matra bagheera 2

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
ludo
Posts: 27
Joined: Sat Jan 22, 2005 12:25 am
Location: 3582koersel

matra bagheera 2

Post by ludo »

wie heeft er mij een voorruit voor mijn bagheera,als het maar geen groene is.mijn ruiten blijken donker gemaakt te zijn.zogoed als zwart zijn ze nu .groetjes ludo.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9851
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Beste Ludo,
Ik denk dat je een probleem hebt,deze donkere ruiten werden niet veel gebruikt.Misschien dat je ergens een occasie voorruit kunt vinden,maar in welke staat is deze dan?Ik zal eens informeren waar ik mijn voorruit heb gekocht.Tijdens de nieuwjaarsreceptie hebben we het ook over deze voorruit gehad.Ik wis zelfs niet eens dat ze ooit gebruikt werden.Ik heb verschillende bagheera's afgebroken allemaal zonder donkere voorruit, zelfs nooit een bagheera met een donkere voorruit gezien.Maar niet te vlug paniekeren als ze ooit gemaakt zijn zullen ze waarschijnlijk ook wel ergens te krijgen zijn.Ik laat je iets weten.Goed of slecht nieuws.
Groetjes Godfried.Het was toch een voorruit van een type 2 ?
User avatar
GODFRIED
Posts: 9851
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Ludo,
Ik heb geen goed nieuws voor je :( de donkere voorruit is niet meer te krijgen.De groengetinte voorruit met zonneband is wel te krijgen voor de prijs van 170 euro.Er is voor jou maar een oplossing je ruit laten coaten.
Groetjes Godfried. :wink:
ludo
Posts: 27
Joined: Sat Jan 22, 2005 12:25 am
Location: 3582koersel

matra bagheera 2

Post by ludo »

beste godfried, hartelijk dank om te reageren.ik moeteen voorruit kopen want ik heb ergeen,maar ik kan geen groen nemen daar mijn ruiten zwart lijken en een groen dan geen zicht is tegen die heel donkere.zie fotos als het me lukt.groetjes ludo
Attachments
bagheera2.jpg
bagheera2.jpg (18.95 KiB) Viewed 3433 times
User avatar
GODFRIED
Posts: 9851
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Beste Ludo,
Ik moet toegeven deze ruiten zijn inderdaat zeer donker.
Ludo zoals ik je al heb gezegt kun je de voorruit laten coaten.Dit indien er geen andere donkere voorruit te vinden is.Een beetje uitleg bij wat ik bedoel.Met een speciale techniek brengen ze een permanente kleurlaag op de ruit aan.Er zijn verschillende kleuren mogelijk : zwart,blauw,groen,brons,platinum.......De coating kan in gradaties ( lichter of donkerder)aangebracht worden . bij het aanbrengen van 90 procent is er bijna geen inkijk meer mogelijk in de auto.Het zicht van binnen naar buiten blijft in alle omstandigheden zeer goed.Voor de behandeling moet de wagen ??n overnachting bij de firma blijven.De ruiten kunnen ook los binnen gebracht worden en s'anderendaags terug opgehaald worden.Dit is natuurlijk een noodoplossing maar als er niets anders opzit toch te overwegen.Je kunt ook kiezen voor een folie om zo je voorruit de zelfde kleur te geven dan de zijruiten.Veel succes.Zie www.glascoating.be De prijzen staan er ook bij.
Groetjes Godfried. :lol:
Post Reply