Jo met de Rancho
-
- Posts: 1524
- Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
- Location: Oelegem
Jo met de Rancho
hallo nieuw hier, ik ben Johan maar zeg gerust Jo (Jo met de Rancho ipv. Jo met de Banjo )
geboren in het gezegende jaar 67
ik woon te Oelegem Ranst
en ik heb net een Rancho uit 83 gekocht (die uit Maasmechelen met een hoop reserve stukken)
best veel werk aan (ga hem volledig uit elkaar halen) maar dat is pas gepland voor deze winter
denk wel dat ik genoeg background heb om eens een complete restauratie te doen, van opleiding gereedschapsmaker en heb al zowat alle werk gedaan (ook lasser)
verder heb ik ,al een hele trits wagens gehad : kever(2X), golf, pony, starlet, volvo 343, Wartburg 353, R25, civic, prelude, R5, C15, berlingo, C25
de C25 ben ik momenteel aan het afwerken want die word verkocht, de Berlingo is de dally driver
verder wat moto's gehad : Suz GS1000, Suz DR250, Duc 500, Duc Paso 906, Yam XV750
die XV 750 moet ook nog een beetje afgewerkt en dan gaat die de baan op
waarom een Rancho kopen met veel werk?
knap graag iets op en een Rancho had ik eind jaren 80 al eens willen kopen
verder kunnen vrouw en 2 kids iets makkelijker mee met een Rancho dan op een moto
maar dus eerst nog een half jaar rondkijken waar wat nog te koop is voor de wagen en de andere hobby's afmaken
ben verder geen originaliteitsfreak, kan me echt niet schelen of hij in de originele kleur staat, of het hoe dan ook een originele kleur is, ....
maar hij zal er wel Rancho uit zien
hier staan wat foto's van de Rancho en andere http://s9.photobucket.com/albums/a58/pasojo/
geboren in het gezegende jaar 67
ik woon te Oelegem Ranst
en ik heb net een Rancho uit 83 gekocht (die uit Maasmechelen met een hoop reserve stukken)
best veel werk aan (ga hem volledig uit elkaar halen) maar dat is pas gepland voor deze winter
denk wel dat ik genoeg background heb om eens een complete restauratie te doen, van opleiding gereedschapsmaker en heb al zowat alle werk gedaan (ook lasser)
verder heb ik ,al een hele trits wagens gehad : kever(2X), golf, pony, starlet, volvo 343, Wartburg 353, R25, civic, prelude, R5, C15, berlingo, C25
de C25 ben ik momenteel aan het afwerken want die word verkocht, de Berlingo is de dally driver
verder wat moto's gehad : Suz GS1000, Suz DR250, Duc 500, Duc Paso 906, Yam XV750
die XV 750 moet ook nog een beetje afgewerkt en dan gaat die de baan op
waarom een Rancho kopen met veel werk?
knap graag iets op en een Rancho had ik eind jaren 80 al eens willen kopen
verder kunnen vrouw en 2 kids iets makkelijker mee met een Rancho dan op een moto
maar dus eerst nog een half jaar rondkijken waar wat nog te koop is voor de wagen en de andere hobby's afmaken
ben verder geen originaliteitsfreak, kan me echt niet schelen of hij in de originele kleur staat, of het hoe dan ook een originele kleur is, ....
maar hij zal er wel Rancho uit zien
hier staan wat foto's van de Rancho en andere http://s9.photobucket.com/albums/a58/pasojo/
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
-
- Posts: 3842
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem
-
- Posts: 1524
- Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
- Location: Oelegem
crazy bende klinkt goed
het zal dus nog wel even duren maar Rome is ook niet in 1 dag gebouwd
ik denk een volledig verslag te maken van de werken op een blog of zo, staat namelijk niet veel in het Nederlands op het web
en dan hebben jullie ineens foto's
volledig werkplaatsboek heb ik ook, alleen niets over het chassis (richtmaten ed.)
en wat ik ook nog even kwijt wou is dat hij niet op een O plaat komt maar met een dagelijkse keuring
het zal dus nog wel even duren maar Rome is ook niet in 1 dag gebouwd
ik denk een volledig verslag te maken van de werken op een blog of zo, staat namelijk niet veel in het Nederlands op het web
en dan hebben jullie ineens foto's
volledig werkplaatsboek heb ik ook, alleen niets over het chassis (richtmaten ed.)
en wat ik ook nog even kwijt wou is dat hij niet op een O plaat komt maar met een dagelijkse keuring
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
-
- Posts: 1217
- Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
- Location: Ternat
Welkom hier, Jo.
