belgische autopapieren

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

belgische autopapieren

Post by erwin »

heb een vraagje waaruit de belgilsche autopapieren uit bestaan, heb een auto in belgie gekocht hierbij zit t laatste keuringsrapport, een gelijkvormigheidsattest en een rose inschrijvingsbewijs , is dit alles of horen er nog meer papieren bij te zijn?
User avatar
Vollegaaz
Posts: 1038
Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
Location: Zemst
Contact:

Post by Vollegaaz »

nee, dat is alles wat erbij moet zijn.
Bagheera X '78
User avatar
GODFRIED
Posts: 9852
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Een Matra?? :wink:
Matra Bagheera S - 1977
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

re

Post by erwin »

nee een jaguar, had wat nodig om in de winter mee te rijden! heb er inmiddels wel een bagheera bij gekocht, een X van 1979 zwart, was orgineel zilvergrijs, harde, lopende auto, alleen moet er wel wat gebeuren aan het interieur, en hij moet strak gemaakt worden en opnieuw worden gespoten, wil ook het glazen klapdak verwijderen!! ben nog ff aan het nadenken over de kleur !! verder is de andere X deze winter aan de beurt om af gebouwd te worden ( erge mooie velgen voor gekocht ) en zijn we bezig om van de witte S een racer te bouwen, deze is inmiddels al kaal, we zijn nu opzoek naar een lancia thema turbo 16v motor , we wilden eens wat anders, en omdat ik er 2 vrij orgineel wil houden mag er wel 1 verbouwd worden!! de foto,s volgen nog!!
Attachments
IMAG0053.JPG
IMAG0053.JPG (468.75 KiB) Viewed 2894 times
User avatar
GODFRIED
Posts: 9852
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Erwin,

Julie hebben ondertussen al een hele verzameling dus aan werk geen gebrek! :wink:
Matra Bagheera S - 1977
jo
Posts: 1524
Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
Location: Oelegem

Post by jo »

ha een Jaguar, staat er op Kapaza een mooie voor 1500? maar ik vrees dat ik het hier niet uitgelegd ga krijgen
het zal een natte droom blijven (voorlopig)
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

re

Post by erwin »

zoeen jaguar valt best nog mee in de kosten, heb m niet duur gekocht, en met een onderdelendonor alles gerepareerd wat eraan kapot was, vervolgens de donor weer verkocht voor de bangerrace, en dus had ik voor nog geen 200.- eu alle delen die ik nodig had, de belasting en verzekering hier in duitsland vallen ook erg mee, alleen zal het wel duur worden met tanken, maar daar heb ik me eigenlijk nooit druk overgemaakt, ga er geen km minder om rijden!!! haha
dus eigenlijk rijdt je heel luxe voor weinig geld!! het is een 4.0 daimler!!
met de bagheera,s gaat het ook goed , we verwachten er deze winter 3 klaar te hebben, en met de andere wordt al een begin gemaakt, ik heb nu ook echt besloten er voorlopig niks meer bij te kopen, want er is altijd wel weer wat interessants te koop!! ga binnekort wat onderdelen verkopen op matra te koop, en hier op de site!!
waar onder bekleding, raamjaloezie. dubbele uitlaat, ferrariachterklep voor type 1 en nog wat meer spul, zal er eerst een foto van maken!!
Attachments
IMAG0053.JPG
IMAG0053.JPG (468.75 KiB) Viewed 2863 times
User avatar
GODFRIED
Posts: 9852
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Erwin,

Zo een Jaguar is inderdaad een luxe om mee te rijden en dan die afwerking binnen, prachtig en je kunt een bagheera in het koffer duwen voor als je zuiniger wil rijden. :lol:
Matra Bagheera S - 1977
Post Reply