New kid on the block....
- Vollegaaz
- Posts: 1038
- Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
- Location: Zemst
- Contact:
New kid on the block....
ellooow, k'zal me even voorstellen,
Ik ben David, van kindsbeen af werd de liefde voor sportwagens en snelle motoren er met de paplepel door vaderlief ingegeven, mijn vroegste herinnering gaat naar vaders Matra Bonnet, we schrijven ergens begin jaren 70, toen ik een jaar of 14 was schafte hij zich een Bagheera aan, blauw metallic, ik vermoed een S met de gekende ATS velgen destijds, schitterende wagen waar ik als 16-17 jarige al eens een ritje mee durfde te plegen als de ouwe uithuizig was op z'n moto. Jarenlang heb ik verschillende Celica's gehad en gerestaureerd (TA 22-TA23-TA28 voor de kenners) m'n passie lag evenzeer bij moto's alwaar ik ook wedstrijden mee rijdt, dit seizoen waarschijnlijk het laatste. Een tijdje geleden besliste ik om me terug iets meer toe te leggen op auto's, in het bijzonder de Matra Bagheera, ik weet uit ervaring dat ze niet de meest degelijke wagens zijn en dat de roestduivel pertinent aanwezig is, doch ik laat me niet snel afschrikken en beschik gelukkig over een goed uitgeruste werkplaats en dito rechterhanden.
Misschien heb ik er binnenkort ook wel eentje....
Ik ben David, van kindsbeen af werd de liefde voor sportwagens en snelle motoren er met de paplepel door vaderlief ingegeven, mijn vroegste herinnering gaat naar vaders Matra Bonnet, we schrijven ergens begin jaren 70, toen ik een jaar of 14 was schafte hij zich een Bagheera aan, blauw metallic, ik vermoed een S met de gekende ATS velgen destijds, schitterende wagen waar ik als 16-17 jarige al eens een ritje mee durfde te plegen als de ouwe uithuizig was op z'n moto. Jarenlang heb ik verschillende Celica's gehad en gerestaureerd (TA 22-TA23-TA28 voor de kenners) m'n passie lag evenzeer bij moto's alwaar ik ook wedstrijden mee rijdt, dit seizoen waarschijnlijk het laatste. Een tijdje geleden besliste ik om me terug iets meer toe te leggen op auto's, in het bijzonder de Matra Bagheera, ik weet uit ervaring dat ze niet de meest degelijke wagens zijn en dat de roestduivel pertinent aanwezig is, doch ik laat me niet snel afschrikken en beschik gelukkig over een goed uitgeruste werkplaats en dito rechterhanden.
Misschien heb ik er binnenkort ook wel eentje....
-
- Posts: 1217
- Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
- Location: Ternat
Hallo Vollegaaz,
Welkom op dit forum.
Zo te zien zit de liefde voor oudere wagens en motoren er diep in.
Ik kan afleiden dat je de oudere speciale wagens, zoals inderdaad de Celica en de Bagheera waren, nog naar waarde weet te schatten.
Ikzelf ben ook reeds mijn prille jeugd verknocht aan de Bagheera en hou me sedert een paar jaar ook bezig met het restaureren van klassieke Honda motorfietsen, waarvan ik er een drietal heb.
Momenteel ben ik bezig aan de komplete restauratie van een Bagheera type I hetgeen je hier op dit forum van A tot Z kan volgen.
Ik zou het persoonlijk heel fijn vinden mocht je daadwerkelijk de knoop doorhakken en op zoek gaat naar een nog te redden Bagheera.
Je zult reeds gemerkt hebben dat hun aantal jaar na jaar vermindert.
Diegenen die de Bagheera nog gekend hebben, zullen uitgerokken nekspieren hebben van je na te staren als je anno 2006 nog met zo'n wagen buitenkomt! Een Bagheera is op zijn minst een originele verschijning!
Wees gerust, hier in de club zitten een paar mannen die van wanten weten en het zoeken naar ontbrekende onderdelen valt voor de Bagheera nog best mee.
Lees er de verschillende artikels hier maar op na en je zult begrijpen wat ik bedoel.
Hou ons alleszins op de hoogte.
Bart
Welkom op dit forum.
Zo te zien zit de liefde voor oudere wagens en motoren er diep in.
Ik kan afleiden dat je de oudere speciale wagens, zoals inderdaad de Celica en de Bagheera waren, nog naar waarde weet te schatten.
