Marcel zijn bagheera

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
User avatar
GODFRIED
Posts: 9840
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Nog geen antwoordt van Peter. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
Marcel
Posts: 153
Joined: Fri May 05, 2006 8:40 pm

Post by Marcel »

Nieuwe aanwinst.
Vandaag 15 Augustus(moederkensdag)heb ik voor mezelf vaderkesdag gevierd.Ben op kooptocht geweest met Ludo in Herk de Stad.Die wist nog een Baghi staan die me al een tijdje mijn ogen uitstak.
K had vernomen dat onze noorderburen de grens waren overgestoken op rooftocht naar die Baghi,dat kon ik niet laten gebeuren!!!!
Die moest hier blijven,deze auto met 60.000 km komt van een vroegere Simca garage uit Herk de Stad .En heeft waarschijnlijk altijd met garageplaten gereden volgend de neef van de eigenaar.De auto is van 78 en is een X met een zeer mooi interrieur volledig compleet.Chassis is wel wat laswerk aan ,maar anders heb ik daar niks aan k moet eraan kunnen werken.Nu eerst nog wat plaats maken thuis en dan kan ik mijn Baghi Nr.5 gaan halenZo blijven we nog een tijdje bezig.
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Foto's graag.
Trouwens een leuke moeder euhhh vaderdag.
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

Post by ludo2 »

het was weeral eens gezellig,zo op baghi jacht gaan samen met marcel.we waren zo gehaasd dat we alle twee ons foto toestel vergeten waren.de wagen was over kompleet zelf de lappen die over de gaten vanvoor aan de ophanging moeten hangen er zelfs nog hingen. :wink: :lol:
zie foto : deze plaat lag nog in de koffer van de baghi.waar is ze van.kan vast geschroeft worden langs achter met twee vijsjes.
Attachments
HPIM0410.JPG
HPIM0410.JPG (74.22 KiB) Viewed 7457 times
HPIM0412.JPG
HPIM0412.JPG (72.27 KiB) Viewed 7457 times
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

re

Post by erwin »

hoi marcel, heb je iets tegen nederlanders???? wij waren namelijk degene die de moeite hadden genomen om vanuit nederland naar de bagheera te gaan kijken, alleen was ie nogal verrot!!!! ( niet meer dan 500.- waard) zoals je dus ziet nemen wij wel de moeite om in de auto te stappen voor een auto of onderdelen.maar ik neem aan dat als je bang bent dat we spullen en auto,s wegroven , je ook geen onderdelen van een dief wilt hebben!!! dus kan je de onderspoiler wel van je net aangekochte bagheera af halen!!
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Jongens laten we het gezellig houden, we gaan namelijk allen voor hetzelfde doel nl Matra's redden en rijdend houden of terug op de weg brengen. Dat er soms door dezelfde mensen eventueel interesse is in dezelfde wagen(s) mag deze vriendschap niet in de weg komen te staan.
User avatar
Vollegaaz
Posts: 1038
Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
Location: Zemst
Contact:

Post by Vollegaaz »

idd, ik denk dat de opmerking van Marcel over onze noorderburen eerder ludiek bedoeld was hoor ! :wink:
Bagheera X '78
User avatar
GODFRIED
Posts: 9840
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Erwin,

Ik ken Marcel persoonlijk net al jou. Ik ben er zeker van dat Marcel dat niet heeft bedoelt zoals jij het opvat. Op rooftocht door Nederlanders heeft inderdaad een Racistisch trekje!! :x Maar als je Marcel persoonlijk ??n keer gesproken hebt weet je dat hij zo niet is. :)

Spijtig dat we zo ver van elkaar wonen!
Groetjes, en weet in onze club heeft niemand iets tegen Nederlanders.
Weet je wat mijn jongste zoon zegt! " Belgi? zouden ze bij Nederland moeten doen en het Frans gedeelte bij Frankrijk".
:wink:
Matra Bagheera S - 1977
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Met al mijn tegenslagen had ik een stilte ingelast,zowel op het forum als aan de werken aan de M530(te veel herinneringen)maar toch kon ik het niet laten te reageren en mij volledig aan te sluiten bij de woorden van Alain.
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

8) :lol: Nouw, nouw, ik dacht dat we in Europa wonen?! :lol: 8)

E?n pot "nat" dus, alleen die "Matra" jongens, die zouden ze op ??n eiland moeten zetten, is iets mis mee en dan durf ik gerust eens in de spiegel kijken. :-? :lol:

Er durft dus al eens met spek worden geschoten, :lol: :lol: nietwaar Marcel.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9840
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Paul, dat samen op een eiland wonen spreekt me wel aan. :D Allemaal van die Matra gekken, dat moet geweldig zijn. :lol: Iedere feest!!! Heb je al een eiland gekocht? :o :cry:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

:D Het was zo maar een idee, Godfried.
:D Maar, wie weet ......... 8)
User avatar
GODFRIED
Posts: 9840
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Marcel,


