gezocht

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
ludo
Posts: 27
Joined: Sat Jan 22, 2005 12:25 am
Location: 3582koersel

gezocht

Post by ludo »

ik zoek voor mijn bagheera 2 l+r deurpaneel voor el.ramen grijs indien mogelijk ,ook de komplete kabel om de koffer vanvoor te openen,een zwarte hoedeplank,marta plaat voor tussen de achterlichten.dat zal het zowat zijn.wie kan me helpen.groetjes ludo
robin2cv
Posts: 71
Joined: Mon Mar 01, 2004 12:07 am
Location: elewijt

Post by robin2cv »

hello

ik heb normaal gezien de volledige deuren nog liggen ik geloof 2 in wit en 2 in zwart. is van een X 1979. de bekleding zelf weet ik niet vanbuiten. dit zijn 2 volledige deuren met ruitenmotor enzo nog in eigenlijk gewoon aansluiten

greets robin
ludo
Posts: 27
Joined: Sat Jan 22, 2005 12:25 am
Location: 3582koersel

onderdelen gevraad

Post by ludo »

ik zoek de bekleding alleen ik heg zelf goede deuren. robin bedank voor het aanbod ludo
User avatar
GODFRIED
Posts: 9839
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Gag Ludo,
De kabel om het koffer te openen,kun bij een fietssenhanderlaar vinden. Nieuwe kabel en gain kopen.Neem de orginele kabel mee.Of heb je deze niet meer?Indien niet kan ik je wel aan een oud exemplaar helpen. Ik heb de mijne ook vervangen door een nieuwe.Tijdens het inbrengen van de kabel goed wat vet gebruiken.Ludo hoe is het afgelopen met die bagheera in de shuur?Of denkt de verkoper dat hij goud waard is?Je weet als je geen deurbekleding kunt vinden mag je die bruine van mij hebben.
Veel succes met het zoeken van de ontbrekende onderdelen.
Groetjes Godfried. :lol:
Post Reply