Ikzelf ben ook reeds mijn prille jeugd verknocht aan de Bagheera en hou me sedert een paar jaar ook bezig met het restaureren van klassieke Honda motorfietsen, waarvan ik er een drietal heb.
Momenteel ben ik bezig aan de komplete restauratie van een Bagheera type I hetgeen je hier op dit forum van A tot Z kan volgen.
Ik zou het persoonlijk heel fijn vinden mocht je daadwerkelijk de knoop doorhakken en op zoek gaat naar een nog te redden Bagheera.
Je zult reeds gemerkt hebben dat hun aantal jaar na jaar vermindert.
Diegenen die de Bagheera nog gekend hebben, zullen uitgerokken nekspieren hebben van je na te staren als je anno 2006 nog met zo'n wagen buitenkomt! Een Bagheera is op zijn minst een originele verschijning!
Wees gerust, hier in de club zitten een paar mannen die van wanten weten en het zoeken naar ontbrekende onderdelen valt voor de Bagheera nog best mee.
Lees er de verschillende artikels hier maar op na en je zult begrijpen wat ik bedoel.
Hou ons alleszins op de hoogte.
Bart
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
-
- Posts: 3837
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem
Hallo David,
welkom in het selecte groepje van Matra-liefhebbers. De Bagheera is inderdaad een unieke verschijning aan het worden. Dit komt door de overweldigende roestduivel Ik denk dat die een voorliefde had voor de Bagheera. Spring niet meteen op de eerste de beste Bagheera die je aangeboden wordt. Maar gebruik je gezond verstand, en laat pas dan je emoties de vrije loop. Als ik me niet vergis staat er hier nog ergens op het forum een uitleg van de zaken die je moet cotroleren, vooraleer de wagen te kopen. Maar indien nodig zijn er zeker mensen te vinden die je eventueel willen vergezellen wanneer je een Bagheera gaat bekijken.
Succes met je zoektocht naar een Bagheera.
Benny.
welkom in het selecte groepje van Matra-liefhebbers. De Bagheera is inderdaad een unieke verschijning aan het worden. Dit komt door de overweldigende roestduivel Ik denk dat die een voorliefde had voor de Bagheera. Spring niet meteen op de eerste de beste Bagheera die je aangeboden wordt. Maar gebruik je gezond verstand, en laat pas dan je emoties de vrije loop. Als ik me niet vergis staat er hier nog ergens op het forum een uitleg van de zaken die je moet cotroleren, vooraleer de wagen te kopen. Maar indien nodig zijn er zeker mensen te vinden die je eventueel willen vergezellen wanneer je een Bagheera gaat bekijken.
Succes met je zoektocht naar een Bagheera.
Benny.
- Vollegaaz
- Posts: 1038
- Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
- Location: Zemst
- Contact:
Tja, ik herinner mij onze Bagheera destijds die toen op t'einde een jaar of 8-9 oud was, en daar moest toen ook al behoorlijk aan gelast worden om de jaarlijkse controle te passeren. Technisch deed die het altijd wel goed, op een paar kleine dingen na zoals de koplampen die te pas en onpas niet openklapten en ook de stangen naar de boite die het eens lieten afweten. Maar ik sluip hier al een tijdje rond, en zodoende heb ik ook al gezien dat een Bagheera vinden zonder werk redelijk onbegonnen is, t'zou trouwens niet leuk zijn om er eentje kant en klaar te kopen, ik wil er toch wel iets van mezelf insteken. Volgende week ga ik er eentje ophalen en we zien dan wel hoe het loopt...
-
- Posts: 1217
- Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
- Location: Ternat
Heb je een type I of een type II (vanaf 1977) op 't oog?
Tja, een Bagheera koop je niet om er meteen in te springen en er mee gaan rond te rijden.
Er bestaan nog zeer mooie exemplaren maar onder de glanzende polyester kan de boel kompleet verdwenen zijn of met plaatjes aan elkaar geplakt. Een laagje zwarte verf doet wonderen.
Maar dat wist je waarschijnlijk reeds allemaal al.
Als de wagen zelf door jouw handen gegaan is, ben je pas zeker dat hij in orde zal zijn.
Als je kunt lassen zul je je niet gauw laten afschrikken door een treffelijke Bagheera.
Ik heb gelukkig hiervoor op Benny, de Bagheera-man hier in de club, beroep kunnen doen!
Meevaller bij de Bagheera is dat de kunststof carrosserie er relatief makkelijk afkan waardoor je dadelijk aan het chassis kunt.
