Steunbetuiging

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Steunbetuiging

Post by bassboss »

Ziezo Matrafielen,

Ik heb een leuke werkplek gevonden om mijn Bagheera te stallen en met het grote werk te beginnen. Binnenkort wordt dus begonnen met de wagen volledig te ontmantelen en de verassingen te 'bewonderen' die hij me ongetwijfeld zal bieden.
Vooraleer ik eraan begin wil ik dan ook een warme oproep aan jullie allen doen om mij te gedenken in jullie gebeden en een kleine steunbetuiging zal steeds welkom zijn. Zo voel ik me gesterkt in mijn dwaasheid en voel ik mij niet de enige die uren roest zal verwijderen in alle eenzaamheid met de vaste overtuiging dat er ooit een nieuwe type I vanonder tevoorschijn zal komen!
Dank bij voorbaat voor uw milde steun! U verricht er een goede daad mee... :-?

Bart, de onversaagde :wink:
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Ik zal u gedenken in mijn gebeden.
Neem veel foto's, maak schetsen, orden alle onderdelen en werk met zorg en geduld en de gebeden zullen gehoord worden.
ronnyluxor
Posts: 94
Joined: Sat Dec 11, 2004 3:36 pm
Location: HULSHOUT

Post by ronnyluxor »

ja bart steek alles in zakjes of doosjes en schrijf alles goed op wat erin zit en voor wat het dient neem zoveel mogelijk foto's nu hij noch ineen steekt je zal ze nodig hebben ook de kleine prullen en teken het ook op zoals alain het verteld groetjes broertje matra friek :D :D ronny :wink:
User avatar
GODFRIED
Posts: 9852
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag bart,
De heer zal u dankbaar zijn voor het verrichten van zo een goed werk. Weer een Bagheera gered van de eeuwige jachtvelden.Ook al zie je het na het uitkleden even niet meer zitten.Weet dat er na regen zonneschijn komt.We zullen je met velen herdenken in onze gebeden.Ook al krijg je nu veel moeilijke dagen,met de steun van die andere gekken moet het zeker lukken.Denk vooral dat je niet alleen bent.Als het soms te veel wordt en je voelt tranen opkomen laat ze de vrije loop gaan.Ook je vriendin zal je veel steun moeten geven in deze moeilijke tijd.Ik weet nog dat ik in deze periode zat.Het blijft je hele leven bij je.Toen ik de polyester verwijderd had dacht ik" waar is de carrosserie"Als ik nachts wakker werd zag ik allen maar roest voor de ogen.Ja nachtmerries zal je ook krijgen.Maar weet dat je de pijn vlug vergeten zult zijn als je Bagheera na de restauratie staat te schitteren.Veel vrienden zullen je benijden om wat je dan bezit.Ik wens je heel veel steun en nog meer geduld.Als je het niet meer ziet zitten laat het ons weten.Je Matravrienden helpen je door deze moeilijke periode. Succes.
Groetjes Godfried. :wink:
edgard
Posts: 28
Joined: Tue May 03, 2005 12:35 am

steunbetuiging

Post by edgard »

Hoi Bart

Van mij ook krijg ge ook alle steun.en zoals ik voor meerdere matravrienden
bid zal ik dat ook voor jou doen opdat alles tot een goed einde komt.Denk er maar aan dat een Matra niet roest maar enkel terugkeerd naar de natuur.Het is dan ook aan jou om dat tegen te gaan.Veel succes met de restauratie en binnekort zien wij u wel met de Matra
Vele groetjes Edgard
Post Reply