Donor MATRA gehaald

Hier komen alle onderwerpen die je niet onder de andere rubrieken kan plaatsen...
Post Reply
User avatar
Ronny
Posts: 103
Joined: Sat Jun 09, 2007 10:11 pm
Location: Waterlandkerkje (Zeeuws-Vlaanderen)

Donor MATRA gehaald

Post by Ronny »

Zaterdag mijn donor Matra S opgehaald.Het is een Matra bagheera S van eind 1978 en is bijna geheel compleet,Stond al sinds 1994 stil en was al bijna geheel gedemonteerd.Hij stond al een tydje op internet maar verkoper zij dat er weinig reactie op kwam.Er zaten wel een set prachtige wielen op uit die tyd.Dus voor onderdelen voor mijn BAGJE X die ik aan het restaureren ben geen probleem.Moest wel van Waterlandkerkje naar Lanaken rijden(182 km)maar had het er graag voor over,mocht oprijwagen van mijn baas gebruiken en het was een mooie rit en aardige mensen. :wink:
GRoeten Ronny
Attachments
Herschaalde kopie van P6160013.jpg
Herschaalde kopie van P6160013.jpg (370.77 KiB) Viewed 3569 times
jo
Posts: 1524
Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
Location: Oelegem

Post by jo »

prachtige lijn hebben die wagens wel 8)
is die zo slecht dat het een donor bak is?
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
Geert
Posts: 209
Joined: Sun Aug 20, 2006 7:46 pm
Location: Gingelom

Post by Geert »

Het wil toch allemaal iets zeggen. Ik heb mijn donor iets boven Amsterdam gehaald en de Nederlanders komen ze bij ons halen. :lol:
User avatar
GODFRIED
Posts: 9840
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Ronny,

Deze bagheera ken ik. Ik heb hem zelf willen kopen, maar toen de koop gesloten was waren er plotseling geen velgen meer bij. Hij had ze verkocht zei hij. Hij woont op 5km van mij vandaan. Heb je de motor ook meegekregen want deze was uitgebouwd en lag in de smeerput? Ik had wel een flink stuk van de prijs gezaagd. :wink:

Vollegaaz, Ken je die velgen????????
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
GODFRIED
Posts: 9840
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Zie hier de link naar deze Matra.

http://www.matramania.be/phpBB2/viewtopic.php?t=951
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
Vollegaaz
Posts: 1038
Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
Location: Zemst
Contact:

Post by Vollegaaz »

Ja ik ken die velgen, k'heb zelf nog getwijfeld om de wagen op te halen, maar helaas zit ik met plaatsgebrek zolang ik nog race.

Die velgen zijn niet mis, maar ik zoek toch de echte klassieke ATS velg, in Duitsland zijn ze makkelijk te vinden aan zachte prijzen, maar dat is laterzorg, eerst de keuring, dan het spuitwerk en dan pas de finishing touch :wink:
Bagheera X '78
User avatar
Ronny
Posts: 103
Joined: Sat Jun 09, 2007 10:11 pm
Location: Waterlandkerkje (Zeeuws-Vlaanderen)

Post by Ronny »

Godfried

Ik heb alles meegenomen ook de motor uit de smeerput gehaald incl bak,Snap niet dat deze matra niet eerder verkocht is,helaas zat de vooruit er niet meer bij maar was wel verder compleet.Heb er wel iets meer voor gegeven dan jouw bod op internet maar deze matra is het waard,alleen al aan onderdelen.
Ronny
User avatar
GODFRIED
Posts: 9840
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Ronny,

Ik had hem niet echt nodig en heb de stukken niet allemaal gezien. Daarom dat ik hem aan een zotte prijs had willen kopen. Hij had het toegestaan maar zegt dan dat de wielen verkocht zijn, toen heb ik het voor bekeken gehouden. Omdat ik met mijn gezondheid sukkel was ik blij dat het niet was doorgegaan. Ik heb soms niet de energie om maar iets te doen. Mijn wil is er nog wel maar dat is niet genoeg. Ik heb indertijd 5 bagheera's gekocht en 300 of 400? is niet te veel voor een complete bagheera. Dat heb ik ook steeds betaald en soms meer. Ik wens je heel veel succes met de bagheera. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Post Reply