Maar nog meer dan het geval is bij andere klassiekers, is totale inspectie en behandeling van het chassis noodzakelijk.
Ik kan het niet genoeg herhalen, maar iedere goed gerestaureerde Bagheera is beter dan toen hij 30 jaar geleden nieuw uit de fabriek rolde!
Roestbescherming was onbestaande!
Voorts zijn het bij de allereerste type I vooral de kabel van het schakelmechanisme dewelke nogal eens onnauwkeurig zijn werk doet.
Ik ga mijn type I ombouwen voor het gebruik met schakelstangen zoals je schrijft. Bij mijn weten zijn deze een pak betrouwbaarder en nauwkeuriger.
Ook de voorremmen verdienen de nodige aandacht (vastzitten).
Techniek is meestal dik in orde maar de rest is niet voor ??ndagsvliegen...
Succes en hopelijk vind je de goeie wagen!
Hou ons op de hoogte,
Bart
Tja, een Bagheera koop je niet om er meteen in te springen en er mee gaan rond te rijden.
Er bestaan nog zeer mooie exemplaren maar onder de glanzende polyester kan de boel kompleet verdwenen zijn of met plaatjes aan elkaar geplakt. Een laagje zwarte verf doet wonderen.
Maar dat wist je waarschijnlijk reeds allemaal al.
Als de wagen zelf door jouw handen gegaan is, ben je pas zeker dat hij in orde zal zijn.
Als je kunt lassen zul je je niet gauw laten afschrikken door een treffelijke Bagheera.
Ik heb gelukkig hiervoor op Benny, de Bagheera-man hier in de club, beroep kunnen doen!
Meevaller bij de Bagheera is dat de kunststof carrosserie er relatief makkelijk afkan waardoor je dadelijk aan het chassis kunt.
Maar nog meer dan het geval is bij andere klassiekers, is totale inspectie en behandeling van het chassis noodzakelijk.
Ik kan het niet genoeg herhalen, maar iedere goed gerestaureerde Bagheera is beter dan toen hij 30 jaar geleden nieuw uit de fabriek rolde!
Roestbescherming was onbestaande!
Voorts zijn het bij de allereerste type I vooral de kabel van het schakelmechanisme dewelke nogal eens onnauwkeurig zijn werk doet.
Ik ga mijn type I ombouwen voor het gebruik met schakelstangen zoals je schrijft. Bij mijn weten zijn deze een pak betrouwbaarder en nauwkeuriger.
Ook de voorremmen verdienen de nodige aandacht (vastzitten).
Techniek is meestal dik in orde maar de rest is niet voor ??ndagsvliegen...
Succes en hopelijk vind je de goeie wagen!
Hou ons op de hoogte,
Bart
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
- Vollegaaz
- Posts: 1038
- Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
- Location: Zemst
- Contact:
k'heb een Bagheera X op't oog, lassen is geen probleem, en k'heb al gezien dat er hier bepaalde vloerdelen te verkrijgen zijn. Enkel nog vrouwlief overtuigen dat ik wederom ga herbeginnen met de garage om te toveren tot rommelkot t'is nu toch al een jaar of 8 geleden sinds m'n laatste project, maar het kriebelt terug
-
- Posts: 1217
- Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
- Location: Ternat
Da's ??n van de laatste type II, dus!
Zou leuk zijn indien we er nog een "X" bij hebben!
Hoe meer verianten in ??n club, hoe beter.
Godfried heeft een type II "S", Ludo binnenkort ook een type II "S", Benny een type I en een type II "Courr?ges" en ikzelf ook een type I.
Alain heeft ook een "X" en een type I "Courr?ges" als ik me niet vergis.
Wat het vrouwke betreft, hier begeef ik me op onbekend terrein, maar ik ben er zeker van dat ze zal smelten eens je haar zult meenemen in de zeer comfortabele zetels van de Bagheera! En ze zal meegenieten van de belangstelling onderweg!
Bart
Zou leuk zijn indien we er nog een "X" bij hebben!
Hoe meer verianten in ??n club, hoe beter.
Godfried heeft een type II "S", Ludo binnenkort ook een type II "S", Benny een type I en een type II "Courr?ges" en ikzelf ook een type I.
Alain heeft ook een "X" en een type I "Courr?ges" als ik me niet vergis.
Wat het vrouwke betreft, hier begeef ik me op onbekend terrein, maar ik ben er zeker van dat ze zal smelten eens je haar zult meenemen in de zeer comfortabele zetels van de Bagheera! En ze zal meegenieten van de belangstelling onderweg!
