bagheera erwin

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

re

Post by erwin »

ik heb deze ruit gekocht bij een clublid in belgie, het is zeer moeilijk om aan een nieuwe ruit te komen voor een redelijke prijs, we hebben nu een complete sloop bagheera gekocht voor 250.- alleen voor de goeide voorruit en wat andere onderdelen, ik kon de ruit alleen laten namaken voor een nog redelijke prijs, dus ik ben bang dat het een flinke zoektocht wordt! maaar mocht ik iets vinden dan laat ik je het weten.
matra hans
Posts: 23
Joined: Tue May 12, 2009 6:40 pm
Location: Peer

mooie bagheera

Post by matra hans »

ik heb het zelfde interieur anneen heb ik de x-versie en jij heb dder wel mooie velgen onder het is een mooi exemplaar dat jij hebt

grts hans
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

re

Post by erwin »

hoi hans ook dit is een X alleen heb jij er een van bj 78 en deze is van 79, in 1979 zijn ze overgegaan naar een nieuw interieur en zijn er veel dingen gewijzigd aan de binnenkant!
User avatar
hans
Posts: 150
Joined: Sat Apr 24, 2004 10:34 pm
Location: rotterdam/holland

Post by hans »

hele mooie bagheera geworden erwin ,die velgen verhouding helemaal goed voor de bagheera.top grtz hans :D :D :D :D :D :D :D :D
bagheera sectie contactpersoon SMSC (niet meer)
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

re

Post by erwin »

hoi hans , ik ben ook meer dan tevreden met het resultaat, de bagheera is mooier geworden dan ik verwacht had. er zit inmiddels 2 jaar apk op en ik heb er al wat mee rondgereden om langzaam aan de nog wat kleinere storinkjes eruit te halen en begin langzaam weer te wennen aan het rijgedrag, t was al weer een paar jaar geleden dat me laatste bagheera had plaatsgemaakt voor wat anders!! ik verveel me nu wel een beetje , dus ben ik maar begonnen aan me volgende bagheera, moet alleen nog bedenken hoe die er uiteindelijk uit gaat zien, maar dan zijn we wel weer een paar jaar verder!
Post Reply