wie weet waar mijn bagheera is gebleven?

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
randha
Posts: 122
Joined: Wed Feb 19, 2003 11:30 pm
Location: nederland--rotterdam

wie weet waar mijn bagheera is gebleven?

Post by randha »

ik heb er erg spijt van dat ik mijn type 1 heb omgeruild voor een murena 2.2 turbo. in 2007

wie weet waar hij gebleven is ?ik weet wel dat hij via carjoy naar belgie is geimigreerd
zo eentje kom ik nooit meer tegen :cry:

v.gr Randha

Image
Geert
Posts: 209
Joined: Sun Aug 20, 2006 7:46 pm
Location: Gingelom

Post by Geert »

Ik zou niet weten waar hij is. Ondanks het feit dat ik heel wat kilometers met de wagen rij ben ik hem nog nergens tegengekomen.
Dat je spijt hebt van je ruil kan ik begrijpen. Hoe kan je nu zo een wagen ruilen voor een Murena?
User avatar
Vollegaaz
Posts: 1038
Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
Location: Zemst
Contact:

Post by Vollegaaz »

idd, als de gehele wagen zo goed was als ie eruit zag zou k'hem nog niet ruilen voor een Porsche Image

maar dat was de vraag niet..nog nooit gezien, maar misschien duikt ie wel op, op een of andere meeting.
Bagheera X '78
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Prachtige wagen. Als je nog eens zoiets verkoopt laat me dan AUB iets weten. Zonde maar we zijn nu eenmaal niet volmaakt. Ik heb deze bagheera 1 nog nergens gezien. Misschien dat hij in het Franstalig gedeelte van Belgi? rondrijdt. Een nieuwe kopen en restaureren en nooit meer verkopen!! Op ons forum wordt een bagheera 2 aangeboden alleen nog afwerken, dit is ook zonde dat deze wagen in zo een goede staat verkocht wordt en aan een zacht prijsje. Wie deze wagen koopt doet een koopje, hij is vakkundig gelast en technisch ok.
Groetjes :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Geert
Posts: 209
Joined: Sun Aug 20, 2006 7:46 pm
Location: Gingelom

Post by Geert »

Tja Godfried, nu ben ik het toch even niet met je eens. De schoonheid van een Bagheera 1 kan je niet vergelijken met die van een Bagheera 2. Je hebt een prachtige type 2, niets op aan te merken maar als ik dan naar de mijne kijk en weet in welke staat hij nu (nog) is dan nog kies ik toch voor de mijne. Smaken verschillen nu eenmaal.
randha
Posts: 122
Joined: Wed Feb 19, 2003 11:30 pm
Location: nederland--rotterdam

Post by randha »

Hoi

tja ik heb er totaal 9 bagheera's gehad dit was mijn laaste en beste en enigste type 1,de rest van de rijdende gekeurde bagheera's waren type 2.

ik heb het zelf niet gerestaureerd,maar wel een hoop aan laten doen en veel ook zelf gedaan,restauratie is in het verleden door iemand anders gedaan.

nu bezit ik een targa murena en een turbo murena.
hier heb ik het minst werk aan

van deze murena's heb ik er ook al 9 van gereden
en de laaste 2 bewaard.

maar al met ,al de voorkeur naar type 1 blijft weer hunkeren.

Image


Image


Image


ik vind bagheera en murena evenmooi kan niet kiezen :(
User avatar
Vollegaaz
Posts: 1038
Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
Location: Zemst
Contact:

Post by Vollegaaz »

zeer mooie wagen die type 1 :o

ik vond de Murena vroeger maar niks hebben, beetje een flauw afkooksel van de Bagh, maar sinds geruime tijd heb ik er wel oog voor, der zitten mooie exemplaren tussen.
Bagheera X '78
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Over schoonheid valt niet te discuteren, maar ik heb nog geen mooie bagheera 1 gezien. Het wordt dus tijd dat jullie zorgen voor een mooi exemplaar!! :wink:

Randha,

Ik begrijp niet wat je terug doet denken aan een bagheera na zo een mooi en snelle murena's te bezitten! Wordt je te veel geflitst??? :lol:
Matra Bagheera S - 1977
jo
Posts: 1524
Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
Location: Oelegem

Post by jo »

De Murena zal wel sneller zijn maar wat stuurt het plezierigst?
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
randha
Posts: 122
Joined: Wed Feb 19, 2003 11:30 pm
Location: nederland--rotterdam

Post by randha »

aan de bagheera heb ik meer herrineringen aan uit mijn jeugd,en was tevens ook mijn eerste auto op mijn 18e.

die type 1 heeft toch meer karakter, en die lijn moet je gewoon in het echt zien,dak ligt iets lager dan bij type 2

soms heel soms heb je tranen,wat heb ik gedaan :cry:

Image
Talbot Matra Murena 2.2 Fleischmann F3 8)
Talbot matra murena 3.0v6 :D
Matra simca bagheera S :P
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Ja, een prachtige wagen. Zonde van de verkoop. Waarschijnlijk ben op het moment van de verkoop z??r ziek geweest, neem het je zelf niet kwalijk. Geef je een tweede kans! :wink:
Matra Bagheera S - 1977
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Spijt komt na de zonde :oops:
Geert
Posts: 209
Joined: Sun Aug 20, 2006 7:46 pm
Location: Gingelom

Post by Geert »

Tja, mijn grootmoeder vertelde het reeds: van ruilen komt huilen. Het ziet er wel een prachtige wagen uit. Bijna zo mooi als dat de mijne ooit zal worden.....
Post Reply