verlichting instrumenten paneel

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
ludo
Posts: 27
Joined: Sat Jan 22, 2005 12:25 am
Location: 3582koersel

verlichting instrumenten paneel

Post by ludo »

wie kan me de juiste werking van de lichtjes beneden links op het instrumenten paneel uit leggen,en de schakelaars boven langs het digitaal klokje ,afbeelding hier van? groetjes ludo :oops: :oops: :oops:
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

reactie vragen

Post by erwin »

hoi ludo,

de schakelaars naast de digitale klok zijn voor de electrische ramen, de vraag over de verlichting links van het dashboard is ter verduidelijking van de symbolen die daarop staan , dus in het donker is dan duidelijk te zien waar welke schakelaar en functie zich bevindt, trouwens je weet ook dat de dashboard verlichting altijd als je het contact aanzet brandt!!
waarschijnlijk gaat het over een dashboard van een X van bouwjaar 1978 toch? een later dashboard bj 1979 heeft namelijk geen schakelaars meer aan de linkerkant , alleen 1 om de verlichtingssterkte te regelen, zover ik tenminste dat even uit mijn hoofd weet, nou veel succes met het ontdekken van je bagheera en gewoon vragen wat je niet weet, daar heb je tenslotte een matra club voor toch!!!
o ja een foto,s van een dashboard zijn altijd wel op een bagheera site te vinden. greetz erwin
Post Reply