motor

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

motor

Post by ludo2 »

wat kan de oorzaak zijn dat ik de motorvan men bagheera2 niet boven de 1100tr kan krijgen?en dan moet ik nog spelen met het gaspedaal,alhoewel hij zeergoed start en met men bagheera1 is dat ook zo.starten beiden zeergoed maar blijven niet op hun eigen draaien, zelf niet met schoke. :oops: :oops: :oops: :evil: groetjes ludo.
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Waarschijnlijk brandstoftoevoer. Te klein debiet.
Wat heb je al gedaan of gecotroleerd?
benny
Posts: 3841
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Misschien is het valse lucht dat de motor zuigt. Dat kan via de slang van de onderdruk voor de remservo of via de slang van de onderdrukbuis. Neem eens deze slangen van de carburatoren en sluit die aansluitigen eens af op de carburatoren. Er kan ook valde lucht aangezogen worden via het slangetje die naar de delco loopt. Of de dichtingen tussen de carburatoren en de inlaatcollector zijn niet meer in al te goede staat. Indien je te weinig voeding van benzine hebt moet je eens volle gas geven en je hand bovenop de carburator leggen, zodat je een grote onderdruk cre?ert en zo de soms vuile inspruitstukken weer vrij maakt.
Veel succes Benny.
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

motor

Post by ludo2 »

hartelijk dank iedereen voor de goederaad,ik zal jullie tips proberen en laat dan iets horen.groetjes ludo. :oops: :oops: :oops: :lol:
robin2cv
Posts: 71
Joined: Mon Mar 01, 2004 12:07 am
Location: elewijt

Post by robin2cv »

hello

Misschien iets heel stom hoor maar bij mijn 2pk was de benzine filter zodanig verstropt dat ik veel te weinig benzine binnen kreeg.

greets robin
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Ja, lijkt te simpel maar wordt vaak over het hoofd gezien.
Post Reply