3 rancho's te koop

Alle informatie over restauratie en werken aan de Rancho
Post Reply
ronnyluxor
Posts: 94
Joined: Sat Dec 11, 2004 3:36 pm
Location: HULSHOUT

3 rancho's te koop

Post by ronnyluxor »

hallo beste matra frieken :D ik heb in mijn dorpje hulshout een gebuur die 3 rancho's heeft staan. het adres is heibaan 43 v/d drie kun je er gerust 2 maken ik ben gaan kijken hebben 10jaar binnen gestaan. nu staan ze 2weken buiten het is spijtig want als ze daar blijven staan zullen ze er binnen de korste tijd niet meer zo goed uit zien denk ik. hij heeft ze ook op www.kapaza.be gezet en ge kunt ze kopen voor 850? de laatste die een bod heeft gedaan laat niets meer horen groeten matra broer Ronny luxor :wink:
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Knockaert Luc
Posts: 21
Joined: Sat Oct 26, 2002 2:00 am

Post by Knockaert Luc »

Ronny,

Zo te zien op de foto's is er een 'X' bij.
In welke staat verkeerd die, en is eventueel mogelijk om meer foto's van die 'x' te krijgen? Ik weet wel, hij staat niet bij jou, maar vermits het uw buur is, zal het wel niet zo ver zijn als van mij om ernaar te komen kijken. Ik moet namelijk komen van aan de Franse grens.
Alvast bedankt.
ronnyluxor
Posts: 94
Joined: Sat Dec 11, 2004 3:36 pm
Location: HULSHOUT

Post by ronnyluxor »

hallo luc het zijn drie x versies want ik heb de papieren gezien en alle drie van 1983. ze zijn nog in behoorlijk goede staat . als je wil hij heeft nog foto's je hoeft ze aleen maar te vragen aan frank zijn email staat erbij .er is 1 ding hij verkoopt ze met de drie tegelijk :roll: mvg Ronny :wink:
Post Reply