Bart
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
- Vollegaaz
- Posts: 1038
- Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
- Location: Zemst
- Contact:
tja, dat zal idd nog even afwachten worden, maar moest het echt grondig tegenvallen is het nog niet het einde van de wereld, ze zal toch direct uit mekaar gaan om de stand van zaken op te meten, moest het echt tegenvallen gebruik ik ze als donorbenny wrote:Gefeleciteerd met de aankoop. Op het eerste zicht ziet hij er nog goed uit. Maar onderhuids is nog een raadsel. Hopelijk valt het allemaal nog mee.
Benny.
- GODFRIED
- Posts: 9851
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Dag Vollegaas,
Ik zie dat ik al een stukje van trein gemist heb.Welkom bij de matraliefhebbers. Misschien wordt je ook nog clublid van Matramania. We zullen je met open armen ontvangen.Ik kan je verzekeren dat het een gezellige bende is.Ook als je informatie nodig hebt staan we voor je klaar. Gebruik het forum, er is een massa kennis en ervaring onder het forum gebruikers.Laat ons hopen dat het geen bevlieging is en dat we elkaar beter zullen leren kennen tijdens een van de meetings.Als het geen bevlieging is! Doe dan de restauratie op je gemak en zorg dat het chassis goed behandeld wordt.Dit is de enige manier om er nog jaren plezier aan te beleven.Ik zie dat je al ervaring hebt met auto's dus je bent al wat gewoon.Niet alles wat blink is goud.Dit is ook zo met onze bagheera's.De buitenkant ziet er over het algemeen nog goed uit.Maar wat blijft er over als je het polyester verwijderd! Vooral niet schrikken! Gebruik je ervaring en je doorzettingsvermogen en de zon zal terug te voorschijn komen."Na regen komt zonneschijn".Er zijn chassis bij die hopeloos zijn en niet meer te redden.Zeker als de bagheera jaren ergens buiten heeft gestaan is het gevaarlijk om zo een chassis tegen te komen.Alles is te restaureren maar er zijn grenzen.Die grens zul je zelf moeten bepalen, als je twijfelt? Graag zullen we je dan bijstaan.
Je hebt er al ??n gekocht! Heb je al ergens foto's geplaatst? Het kriebelt bij mij.
Groetjes,
Ik zie dat ik al een stukje van trein gemist heb.Welkom bij de matraliefhebbers. Misschien wordt je ook nog clublid van Matramania. We zullen je met open armen ontvangen.Ik kan je verzekeren dat het een gezellige bende is.Ook als je informatie nodig hebt staan we voor je klaar. Gebruik het forum, er is een massa kennis en ervaring onder het forum gebruikers.Laat ons hopen dat het geen bevlieging is en dat we elkaar beter zullen leren kennen tijdens een van de meetings.Als het geen bevlieging is! Doe dan de restauratie op je gemak en zorg dat het chassis goed behandeld wordt.Dit is de enige manier om er nog jaren plezier aan te beleven.Ik zie dat je al ervaring hebt met auto's dus je bent al wat gewoon.Niet alles wat blink is goud.Dit is ook zo met onze bagheera's.De buitenkant ziet er over het algemeen nog goed uit.Maar wat blijft er over als je het polyester verwijderd! Vooral niet schrikken! Gebruik je ervaring en je doorzettingsvermogen en de zon zal terug te voorschijn komen."Na regen komt zonneschijn".Er zijn chassis bij die hopeloos zijn en niet meer te redden.Zeker als de bagheera jaren ergens buiten heeft gestaan is het gevaarlijk om zo een chassis tegen te komen.Alles is te restaureren maar er zijn grenzen.Die grens zul je zelf moeten bepalen, als je twijfelt? Graag zullen we je dan bijstaan.
Je hebt er al ??n gekocht! Heb je al ergens foto's geplaatst? Het kriebelt bij mij.
Groetjes,
Matra Bagheera S - 1977
- Vollegaaz
- Posts: 1038
- Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
- Location: Zemst
- Contact:
ik had er idd eentje op't oog, maar bij aankomst bleek het wel erg tegenvallen, de foto's waren wel erg strategisch genomen. Het exemplaar was door de huidige eigenaar zelf opgehaald voor de schroothoop, het interieur was nog enigzinds te redden, maar het chassis was er echt wel over, de deuren vielen er bij wijze van spreken uit, teveel om op te noemen, enkel goed voor afbraak maar t'was quasi onmogelijk om de wagen op de remorke te takelen uit vrees dat die ging breken toen ook de boorddocumenten verdwenen waren en de verkoper in kwestie geen vorige eigenaars of nummerplaat kende hield ik het voor bekeken...
soit, we kijken wel verder naar een iets beter exemplaar
soit, we kijken wel verder naar een iets beter exemplaar
-
- Posts: 1217
- Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
- Location: Ternat
Het bekende verhaal van wie naar Bagheera's gaat kijken...
