bagheera jubilee

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

bagheera jubilee

Post by ludo2 »

wat is het verschil tussen een bagheera2 s/x met een jubilee uitering van 1979 ? .mischien een domme vraag.godfried dat was weeral een goede mop ,waar blijf je ze halen? groetjes allemaal en nog veel knutsel plezier aan jullie wagens. ludo. :roll: :wink: :P
ronnyluxor
Posts: 94
Joined: Sat Dec 11, 2004 3:36 pm
Location: HULSHOUT

Post by ronnyluxor »

hey ludo het interieur is creme kleurig leder en de motor is ook een 1442cc dubbel webber maar het kleur wagen is wit en heeft alle snufjes v/d twee andere ik heb een foto liggen van een courege bij mij de creme de la creme van baggy heeft ook wel in het clubblad gestaan ge moet is kijken daar staat alle spesifieke uitleg over deze courege vraag alain welke bijlage het was groeten ronny
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag ludo,
Om eerlijk te zijn.Ik heb ze ergens op internet gevonden en heb er zelf hartelijk mee kunnen lachen. En dit doen we allen te weinig.Daarom nog eentje.
Groetjes Godfried. :wink:

Een priester is aan het autorijden als hij plots een non ziet langs de straatkant.
Hij stopt en geeft haar een lift. Ze stapt in en kruist haar benen, zodat haar kleed openvalt en ze een prachtig dijbeen laat zien.
De priester kijkt ernaar en veroorzaakt zo bijna een ongeval.
Met veel moeite krijgt hij zijn wagen terug onder controle.
Hij legt terloops zijn hand op haar been.
De non zegt hem : " vader, denk aan psalm 129 "
De priester is onthutst en verontschuldigt zich.
Maar toch kan hij zijn ogen niet van haar houden en een beetje later legt hij terug zijn hand op haar been en terug zegt de non :
"Vader, denk aan psalm 129 " >En nogmaals verontschuldigt de priester zich : " Sorry zuster, maar het vlees is zwak " .
Hij zet haar af aan 't klooster en haast zich naar de kerk om in een bijbel psalm 129 te zoeken. De tekst luidt " Ga verder en zoek,
hogerop zul je de glorie vinden".
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

verschil

Post by erwin »

het verschil wat ronny verteld is het verschil tussen een S of X en een courrege, het verschil met een jubilee is volgens mij info het volgende?

dezelfde motor ook 90pk dubbele carb
lichtmetalen X velgen
bumpers altijd zwart net zo als bij de S

kleuren

carosserie velours vouwdak
rouge laser grijs zwart
black metal beige zwart
silver metal grijs grijs
vert scot groen zwart

verder geen voetenbankje, dak aan de binnenkant van zwart vinyl, dashboard ook, portier bekleding zwart stof, alle sierlijsten zwart mat

geloof alleen gebouwd in 1979


de X is tervervanging gekomen van de courrege
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

Post by ludo2 »

hartelijk dank alle maal voor de gegevens .nu weet ik weer wat meer.groetjes ludo
ronnyluxor
Posts: 94
Joined: Sat Dec 11, 2004 3:36 pm
Location: HULSHOUT

Post by ronnyluxor »

:oops: :oops: inderdaat erwin ik had niet goed gelezen over deze jubilee en heb de andere baggy vergeleken maar ik weet een jubilee of een x te koop staan 1979 denk ik maar je moet er andere wagens bij nemen deze heeft geen open schuifdak maar wel een achteruitruitenwisser en ook staat in deze een kanteldak in maar ik denk zelf geplaats voor het overigge het gewaagde interieur groen vloer in kombinatie met andere felle kleur ook de 1442cc motor ik zag ook de bumpers in de zelfde kleur als de wagen volledig wit groetyen Ronny :wink:
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

reply

Post by erwin »

ronny,
voor zover ik weet is alleen de X maar geleverd met een achterruitenwisser, weet wel dat een X niet altijd een vouwdak hoeft te hebben !! 79er is te herkennen aan het nwe type dashboard

worden best wel wat bagheera,s aangeboden hier en daar, baal er best wel eens van dat ik niet genoeg ruimte heb, maar ja heb je straks een ruimte vol bagheera,s waarvan er niet 1 in goede staat is, dat schiet dus ook niet echt op, , maar het is soms wel erg verleidelijk!!!
grtzz erwin
ronnyluxor
Posts: 94
Joined: Sat Dec 11, 2004 3:36 pm
Location: HULSHOUT

Post by ronnyluxor »

yep erwin das waar ik vind dat ook :wink:
Post Reply