Zoals Jules het reeds zei, het is leuk om eindelijk terug iemand in de "Rancho-sectie" te hebben.
Deze merkwaardige Matra (heeft Matra ook niet-merkwaardige wagens gebouwd???) is uiteraard ook beslist de moeite waard om te restaureren en te bewaren voor het nageslacht.
De Rancho is immers de "blueprint" van alle hedendaagse vrijetijdswagens zoals de Berlingo, Kangoo, Combo Tour (Opel) alhoewel de Rancho eerder qua uiterlijk op een 4x4 lijkt.
Laat de foto's maar komen, al het mogelijke wordt hier gedaan om jouw vragen te beantwoorden.
Bart, Matra Simca Bagheera type I.
Zoals Jules het reeds zei, het is leuk om eindelijk terug iemand in de "Rancho-sectie" te hebben.
Deze merkwaardige Matra (heeft Matra ook niet-merkwaardige wagens gebouwd???) is uiteraard ook beslist de moeite waard om te restaureren en te bewaren voor het nageslacht.
De Rancho is immers de "blueprint" van alle hedendaagse vrijetijdswagens zoals de Berlingo, Kangoo, Combo Tour (Opel) alhoewel de Rancho eerder qua uiterlijk op een 4x4 lijkt.
Laat de foto's maar komen, al het mogelijke wordt hier gedaan om jouw vragen te beantwoorden.
Bart, Matra Simca Bagheera type I.
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
-
- Posts: 1524
- Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
- Location: Oelegem
vergeleken met een Opel, ik heb dat merk nooit echt ... begrepen zal ik maar zeggen
een Bagheera type I, dat is ook zoiets dat al jaren door mijn hoofd spookt
jaren heeft er eentje bij mijn ouders in het straat gestaan (hij reed er ook wel mee ), telkens ik met mijn fiets erlangs reed was het zoiets van die drie zetels ... ben die wagen nooit vergeten
ook de Rancho ken ik vandaar, denk dat die van dezelfde eigenaar moest geweest zijn
back to my roots zekers
wat betreft het merk Matra daar heb ik de laatste weken dus al veel over gelezen (dank u google), het heeft dus wel iets en is het zeker zonde dat het zo uitgedoofd is
een Bagheera type I, dat is ook zoiets dat al jaren door mijn hoofd spookt
jaren heeft er eentje bij mijn ouders in het straat gestaan (hij reed er ook wel mee ), telkens ik met mijn fiets erlangs reed was het zoiets van die drie zetels ... ben die wagen nooit vergeten
ook de Rancho ken ik vandaar, denk dat die van dezelfde eigenaar moest geweest zijn
back to my roots zekers
wat betreft het merk Matra daar heb ik de laatste weken dus al veel over gelezen (dank u google), het heeft dus wel iets en is het zeker zonde dat het zo uitgedoofd is
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
- Vollegaaz
- Posts: 1038
- Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
- Location: Zemst
- Contact:
- GODFRIED
- Posts: 9852
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Dag Jo,
Welkom op het forum en misschien later als clublid!
Graag zouden we de werkzaamheden volgen, dus hou ons op de hoogte. Rancho's zijn zeer zeldzaam, de roestduivel heeft veel van het plaatwerk doen verdwijnen. Maar als hij eenmaal klaar is na veel vloeken, zweten, tieren, afzien, een depressie nabij, alles willen opgeven en een oud ijzerman willen bellen dan besef je dat het de moeite waard was. Je hebt dan een unieke wagen die bijna volledig van het straatbeeld verdwenen is. Velen zullen je nastaren en zeggen "dat is al heel lang geleden dat ik die nog eens gezien heb". Persoonlijk vind ik het ook een heel mooie auto. Hij stond zelfs te koop op 6km van mijn deur. Ik durf meestal niet gaan te kijken, als ik dat doe dan zegt mijn verstand nee maar mijn hart ja. Zelf rij ik met een bagheera type 2 van 1977. Ik ben heel gelukkig met deze wagen en dat wil ik zo houden. Als je twee of meerdere auto's hebt is het moeilijk om te beslissen met welke ga ik nu rijden. Ik wil mijn bagheera trouw blijven. Het is een grote uitdaging om een rancho te restaureren je kunt het vergelijken met een bagheera. Zeer mooie polyester maar weinig plaatwerk. Ik heb je foto's beken en zie dat je niet aan je proefstuk begint. Ik geloof! Ben er zeker van dat je dit tot een goed einde zult brengen. Ik hoop zelfs dat we elkaar eens mogen ontmoeten op ??n van onze ritten. MatraMania is een zotte bende, iemand die aan een Matra begint is voor een stukje zot, welkom bij deze bende. Je zult je er vlug thuis voelen. Gebruik het forum als je informatie zoekt of enkele troostende woorden nodig hebt. Er zit een massa aan kennis en ervaring onder de forum gebruikers, gebruik deze. Fijn dat je aan je vrouw en aan de kinderen gedacht hebt, jullie kunnen er dan samen van genieten. Zo blijft het langer duren.
