Ritchie's Bagheera

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
Rai
Posts: 5
Joined: Thu Jul 14, 2005 3:42 pm
Location: Amstelveen
Contact:

Ritchie's Bagheera

Post by Rai »

Hallo Ritchie,
De wagen die jij hebt gekocht ken ik.
Een vriend van mij heeft overwogen deze te kopen, maar zag er toch van af.
Overigens kregen wij niet meteen een slechte indruk van de wagen, maar we wisten wel dat er nog het een en ander moest gebeuren.
Het is jammer dat je hem al gekocht hebt, want ik ben voornemens mijn (net APK gekeurde) Bagheera X te verkopen wegens tijd en ruimte gebrek.
Koester in ieder geval al dit moois en houdt hem op de weg!!!
richie
Posts: 18
Joined: Tue Jun 28, 2005 3:57 pm
Location: Den Haag

Post by richie »

Tja, hij staat zoiezo te koop totdat ik apk heb (hij staat allang op marktplaats/speurders...). Ik kom er voorlopig helemaal niet aan toe om ermee te klussen. (drukke baan eigen zaak etc...).

Volgens mij zit er niet eens zoveel werk aan, voor een kenner.
Ik heb eigenlijk liever een apk gekeurde auto (maakt niet uit wat, zolang het een oldie is.) De Bagheera is en blijft een super coole wagen! wat een geluid...

Vandaag ff een klein rondje gereden... ben alleen bang voor de politie en ?95,- boete :oops:

{offtopic: de andere bagheera op speurders is dus van jouw...}
Bagheera II Jubilee X
Rai
Posts: 5
Joined: Thu Jul 14, 2005 3:42 pm
Location: Amstelveen
Contact:

Post by Rai »

Ja, dat klopt!
Maar ik heb geen haast om hem te verkopen.
Eigenlijk ben ik bang dat ik er spijt van krijg, maar ik rijd maar 500km per jaar in de Bagheera.
Het is voor mij echt een jeugdliefde (http://oldtimer.smoelenpagina.nl/).
Ik begrijp heel goed wat je bedoeld, je wil wel, maar hebt er net als ik gewoonweg geen tijd voor!
Toch is het misschien de moeite waard om er een weekeindje er tegen aan te gooien.
Als je eenmaal in deze geweldige wagen rijdt, met dat mooie grommende geluid, zal je er waarschijnlijk toch van genieten! :)
Post Reply