gezocht

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

gezocht

Post by ludo2 »

ik zoek nu nog voor mijn bagheera2 bj1978 x uitvoering : 1 plaat voor tussen de achter lichten,de deur panelen l+r in fluweel in dien mogelijk lieft kompleet (grijs!!!!) dan denk ik dat ik alles heb.groetjes ludo.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9839
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag matravrienden,
Kom jongens en meisjes wakker worden.Het kan toch niet zijn, dat niemand iets heeft liggen van die gevraagde onderdelen. :oops: Ik heb zelf mijn zolder ondersteboven gegooid en de onderdelen die ik kan missen meegegeven.(tegen een zacht prijsje).De deurpanelen mogen zelfs van een andere kleur zijn.Ze moeten zelfs niet van x zijn.Zoeken maar. :wink:
Groetjes Godfried.
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

Post by ludo2 »

godfried,hartelijk dank voor de aangeboden hulp.ik hoop dat er iets uit de bus komt.groetjes ludo.
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4061
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

:( Ik kan jammer genoeg niet helpen, heb zelf geen deurpanelen meer in stock, de plaat tussen de achterlichten is wel verkrijgbaar maar alleen nieuw.
matrascal
Posts: 82
Joined: Tue Apr 13, 2004 11:48 am
Location: Lier

Post by matrascal »

Ronny heeft nog veel liggen misschien heeft hij dat wel...weet niet van buiten wat hij allemaal in zijn kelder ligt. Hij is nu voor 15 dagen op vakantie. Vraag hem zeker...
Als je de tel. van Ronny wil, schrijf dan een mail naar mijn priv? adres.

Succes met je zoek tocht.

PS.: ik ga ook eens horen bij onze Matra vrienden van de walen BCM (ben daar ook aan gesloten).
- Matrascal -
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

onderdelen

Post by erwin »

hoi hoi, heb ff gekeken bij me voorraad heb wel een paar tussenplaten rood en oranje, alleen is bij allemaal de ruimte om de schroefgaten slecht, dit is met ringen om je schroeven heen op te lossen, dus zeg t maar!!!, heb ook nog 2 deurpanelen van een S bj1979, dus met tweed bekleding in het zwart wit, als je interesse hebt mail me maar!!

grtzz erwin
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

onderdelen

Post by ludo2 »

erwin, ik wil wel eens komen zien voor die onderdelen.als ik u tel.nummer of email adres heb kunnen we afspreken.mijn tel.011/429634 en email : ludo_schraepen@scarlet.be laat maar iets weten .ik kom altijd zien.bedankt voor u aanbod en tot eerdaags. groetjes ludo
Post Reply