Ashoes Bagheera 1

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
patrick
Posts: 2
Joined: Tue Jul 12, 2005 10:48 pm

Ashoes Bagheera 1

Post by patrick »

Nadat mijn Bagheera een tijd lang te koop heeft gestaan, heb ik besloten om er zelf mee te gaan rijden. En wat denken jullie, hij is zo goed als APK klaar. :lol:

Nu moet er alleen nog een ashoes van de aandrijfas vervangen worden, maar mijn monteur krijgt met geen mogenlijkheid de naaf los. Hij heeft van alles geprobeert om hem los te krijgen, maar het is hem nog niet gelukt. Weet er iemand een oplossing voor dit probleem, of is er ook een mogenlijkheid om de ashoes te vervangen zonder de aandrijfas los te hoeven halen.

Nu hoop ik dat er iemand is die het probleem kent, en er een oplossing voor weet.

Bij voorbaat hartelijk dank, en ik hoop dit weekend er mee te kunnen sturen, want dat lijkt mij echt een feest. :wink:

Groetjes,
Patrick van Kasteren
Attachments
Afbeelding 004.jpg
Afbeelding 004.jpg (58.61 KiB) Viewed 2140 times
richie
Posts: 18
Joined: Tue Jun 28, 2005 3:57 pm
Location: Den Haag

Post by richie »

Zelfde probleem hiero, de ashoes.. laat me weten als je het gefixed hebt :) ik moet ook nog...

(offtopic: is de foto genomen in den haag, de uithof??)
Bagheera II Jubilee X
benny
Posts: 3840
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Welk onderdeel precies is niet los te krijgen? Is het de centrale moer of niet? En welke stofhoes moet er vervangen worden, kant van het wiel of aan de kant van de versnellingsbak?

Benny
patrick
Posts: 2
Joined: Tue Jul 12, 2005 10:48 pm

Post by patrick »

Hallo,

Sorry voor de late reactie, maar mijn internet lag eruit, en ik ben op vakantie geweest.

Het probleem is opgelost (ipv een 1 meter lange staaf een 3 meter lange staaf op de naaf zetten), en er zit een nieuwe APK op.
:lol:
De foto is genomen voor mijn huis in 's-Graveland.

Hierbij bied ik de wagen weer te koop aan (zie advertenties).

Groetjes,
Patrick
Post Reply