Afdekplaatjes raamstijl

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
DUBOIS
Posts: 6
Joined: Mon Nov 22, 2004 8:48 pm
Location: Destelbergen

Afdekplaatjes raamstijl

Post by DUBOIS »

Hallo Matra-liefhebbers,

Ik heb sinds enkele weken een Matra Bagheera jubilee van 1979 gekocht, die volgens mij in goede staat is (op de bestuurdersdeur na). Ik ben dus nog een absolute leek op Matra gebied en zal hier dus misschien stomme vragen stellen. Ik heb al verschillende foto's op diverse websites bekeken en heb op sommige foto's gezien dat er op de scheiding tussen de bovenkant van de raamstijl vooraan en het dak een afdekplaatje zit om de naad te verstoppen. Is dit standaard of niet? Bij mij zit het er niet op en er is een zichtbare naad op die plaats. Zijn deze stukjes nog te vinden of heeft iemand die misschien in reserve.
Groeten,
Christophe Dubois.
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Domme vragen bestaan niet, we zijn er om jullie te helpen.
Wat betreft de sierstripjes tussen raamstijl boven en deur, deze horen inderdaad op uw Bagheera te zitten. Ze worden gebruikt om de naad tussen raamstijl (metaal) en dak (polyester) te verbergen. Reserve heb ik er geen en ze zijn ook al lange tijd niet meer te krijgen. WIE KAN HIER HELPEN
DUBOIS
Posts: 6
Joined: Mon Nov 22, 2004 8:48 pm
Location: Destelbergen

Post by DUBOIS »

Niemand die me kan helpen aan die stukjes?
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Heeft er nu niemand deze 2 stripjes liggen??????
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

afdekplaatjes

Post by erwin »

hoi, hoi,
ben ff in mijn ?`magazijn` gedoken en heb er nog 1 kunnen vinden, mocht je er dus wat aan hebben dan mail me maar ff je adres en dan stuur ik ,m je wel op, ik denk dat je van een sierstrip van een wat oudere auto er een gemakkelijk kunt namaken, dus heb je in ieder geval er vast 1 als voorbeeld

ECornelissen@t-online.de
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

reply

Post by erwin »

hij is inmiddels onderweg, sorry dat het even geduurd heeft, maar heb nog even verder gezocht voor je, maar er helaas maar 1 kunnen vinden!
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Fijn als leden mekaar op deze manier verder helpen, dit is het doel van de club.
DUBOIS
Posts: 6
Joined: Mon Nov 22, 2004 8:48 pm
Location: Destelbergen

Post by DUBOIS »

Bedankt, ik heb er dan toch al eentje.
Mocht er nog iemand 1 hebben, laat maar weten.
Groeten.
Post Reply