Van bijna gratis tot helemaal gratis liggen ze letterlijk "voor op te rapen" of staan enkel nog "uit gewoonte" overeind, sommigen durven zelfs 1500 euro en meer vragen voor een opgepoetste "bruistablet".
De wrakken die je zult tegenkomen kunnen later misschien nog van pas komen als donorwagen eens je een "nog harde" Bagheera gevonden hebt.
We zullen je ongetwijfeld iets doorsturen als we iets voor je tegenkomen dat misschien de moeite waard is.
Veel succes met de zoektocht en nooit opgeven!
Bart
Van bijna gratis tot helemaal gratis liggen ze letterlijk "voor op te rapen" of staan enkel nog "uit gewoonte" overeind, sommigen durven zelfs 1500 euro en meer vragen voor een opgepoetste "bruistablet".
De wrakken die je zult tegenkomen kunnen later misschien nog van pas komen als donorwagen eens je een "nog harde" Bagheera gevonden hebt.
We zullen je ongetwijfeld iets doorsturen als we iets voor je tegenkomen dat misschien de moeite waard is.
Veel succes met de zoektocht en nooit opgeven!
Bart
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
-
- Posts: 203
- Joined: Sun Sep 15, 2002 2:00 am
- Location: 9960 Assenede
- Vollegaaz
- Posts: 1038
- Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
- Location: Zemst
- Contact:
-
- Posts: 4063
- Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
- Location: Begijnendijk
- Contact:
-
- Posts: 203
- Joined: Sun Sep 15, 2002 2:00 am
- Location: 9960 Assenede
- GODFRIED
- Posts: 9851
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Dat er bij dezen bagheera geen papieren zijn! Dat wist ik.Ik had ook al ge?nformeerd.Dat vond ik op zich geen probleem. Ik heb hier nog papieren liggen.Dus een ander nummer er in en OK.Ik ben niet gaan kijken maar die bagheera hij zag er op de foto nog mooi uit.Je ziet maar dat een mooie buitenkant alleen niet genoeg is.Een ?200 voor de onderdelen is hij wel waard.De polyester ziet er nog redelijk goed uit.Als je een goed chassis vindt is er meestal al veel aan gelast en dan moet je dat plakwerk ook nog verwijderen.Probeer er ??n te vinden waar niet te veel laswerk aan gedaan is.Dan zie je pas wat je koopt.Of misschien een bagheera kopen die al volledig opgelast is maar niet afgewerkt.Dan kun je zien of het vakkundig gedaan is.Zie link naar Kapaza.
http://www.kapaza.be/detail/3039677/Sim ... heera.html
http://www.kapaza.be/detail/3039677/Sim ... heera.html
Matra Bagheera S - 1977
- GODFRIED
- Posts: 9851
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Daar valt niet over te discuteren.Maar wat ik wel kan bevestigen is het volgende!Het is heerlijk als je het dak open doet.Ik zou er niet meer zonder kunnen.Dit is misschien ook omdat mijn dagelijks voertuig een cabrio is.Heerlijk wat zon en wind op die kletskop.Dit is voor mij toch zo, want ik heb maar een paar haren meer op mijn hoofd staan.
Matra Bagheera S - 1977
- Vollegaaz
- Posts: 1038
- Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
- Location: Zemst
- Contact:
- ludo2
- Posts: 454
- Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
- Location: 3582 koersel
-
- Posts: 3837
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem
Proficiat met je aankoop. We zullen je steunen in goede en kwade dagen. En gaat het eens minder goed, denk dan dat er anderen voor u waren die hetzelfde meegemaakt hebben, en zij hebben ook volgehouden. Eens de auto klaar, zal je zeggen: het was het wachten waard.
Hopelijk zien we jou op de meeting van 27 mei. Dan kan je lekker watertanden, en het Matravirus de vrije loop laten. Let wel, een medicijn om je ervan te genezen bestaat nog niet.
