Vloerplaat

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
benny
Posts: 3840
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Vloerplaat

Post by benny »

Aangezien de vloerplaat van de Bagheera een serieus roestprobleem heeft , ben ik begonnen met het maken van een matrijs. Deze matrijs zal de vorm hebben als de vloerplaat van een Murena ( is gemakkelijker te maken ). Eveneens maak ik een matrijs om de rechtopstaande plaat achter de voorwielen na te maken. Het resultaat zal zijn dat de vloerplaat in ??n stuk met de vertikale plaat te krijgen zal zijn ofwel apart. Let wel, de vloerplaat zal ook het kleine plaatje dat in de dwarsverbinding zit onder de zetels ( wat ook veelal roestgaten vertoond ) vervangen. Het gedeelte tussen de langsliggers en de deurdorpels zal vervangen kunen worden.
Luc
Posts: 16
Joined: Sun Jun 29, 2003 10:29 pm
Location: Boom

Post by Luc »

Benny,
is het de bedoeling dat je de vloerplaten gaat produceren?
M.a.w. kunnen we binnenkort vloerplaten bij je aankopen :o
benny
Posts: 3840
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

vloerplaat

Post by benny »

Produceren is een groot woord, maar de vloerplaat zal voor een zeer democratische prijs te verkrijgen zijn. Maar wacht eerst het resultaat af dan zal ik foto's ter beschikking stellen. In ieder geval is de vloerplaat reeds geslaagd. Voor het vertikale deel is het nog afwachten.
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

De club wil wel enkele delen aankopen om de clubleden te helpen, ik wacht vol spanning op je mail met de foto's.
benny
Posts: 3840
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

De vloerplaten zijn opnieuw te verkrijgen. Mijn pers is hersteld.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9852
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Goed nieuws, er kunnen nu nog meer bagheera's herstelt worden met deze onderdelen. Prachtig werk Benny. De Bagheera's en hun eigenaren zullen je dankbaar zijn. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Post Reply