13 mei 2006

Alle informatie over restauratie en werken aan de Rancho
Post Reply
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

13 mei 2006

Post by Maes Jules »

Zijn er ook eigenaars van Matra Rancho die met hun Rancho meerijden op zaterdag 13 mei 2006 ?
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Luc Knockaert misschien?
Hij is trouwens uit de buurt, een thuismatch.
Of is het engagement als Ranchoverantwoordelijk weg?
Knockaert Luc
Posts: 21
Joined: Sat Oct 26, 2002 2:00 am

Post by Knockaert Luc »

Helaas zal ik er niet bij zijn. De voornaamste reden is de prijs. We hebben voor onszelf een limiet opgelegd wat de deelnameprijs aan rondritten betreft en 30 euro per persoon is er jammer genoeg boven.
Immers, wanneer we met ons vieren, en dat is op dat vlak, en zolang het nog kan, ook een van onze principes 'samen uit, samen thuis', willen deelnemen wordt dit wel een beetje veel.

Wat het engagment als lid en Rancho-verantwoordelijke betreft:

Om mijn lidmaatschap eventueel te hernieuwen wacht ik eigenlijk nog altijd op hetgeen waarvoor ik vorig jaar betaald heb, nl. de papieren versie van het tijdschrift. Van de vier die er verschenen zijn, heb ik slechts de eerste twee ontvangen, en ik ben/was blijkbaar de enige niet. Van engagement gesproken. Of zou De Post echt zo slecht functioneren?

Mijn officieel engagement als Rancho - verantwoordelijk zal ik inderdaad stopzetten. Immers, wat stelt het voor om alleen verantwoordelijk te zijn voor jezelf. Het enige andere lid dat +/- aktief met Rancho bezig is, zie ik bijna wekelijks, dus...

Mochten er evenwel mensen zijn die een of ander willen weten, of iets nodig hebben, dan mogen ze me steeds contacteren. Ik zal ze met plezier
verder helpen.

Beste 'Rancho-groeten' en maak er op 13 mei een mooie dag van.

Luc Knockaert
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Luc

Ik kan er best inkomen dat je een bepaalde limiet vastlegd ivm deelname aan meetings, het is ook aan de organisatoren meegegeven om alles zo democratisch mogelijk te houden. Als je afwijkt van deze limiet ben je voor je eigen niet goed bezig. Zelf bezoek ik bepaalde beurzen niet meer omdat ik vind dat de inkomprijs te hoog is. Als ik al 30 euro (Carina en mezelf) moet betalen dan zal er veel te zien moeten zijn.

Tot nu toe heb ik slechts van Erik Pylyser een melding gehad dat hij geen tijdschrift zou ontvangen hebben. Ondertussen is dit ook rechtgezet. Eerst moet ik dit zelf wel weten, meerijden met een zending doe ik niet (pas namelijk niet in brievenbus :D ). Waarom wacht je zolang om me te verwittigen via internet kon je allang zien dat er iets nieuws verschenen was.

Dat er weinig mensen interesse hebben in de Rancho is (was) juist een deel van ons engagement, nl de mensen wakker maken voor de Rancho.
Met een verantwoordelijke en de nodige inbreng van deze kunnen op termijn als inspiratie werken.

Alain
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Spijtig ! wij hadden graag een Rancho zien meerijden,maar een limiet bepaalt u zelf.
Benny en ik hebben uitgekeken om een zo goedkoop mogelijke rit uit te stippelen,een ontbijt,een bezoek aan een oldtimer museum,enkele dranken en een avondmaal voor de prijs van 30 ?,goedkoper konden wij niets verzinnen.
Zelf steken wij geen euro in onze zakken,aankoop van kaarten,benzine voor de verkenningen van de ritten enz; worden uit onze eigen geldbeugel betaald.
Wij hopen enkel dat wij zoveel mogelijk Matra bezitters gezellig samen krijgen.
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Klopt volledig alles is in het werk gesteld om voor een voordelige prijs een gevulde en aangename dag samen te stellen. In deze opzet is Jules en Benny volgens mij volledig geslaagd. De club zal op de dag zelf nog wel een extra voorzien.
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Heb je nu het nodige ontvangen Luc, of wacht je gewoon weer een ganse tijd om iets van u te laten horen??
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Je hebt de postbode toch niet afgemaakt, of is er nog niets aangekomen??
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Die dag was dan ook mooi en ik herhaal, "Afwezigen hadden volledig ongelijk" en dan al helemaal op eigen terrein. :evil:

Een uitzondering was wel op zijn plaats geweest al was het maar omdat de organisatie van het voorgaande evenement 13 JAAR TERUG GAAT.

