stil???

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

stil???

Post by ludo2 »

het is hier zo stil, is iedereen op verlof of allemaal hard aan het restoreren. ik zal deze week men bagheera 1 wel hier hebben.dan kan ik beginnen, ik heb nu lang genoeg stil gezeten.aan ieder die nog op verlf vertrekt veel plezier met u verlof en dan terug aan het restoreren.groetjes ludo.
ronnyluxor
Posts: 94
Joined: Sat Dec 11, 2004 3:36 pm
Location: HULSHOUT

Post by ronnyluxor »

hey broertje ludo toy toy met je restauratie baggy wanner ga je hem halen want ik ben niet op verlof maar als het goe weer is ben ik buiten en doe ik niets aan baggy genieten van weer is het slecht weer is het baggy time ik denk dat er zo veel denken als ik ni matra frieken :D :D :D :D als ge eenzaam bent bel me maar of vragen stellen ok groeten Ronny
User avatar
GODFRIED
Posts: 9841
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Matravrienden,
Ludo je vraagt waar zit iedereen?Het is zoals Ronny zegt, als het weer goed is moet je er van genieten.Voor je het in de gaten hebt is de zomer weer om. Met dit weer zet ik mijn computer niet veel aan.Nu is het moment om mijn Matra van zijn stal te halen en te genieten.Ik verlang niet naar verre vakanties met temperaturen van 40 graden.Nee laat mij maar thuis genieten er zijn hier nog zoveel plekjes waar ik nog niet ben geweest.Als het dan avond wordt en ik moe ben weet ik dat ik in een goed bed terecht kom. Maar goed dat ieder zo zijn eigen verlangens heeft. We zijn allemaal unieke mensen. Waarom zouden we anders kiezen voor een Matra met zoveel werk. Het kon toch allemaal zo eenvoudig zijn. Maar passie en liefde is soms niet te verklaren.
Veel restauratie plezier.
Groetjes Godfried. :wink:
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Hoi Ludo,

Blijkbaar ben ik niet de enige waaghals die met de restauratie van een type I gaat beginnen. Eens je de massa's bruine roest zult aanschouwen, bedenk dan dat er nog mensen zijn die wakker liggen en smeken om een plekje plaatstaal dat nog niet verroest is.
Wij verrichten een goede daad en eens onze wagens herboren zijn, zullen onze namen gebeiteld staan in het (nog op te richten) monument van dappere Bagheerianen! Dit monument zal te Romorantin opgericht worden. :D
Veel moed en stuur zeker een fotootje als je de wagen hebt.

Bart
Post Reply