bagheera courage

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

bagheera courage

Post by ludo2 »

gezien daar net op internet,op franse site staat een courage tekoop voor 4000?.ik versta er wel niet veel van wat er staat maar hij is van 20/12/1976 km stand:116812 .hier het adres:

http://www.lacentrale.fr/occasion-detai ... 96869.html#
ik hoop dat het lukt.groetjes ludo. :wink: :roll: :wink:
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Zal wel een witte Bagheera "Courr?ges" zijn. Jammer dat er geen foto bij is. Zou dit reeds een type 2 kunnen zijn getuige de 'late' datum (20/12/76) ?
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Klopt wel dat iedere Bagheera "Courage" nodig heeft (soms heel veel) om gerestaureerd te krijgen. :lol:
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
benny
Posts: 3837
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Inderdaad, om een Bagheera Courr?ges opnieuw op de weg te krijgen heb je veel courage nodig. De meeste Matra's die in Frankrijk te koop staan zijn in zer slechte staat. Er zijn soms uitzonderingen maar die zijn zelden te vinden. Voortgaande op de prijs, zal die in slechte staat zijn, want de prijzen in Frankrijk zijn aan de zeer hoge kant. Chauvinisme, van de hoogste graad. Voor de ge?nteresseerden, stel veel vragen, en eis bergen foto's, vooraleer te gaan zien.
Laat eerst de rede spreken en dan het hart. Dan zal er nog niet veel over blijven, als zo'n schoonheid voor jou staat.

Benny.
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

courreges

Post by erwin »

in het laatste blad van de duitse matraclub staan er 2 te koop ,1 in duitsland en 1 in oosterrijk, verder 2x een bagheera van 1979 en 1x serie 1 bj 1975, dus als iemand interesse heeft mail me dan even voor de telefoon nummers.
Post Reply