op 2dehands.be een bagheera 1 1974

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
ronnyluxor
Posts: 94
Joined: Sat Dec 11, 2004 3:36 pm
Location: HULSHOUT

op 2dehands.be een bagheera 1 1974

Post by ronnyluxor »

hoy beste matra boy's en girls er staat een matra bagheera 1 van 1974 op http://auto.2dehands.be ziet er noch zeer goed uit volgens de foto's de prijs valt niet te duur uit groeten Ronny
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Amaai Ronny,

Ziet er wel een prachtexemplaar uit. Geen zin om ook met de type 1 te beginnen?Waar wacht je op?Zou leuk zijn om met een paar type 1 in de club te zijn. Je ziet ze bijna nooit op de bijeenkomsten overal. De belgen zouden hierop een uitzondering kunnen maken! Belgen waren de dappersten der Galli?rs! Ook wat de restauratie van type 1's betreft !(moet je wel heel dapper voor zijn..) :lol:

Bart
benny
Posts: 3838
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

HOi, hij ziet er inderdaad mooi uit. Doch ze zien er allemaal mooi uit, maar het is wat je niet ziet wat telt. Dus voor de geinteresserden eerst de auto terplaatse eens goed onder de loep nemen en pas daarna het hart laten spreken. De laatste tijd is de Bagheera aan een heropstanding toe. Enige jaren terug was er zeer weinig interesse, doch de laatste tijd gaat dat in stijgende lijn. De toekomst voor de Bagheerea ziet er goed uit. Benny.
ronnyluxor
Posts: 94
Joined: Sat Dec 11, 2004 3:36 pm
Location: HULSHOUT

Post by ronnyluxor »

ja zie ik wel zitten bart maar ik ben noch kleine verbouwingen aan het doen heb kelder en garage groter aan het maken door groter gaten te maken een petrels te steken van de ene naar de andere kelder garage zoo kunnen er meer matra's staan :D :D :D :D een beetje meer plaats is altijd goed kom noch maar is kijken bart in de mei heb ik verlof en dan kom ik eens kijken naar jou prachtexemplaar groeten Ronny
User avatar
GODFRIED
Posts: 9851
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Beste matra liefhebbers,
Inderdaad de wagen ziet er aan de buitenkant nog zeer mooi uit.Maar waarom geen foto's van het motorcompartiment,bagageruimte,en de ruimte waar het reservewiel staat?Waarschijnlijk heeft hij zijn reservewiel al verloren,tijdens een rit op de autostrade en is hij niet meer tot stilstand gekomen.En waar zou er nog plaat zitten , die een andere kleur heeft dan bruin.Echt bedenkelijk dat deze foto's er niet bij zijn.Wat mij betreft zonder deze foto's het bekijken niet waard.
Groetjes Godfried. :cry:
User avatar
raf
Posts: 111
Joined: Wed Mar 30, 2005 1:21 pm
Location: lommel

Post by raf »

Hallo,

Net zoals Godfried heb ik mijn bedenkingen bij deze auto,nl het interieur is van een type 2 (stoelen en dashboard), spiegels zijn overspoten en originele benzinedop ontbreekt, banden zijn niet origineel enz... Hier moet echt een grondige inspectie aan een eventuele koop voorafgaan, zeker voor die prijs;Bij deze wagen is het heel belangrijk hoe goed hij hersteld is! Opletten dus.
Groeten, Raf Broens
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Volledig mee akkoord, geldt voor elke te koop aangeboden Bagheera want die zijn sowieso 'verdacht'. Zou leuk zijn indien deze wagen te redden valt en in goede handen terechtkomt. Er mogen er niet teveel meer verloren gaan. Misschien komt er ooit wel eens een 'Bagheera-revival' waardoor ze terug meer gewild zijn en er dus ook terug meer 'after-market' onderdelen zullen gemaakt worden om aan de stijgende vraag te voldoen. Echter, op elke straathoek zal je ze niet meer tegenkomen. Hopen maar...
Post Reply