SUCCES
Hopelijk zien we jou op de meeting van 27 mei. Dan kan je lekker watertanden, en het Matravirus de vrije loop laten. Let wel, een medicijn om je ervan te genezen bestaat nog niet.
SUCCES
-
- Posts: 554
- Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
- Location: Heule
- Vollegaaz
- Posts: 1038
- Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
- Location: Zemst
- Contact:
bedankt allen, k'heb behoorlijk wat schroot gezien t'afgelopen jaar, een prima exemplaar reed voor m'n neus weg, andere waren iets te hoog geprijsd voor m'n budget en soms terecht, maar m'n aankoop is nog verbazend goed bewaard gebleven, desondanks zal ze toch grondig onder de loep genomen worden. Beetje achterdocht omtrend de km-stand, net iets over de 70.000 maar ik kon niet meteen een aanduiding vinden dat het eventueel weleens 170.000 kon zijn, het interieur is prima, motorcompartiment en het voorkoffertje waren roestvrij en volledig intact. Starten deed ie wel enkel met wat bezine in de carbu's te gieten, maar desondanks heel vlot, dus de benzinetoevoer daar schort wat aan.
Alle elektriciteit was ok, raamstijlen en ook onder de voorruit is ze ook OK
De grijze metaallak is aan vernieuwing toe, de achterlichten en tussenstuk zijn helaas donker gemaakt...soit, ik kan ze pas ergens rond 1 mei gaan ophalen, dan post ik wel wat foto's ! Maar tot dan zal ik goed slapen
Alle elektriciteit was ok, raamstijlen en ook onder de voorruit is ze ook OK
De grijze metaallak is aan vernieuwing toe, de achterlichten en tussenstuk zijn helaas donker gemaakt...soit, ik kan ze pas ergens rond 1 mei gaan ophalen, dan post ik wel wat foto's ! Maar tot dan zal ik goed slapen
- GODFRIED
- Posts: 9851
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Wie zoekt die vindt. Dat heb ik in mijn tijd anders gedaan. De eerste bagheera waar ik ben naar gaan kijken heb ik gekocht, de microbe had me fel te pakken. Met een totale restauratie en enkele jaren verder kon ik eindelijk met mijn bagheera rijden, en dat doet zij(hij) nog steeds.
Welkom bij MatraMania.
Je zult zien het is een fijne bende waar je snel zult thuis zijn. Indien er problemen zijn! Het volledige forum staat klaar om je te helpen. Er is een massa kennis en ervaring onder de forum gebruikers.
Heel veel plezier met de bagheera.
Welkom bij MatraMania.
Je zult zien het is een fijne bende waar je snel zult thuis zijn. Indien er problemen zijn! Het volledige forum staat klaar om je te helpen. Er is een massa kennis en ervaring onder de forum gebruikers.
Heel veel plezier met de bagheera.
Matra Bagheera S - 1977
- Vollegaaz
- Posts: 1038
- Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
- Location: Zemst
- Contact:
- GODFRIED
- Posts: 9851
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Dag Vollegaas,
Ik heb via de club een werkplaatshandboek kunnen kopen. Dus het moet mogelijk zijn. Of ze in voorraad zijn weet ik niet, onze voorzitter (Alain) weet dit wel. Maar ik heb al een tijdje niets meer van hem vernomen, zou hij op vakantie zijn, of heeft hij de lotto gewonnen en denkt hij de pot op met alles! Ik zal hem een persoonlijke mail doen als hij niet reageert op deze oproep.
Een werkplaatshandboek is niet te missen als je een bagheera hebt, als ik je kan verder helpen met iets laat het me dan weten.
Ik ben de stockbeheerder van MatraMania en alle onderdelen die in stock zijn kunnen alleen door de leden aangekocht worden.
Groetjes
Ik heb via de club een werkplaatshandboek kunnen kopen. Dus het moet mogelijk zijn. Of ze in voorraad zijn weet ik niet, onze voorzitter (Alain) weet dit wel. Maar ik heb al een tijdje niets meer van hem vernomen, zou hij op vakantie zijn, of heeft hij de lotto gewonnen en denkt hij de pot op met alles! Ik zal hem een persoonlijke mail doen als hij niet reageert op deze oproep.
Een werkplaatshandboek is niet te missen als je een bagheera hebt, als ik je kan verder helpen met iets laat het me dan weten.
Ik ben de stockbeheerder van MatraMania en alle onderdelen die in stock zijn kunnen alleen door de leden aangekocht worden.
Groetjes
Matra Bagheera S - 1977