Groetjes en succes met de restauratie. Als de polyester verwijderd is denk dan" er zijn nog van die gekken", het help.....
Godfried
Welkom op het forum en misschien later als clublid!
Graag zouden we de werkzaamheden volgen, dus hou ons op de hoogte. Rancho's zijn zeer zeldzaam, de roestduivel heeft veel van het plaatwerk doen verdwijnen. Maar als hij eenmaal klaar is na veel vloeken, zweten, tieren, afzien, een depressie nabij, alles willen opgeven en een oud ijzerman willen bellen dan besef je dat het de moeite waard was. Je hebt dan een unieke wagen die bijna volledig van het straatbeeld verdwenen is. Velen zullen je nastaren en zeggen "dat is al heel lang geleden dat ik die nog eens gezien heb". Persoonlijk vind ik het ook een heel mooie auto. Hij stond zelfs te koop op 6km van mijn deur. Ik durf meestal niet gaan te kijken, als ik dat doe dan zegt mijn verstand nee maar mijn hart ja. Zelf rij ik met een bagheera type 2 van 1977. Ik ben heel gelukkig met deze wagen en dat wil ik zo houden. Als je twee of meerdere auto's hebt is het moeilijk om te beslissen met welke ga ik nu rijden. Ik wil mijn bagheera trouw blijven. Het is een grote uitdaging om een rancho te restaureren je kunt het vergelijken met een bagheera. Zeer mooie polyester maar weinig plaatwerk. Ik heb je foto's beken en zie dat je niet aan je proefstuk begint. Ik geloof! Ben er zeker van dat je dit tot een goed einde zult brengen. Ik hoop zelfs dat we elkaar eens mogen ontmoeten op ??n van onze ritten. MatraMania is een zotte bende, iemand die aan een Matra begint is voor een stukje zot, welkom bij deze bende. Je zult je er vlug thuis voelen. Gebruik het forum als je informatie zoekt of enkele troostende woorden nodig hebt. Er zit een massa aan kennis en ervaring onder de forum gebruikers, gebruik deze. Fijn dat je aan je vrouw en aan de kinderen gedacht hebt, jullie kunnen er dan samen van genieten. Zo blijft het langer duren.
Groetjes en succes met de restauratie. Als de polyester verwijderd is denk dan" er zijn nog van die gekken", het help.....
Godfried
Matra Bagheera S - 1977
-
- Posts: 1524
- Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
- Location: Oelegem
dat van gaan kijken ken ik, heel moeilijk
weet dat ik bij het eerste bezoek het geld op zak had en toch zonder koop naar huis ben gegaan (moet je eens proberen)
ik heb er een week niet van geslapen en 1 uur voordat ik die man belde was ik er zelfs nog niet uit
zo een complete restauratie heb ik nog niet gedaan en het feit dat er veel geknoeid is aan de wagen (hij heeft zelfs aan het subframe geplakt - gelast) heeft me toch echt doen nadenken
er zijn toch goede stukken bijgeleverd zoals 2 redelijk goede deuren, 2 redelijke spatboden, carbs, nieuwe zon, starter, glasset extra, etc.