(Eens om de 13 jaar een bedrag van 120????, sorry hoor.)

De prijs was ruim beneden het niveau!

Dat een Matra model niet breed in de smaak ligt moet je kunnen accepteren Luc eigenlijk is dat zelfs niet verkeerd en werkt het exclusiviteit in de handen. Ik vind het een zwak excuus om afwezig te zijn of je terug te trekken als verantwoordelijke. Mijn visie natuurlijk, en nu ga ik echt uithalen en de confrontatie aan, :evil: , ik wens het mij ook te permiteren want ik was vorig jaar als enige "WEL" aanwezig in Wervik en heb daar dan ook de nodige km's voor afgelegd om dan met een erg koele Luc geconfronteerd te worden! Naar mijn gevoel draag je "MATRA" eerder in je portefuille dan in je "HART".

Alle begrip natuurlijk maar een auto is een stuk emotie en moet je dan ook als dusdanig promoten!

Op dat vlak is het hier erg , erg, erg rustig.

Bij de M530 was dat ook, maar dat is intussen wel anders.

Het spijt mij niet en het moet mij van het hart, de mensen van MatraMania kunnen het zich niet permiteren en dienen zich in te tomen, ik niet of wens dat niet.
Ik wens hier niet te beginnen schoppen of vijandig te zijn dat is niet mijn bedoeling maar het moest mij van het hart. Het is blijkbaar een ei waar ik zat op te broeden.
Luc, ik wil hier echt geen vijanden maken, helemaal niet, maar ik wens desnoods een open dialoog, er ligt je mogelijk ook wat op het hart. :wink:

Laat je dan horen!

Mogelijk kan bij een volgende organisatie met je wensen rekening gehouden worden en een variant geboden worden die GRATIS is. Zodanig dat je zelf bepaald wat het mag kosten.

Benny, Julles nog iets om rekening met te houden als optie.
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Niks, nada, njent?.........., t'ja dat is dus ook een vorm van communiceren. :-? :roll:
jurgen M
Posts: 1114
Joined: Thu Jun 02, 2005 9:33 am

Post by jurgen M »

Rustig, rustig, ...

Sommige mensen controleren het forum niet maandelijks :wink:
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Ja, je zal wel gelijk hebben Jurgen, al vind ik het een veeg teken.
En, zo kom je ook niet vooruit. :-?
Het lijkt mij echter ook mogelijk dat men een berichtje krijgt als er een reactie komt op dit forum, of vergis ik mij?
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Luc wil gewoon niet reageren, hij krijgt inderdaad een bericht en is ondertussen reeds verschillende keren op het forum geweest volgens het logboek.
Kritiek welkom, maar eigen inzet ook.
Misschien is het als de post geen nieuws dan horen we dit binnen 6 maanden wel.
Paul, Matramania kan wel opmerkingen geven trouwens inhouden is slecht volgens de geneeskunde.
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Ja, ..... had ik ook verwacht. :-?
Het is wel spijtig.

Ik kan mij dan toch niet van de indruk ontdoen dat ik een kein beetje gelijk heb al had ik anders gehoopt.
Blijkbaar overheersen de comemrciele belangen boven de emotionele en zo draait de wereld tegenwoordig ook. Dus niks aan de hand.

Gelukkig zijn er nog zeldzame uitzonderingen.

Er had trouwens ook best een Rancho mogen meerijden naar mijn gevoel.
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Persoonlijk zorg ik steeds dat Matramania op vriendschap en niet op het commerci?le gericht is. Wel kan ik niet borg staan voor alle transacties buiten de club om. De onderdelen in stock voor de leden zijn duidelijk geprijsd en vrij scherp ook denk ik.
georges1
Posts: 203
Joined: Sun Sep 15, 2002 2:00 am
Location: 9960 Assenede

Post by georges1 »

Misschien kom ik op de meeting van 2 september met een Rancho
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Yep....., en nu nog een Djet.
Post Reply