Dit is een gemakkelijk programma om foto's te verkleinen. Ik gebruik het ook. Openen en opslaan.
Succes :wink:


http://download.microsoft.com/download/ ... ySetup.exe
Matra Bagheera S - 1977
Frank
Posts: 102
Joined: Tue Oct 25, 2005 11:53 pm
Location: Blankenberge

Post by Frank »

Hopelijk wordt dat een groot en zonnig eiland. Anders zullen we niet ver moeten rijden met onze Matra's.
benny
Posts: 3834
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Ik ben vandaag bij Marcel langsgeweest met een onderplaat. Hij heeft nog veel werk staan in zijn atelier. Volgens mij is het een persoon die nog overloopt van energie. Zoveel projecten die nog staan te wachten. Maar als hij iets doet, dan doet hij het goed. Hopelijk zien we binnenkort Marcel met zijn Bagheera.
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Oke Benny, that's the spirit.
Hopelijk is het "probleem" van de schermplaat nu ook van de "wereld".
Marcel heeft plaats en tijd dus ben ik gerust in de goede afloop van zijn projecten.
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

Post by ludo2 »

deze morgen bij marcel geweest.hij was om 9u al aan het werken aan zen platen . hij heeft er nu twee.een van benny en een van mij, zie foto. nu zal hij er niet meer zonder vallen. :wink: :lol: :P
Attachments
HPIM0432.JPG
HPIM0432.JPG (57.14 KiB) Viewed 7316 times
HPIM0433.JPG
HPIM0433.JPG (63.88 KiB) Viewed 7316 times
User avatar
GODFRIED
Posts: 9840
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Deze platen zijn nog kompleet, fijn zo.
Dat komt dik in orde. Probleem opgelost nu naar het volgende!!! :lol:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
Marcel
Posts: 153
Joined: Fri May 05, 2006 8:40 pm

Post by Marcel »

He Alain

Tijd moet je maken,en toestemming moet ik hier niet vragen!!!!!!!
Ieder zijn HOBBY!!!!!!!!!!!!!!!!!
gert
Posts: 13
Joined: Sat Jul 28, 2007 8:06 pm

Post by gert »

Stoppen met schermplaten aan te bieden hij heeft er sebiet al te veel!!!!!!die schermplaten zijn al in volle restauratie,komt allemaal dik in de sjakoch!!!!!
Ben eens nieuwsgierig naar uw nieuwe aanwinst Marcel!!
benny
Posts: 3834
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Binnenkort zet Marcel zo'n onderplaat te koop, met als vermelding:Te koop, niet van nieuw te onderscheiden. Ongelooflijk wat hij allemaal kan.
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

Post by ludo2 »

benny, we kunnen onze werken aan marcel uit besteden??? wie weet iiiii :oops: :oops: :wink: dan weten we zeker dat het 100% ok is .
User avatar
GODFRIED
Posts: 9840
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Marcel, stoppen met werken en een Matragarage openen! :lol:
Matra Bagheera S - 1977
benny
Posts: 3834
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Jammer dat het zo ver is voor mij. ik heb hier nog een groot deel Bagheeroa-onderdelen die moeten gezandstraald worden, om nadien van een nieuw laagje verf te voorzien. Misschien moet ik het eens zeer vriendelijk vragen, of hij in het weekend voor mij een beetje van zijn tijd wil vrijmaken.
User avatar
Marcel
Posts: 153
Joined: Fri May 05, 2006 8:40 pm

Post by Marcel »

Zou er dan toch een Matra straat in wording zijn Godfried ?????????????
Jammer dat de eindjes zover van elkander liggen!!!!!!!!!!!!!
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

De vriendschap en passie overwint elke afstand.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9840
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Voor mij is het een mooi droom die ik zal blijven koesteren tot in het einde der tijden.
Onze matra's zijn gemaakt om te rijden, dit moet ieder grens kunnen overbruggen :wink:
Matra Bagheera S - 1977
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

re

Post by erwin »

ik vond de opmerking niet erg geslaagd , omdat we inderdaad allemaal met dezelfde hobby bezig zijn en we elkaar ook zoveel mogelijk proberen te helpen met onderdelen , advies e.d. voor de onderdelen vraag ik vaak niet eens geld!! ook zijn er binnen de club bagheera,s aangekocht uit nl, duitsland en zelfs frankrijk, dus dat betekend maar weer dat het vaak niet uitmaakt hoever weg iets staat , als het met matra te maken heeft is geen afstand te ver!! daarom is het niet belangrijk wie iets koopt, het is belangrijk dat hij in handen komt van een echte liefhebber!
voor mij ie hiermee de discussie afgesloten!!
no hard feelings here!!!
User avatar
GODFRIED
Posts: 9840
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Mooi zo. Een kus van juffrouw en een bank vooruit. :lol:
Matra Bagheera S - 1977
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

:D :D :D :D prachtig :D :D :D :D
Post Reply