kofferdeksel is nog uitstekend en 2 extra ook in goede staat
het uitelijk zal dus geen probleem vormen
elektrisch is er een bom in ontploft maar dat is eigenlijk het minste van mijn zorgen
denk inderdaad dat er niet veel meer zijn waardoor de kans van een eventuele koop sterk vermindert en dat heeft toch de doorslag gegeven
de wagen is compleet, motor loopt (enkel op LPG)
heeft dus LPG
alle papieren aanwezig
extra onderdelen
werkplaats handboek erbij
en dat voor de minimum prijs waar de Rancho voor staat op het web, denk dat het wel een goede koop is
momenteel heb ik met de C25 ook zoiets van hij zag er beter uit, dan laat ik hem even staan en doe ik eerst iets anders
en mijn pa zij altijd "hoop doet de zotten in vreugde leven"
weet dat ik bij het eerste bezoek het geld op zak had en toch zonder koop naar huis ben gegaan (moet je eens proberen)
ik heb er een week niet van geslapen en 1 uur voordat ik die man belde was ik er zelfs nog niet uit
zo een complete restauratie heb ik nog niet gedaan en het feit dat er veel geknoeid is aan de wagen (hij heeft zelfs aan het subframe geplakt - gelast) heeft me toch echt doen nadenken
er zijn toch goede stukken bijgeleverd zoals 2 redelijk goede deuren, 2 redelijke spatboden, carbs, nieuwe zon, starter, glasset extra, etc.
kofferdeksel is nog uitstekend en 2 extra ook in goede staat
het uitelijk zal dus geen probleem vormen
elektrisch is er een bom in ontploft maar dat is eigenlijk het minste van mijn zorgen
denk inderdaad dat er niet veel meer zijn waardoor de kans van een eventuele koop sterk vermindert en dat heeft toch de doorslag gegeven
de wagen is compleet, motor loopt (enkel op LPG)
heeft dus LPG
alle papieren aanwezig
extra onderdelen
werkplaats handboek erbij
en dat voor de minimum prijs waar de Rancho voor staat op het web, denk dat het wel een goede koop is
momenteel heb ik met de C25 ook zoiets van hij zag er beter uit, dan laat ik hem even staan en doe ik eerst iets anders
en mijn pa zij altijd "hoop doet de zotten in vreugde leven"
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
- GODFRIED
- Posts: 9852
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Het meeste werk zal inderdaad het chassis zijn. Je hebt wel het voordeel dat alles onder het polyester niet meer te zien is en dat je daar je eigen stempel kunt drukken. De bodem is vrij strak, hier kun je veel plaatwerk van namaken.
Dat hij op LPG ligt, vind ik ook mooi meegenomen. Lekker voordelig rijden, het steekt hem dan niet op een paar liters. Het mooiste is dat je na restauratie een auto hebt die je niet iedere dag zult tegen komen. Het mag gezegd worden het is een mooie auto met veel plaats. Als er al aan gelast is maakt dit het niet gemakkelijker je zult dat plakwerk moeten losmaken en goed herstellen dan zie je ook wat er onder zit. Doe het op je gemak en geniet ervan, als het even te veel wordt stop er dan mee tot je weer vol passie zit. Haast en spoed is zelden goed. Zeker als er jaren plezier aan wil beleven.
Dat hij op LPG ligt, vind ik ook mooi meegenomen. Lekker voordelig rijden, het steekt hem dan niet op een paar liters. Het mooiste is dat je na restauratie een auto hebt die je niet iedere dag zult tegen komen. Het mag gezegd worden het is een mooie auto met veel plaats. Als er al aan gelast is maakt dit het niet gemakkelijker je zult dat plakwerk moeten losmaken en goed herstellen dan zie je ook wat er onder zit. Doe het op je gemak en geniet ervan, als het even te veel wordt stop er dan mee tot je weer vol passie zit. Haast en spoed is zelden goed. Zeker als er jaren plezier aan wil beleven.
Matra Bagheera S - 1977
-
- Posts: 4064
- Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
- Location: Begijnendijk
- Contact:
-
- Posts: 1524
- Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
- Location: Oelegem
dank (ook aan de anderen), denk wel dat ik in de club kom maak daar eens wat reclame voor
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
- ypres
- Posts: 267
- Joined: Wed May 26, 2004 8:13 pm
- Location: Ieper - West-vlaanderen
welkom
tof
zoals gezegd eindelijk nog eens een rancho
en welkom
ik heb dit weekend nog een "expert automobile" gekocht over de rancho
dus vuur je vragen maar af....
verder komt er heel veel overeen met de bagheera wat motor en voortrein betreft en met de simca "forgonette" wat neus en chassis betreft.
Doe meer op je gemak.
ps: dien C15 mag wel gezien zijn.....
op internet ga je wel je gading vinden
http://www.matra-rancho.com/
http://restomatrarancho.free.fr/
zoals gezegd eindelijk nog eens een rancho
en welkom
ik heb dit weekend nog een "expert automobile" gekocht over de rancho
dus vuur je vragen maar af....
verder komt er heel veel overeen met de bagheera wat motor en voortrein betreft en met de simca "forgonette" wat neus en chassis betreft.
