00981_170.jpg (67.25 KiB) Viewed 2642 times
dsc00982_193.jpg
dsc00982_193.jpg (63.83 KiB) Viewed 2642 times
dsc00983_176.jpg
dsc00983_176.jpg (64.7 KiB) Viewed 2642 times
dsc00984_119.jpg
dsc00984_119.jpg (63.13 KiB) Viewed 2642 times
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Prachtig, Erwin!

Post gerust maar vele foto's. Dat geeft moed en het werk mag gezien worden.
Ik kijk er reeds heel lang naar uit om eens, met alle door ons gerestaureerde Bagheera's, in een lange sliert tegen een gezapig tempo door de straten te flaneren!
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4061
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Erwin dit geeft moed en hoop voor velen. Doe zo door.
Wanneer spreken we af voor je onderdelen?
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

onderdelen

Post by erwin »

ja daar gaat het nu ik ga opbouwen wel eens tijd voor worden, laat me maar weten wanneer je kan, dan zal ik eens afreizen naar belgie om het op te komen halen! stuur maar ff een mail, kan je dan meteen de prijs doorgeven van de onderdelen?
alvast bedankt!
User avatar
GODFRIED
Posts: 9839
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Erwin,
ik krijg het nu pas in de gaten dat je een nieuwe topic geplaatst hebt.
En ik kan alleen maar bevestigen wat de anderen al gedaan hebben. Dit is prachtig werk. Dat dit allemaal niet zomaar gaat daar kan ik ook van mee spreken er zijn veel uren werk aan besteed om dit resultaat te bereiken. Nu nog de afwerking er is een totaal nieuwe bagheera herboren waar je terecht fier op mag zijn. Veel succes en plezier met het samenbouwen van je bagheera. Laat ons hopen dat we ons ergens treffen op een meeting. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Post Reply