bestellen werkplaatshandboek

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
wim
Posts: 36
Joined: Mon Feb 25, 2008 9:02 pm

bestellen werkplaatshandboek

Post by wim »

LS,

Lees op dit forum iets over de mogelijkheid een compleet handboek bij matramania te bestellen. Zou dat graag doen, hoe doe ik dat?

Mag ik als Nederlander ook lid worden van de club?

Wim.
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Natuurlijk mag je als Nederlander lid worden, graag zelf.
Het werkplaatshandboek is voor leden te verkrijgen op CD.
wim
Posts: 36
Joined: Mon Feb 25, 2008 9:02 pm

Post by wim »

helemaal goed. hoe word ik lid?
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Wim,

Wat denk je!!! Die willen niet dat ik lid wordt!! Integendeel je bent van harte welkom bij Matramania. Om lid te worden moet je 25? lidgeld betalen, dit te storten op de rekening van MatraMania.

Zie hier.
Het lidgeld bedraagt 25 Euro/jaar en kan gestort worden op rekening 979-3880654-77. Het lidgeld dekt een periode van 1 jaar, die begint te lopen van het moment dat het lidgeld op de clubrekening staat. Een aanpassing naar 31/12 gebeurt het jaar na de eerste inschrijving.

Als je lid bent is het mogelijk om onderdelen te bestellen via de club en de mogelijkheid om een werkplaatshandboek met onderdelenboek aan te kopen. Natuurlijk ben je ook welkom op de activiteiten en de rondritten. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
Vollegaaz
Posts: 1038
Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
Location: Zemst
Contact:

Post by Vollegaaz »

nu t'volgende, covert het werkplaatshandboek alle jaargangen, zitten alle elektrische schema's erbij van alle jaargangen ?
Ik heb maar tot en met suplement '77.
Zoja wil ik er wel eentje.

ik heb wel een origineel handboekje dat ik eventueel wil inscannen.
Bagheera X '78
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

De informatie die ik heb meegekregen is dat alles wat het type bagheera aangaat erop staat. Ik weet dat CD de originele werkplaatshandboek en het originele Bagheera onderdelenboek bevat en alle supplementen die zijn uitgebracht door Matra tijdens de productie jaren. De teksten en foto's zijn in uitstekende staat. All??n voor de leden verkrijgbaar voor 50?. Nu denken jullie dit is veel!!! Vergeet niet dat we hier over een 500 a 700 bladzijden spreken. Deze zijn allemaal met de hand bewerkt om een mooi zuiver beeld te hebben. De opbrengst gaat in de clubkast en wordt besteed voor onderdelen en alles wat Matramania aangaat. Niemand wordt hier persoonlijk rijker van, alleen de clubleden. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
wim
Posts: 36
Joined: Mon Feb 25, 2008 9:02 pm

Post by wim »

Heren,

Zoek nog steeds naar het IBAN en SWIFT nummer om vanaf NL naar de rekening van de club betalen. Kan iemand helpen?
User avatar
Ronny
Posts: 103
Joined: Sat Jun 09, 2007 10:11 pm
Location: Waterlandkerkje (Zeeuws-Vlaanderen)

Post by Ronny »

Hier Wim
Voor buitenlandse leden
IBAN : BE80 9793 8806 5477
BIC : ARSPBE22

Heb het even opgezocht op mijn afschrift mvgr Ronny :wink:
wim
Posts: 36
Joined: Mon Feb 25, 2008 9:02 pm

Post by wim »

top, dank, ik ga de 25 betalen wordt trots lid van de matra club! lalalalalala, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk was is nie....
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Sorry wim :oops:

Ik heb er niet bij stilgestaan dat je in Nederland woont, maar Ronny heeft het al rechtgezet. Bedankt ronny.

Ik voel me ook zo vrolijk met Bagheeeeeeeeeeeraaaaaaaa en MatraMania. Dus dat schijnt wel normaal te zijn. Ook al noemen anderen ons genk!! :wink:
Matra Bagheera S - 1977
jo
Posts: 1524
Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
Location: Oelegem

Post by jo »

wim wrote:top, dank, ik ga de 25 betalen wordt trots lid van de matra club! lalalalalala, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk was is nie....
Dat komt goed Alfred J Kwak :lol:
Welkom :wink:
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
Post Reply