Doe meer op je gemak.
ps: dien C15 mag wel gezien zijn.....
op internet ga je wel je gading vinden
http://www.matra-rancho.com/
http://restomatrarancho.free.fr/
wie het ijzer smeed als het koud is,
word pas smid als hij oud is...
word pas smid als hij oud is...
-
- Posts: 1524
- Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
- Location: Oelegem
bedankt
die C15 was echt low-budget, 150? aankoop en 350? kosten inclusief de bussen motip
maar het bolt heel goed
ik heb gisteren op e-bay nog een revue technik gekocht
maar alvast dank ook voor het meedenken
die C15 was echt low-budget, 150? aankoop en 350? kosten inclusief de bussen motip
maar het bolt heel goed
ik heb gisteren op e-bay nog een revue technik gekocht
maar alvast dank ook voor het meedenken
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
-
- Posts: 1524
- Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
- Location: Oelegem
straks even lidgeld overmaken, 25? is niet onoverkomelijk
edit : en dat is dus al gebeurt
edit : en dat is dus al gebeurt
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
-
- Posts: 1114
- Joined: Thu Jun 02, 2005 9:33 am
-
- Posts: 1524
- Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
- Location: Oelegem
nu ben ik eens benieuwd, ik heb geboden op een Rancho in France ( LOIRET ),
http://cgi.ebay.fr/MATRA-RANCHO-COMPLET ... dZViewItem
en ik mag hem gaan halen
nu nog een trailer huren en de C25 versneld in orde brengen (tegen 28/06)
weet er misschien iemand waar je een depaneur (ford of zo) kan huren zonder km vergoeding?
http://cgi.ebay.fr/MATRA-RANCHO-COMPLET ... dZViewItem
en ik mag hem gaan halen
nu nog een trailer huren en de C25 versneld in orde brengen (tegen 28/06)
weet er misschien iemand waar je een depaneur (ford of zo) kan huren zonder km vergoeding?
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
-
- Posts: 1524
- Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
- Location: Oelegem
ik moet hem wel hier krijgen, met de C25 zal dat niet lukken want een trailer blijkt zowat 500kg te wegen, ik mag slechts 1500kg trekken
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
-
- Posts: 3842
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem
Gefeliciteerd met de aankoop. Nu de auto nog thuis krijgen.
Er wordt veel gekocht voor een prijsje op eBay. Maar het is het thuis krijgen van het voorwerp. In ons geval meestal een auto. Ik kijk uit om eventueel een Murena 2.2 te vinden voor een redelijke prijs. Maar op eBay staat die ( de betaalbare) dan meestal verschrikkelijk ver, zodanig dat het te veel kost om hem te halen.
Dat is de pech om in Belgi? te wonen.
Er wordt veel gekocht voor een prijsje op eBay. Maar het is het thuis krijgen van het voorwerp. In ons geval meestal een auto. Ik kijk uit om eventueel een Murena 2.2 te vinden voor een redelijke prijs. Maar op eBay staat die ( de betaalbare) dan meestal verschrikkelijk ver, zodanig dat het te veel kost om hem te halen.
Dat is de pech om in Belgi? te wonen.
-
- Posts: 1524
- Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
- Location: Oelegem
als ik het goed gelezen heb is de ophanging van de achterrug rot (het chassis en niet het subframe)GODFRIED wrote:Niet te geloven hoe goed die rancho er nog uitziet! Instappen en weg wezen..............
ben ook benieuwd welke papieren erbij gaan zijn want het is een wagen uit Duitsland
in elk geval ga ik er nog voorzichtig vanuit dat het een wagen is en geen onderdelen magazijn to nader order
ik heb hier al eens een AX gesloopt enkel voor de vitessebak en wat klein prul, een wagen waar er geen 60000 van gebouwd zijn breek ik niet zomaar af
ik hou de deur op een kier om die op de weg te krijgen
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
-
- Posts: 1524
- Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
- Location: Oelegem
maar dan moet hij wel met de Ranco rijden want ik zie nog 2 andere Matra's daar in Assenede
en bedankt voor de welkom's woorden
en bedankt voor de welkom's woorden
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
-
- Posts: 203
- Joined: Sun Sep 15, 2002 2:00 am
- Location: 9960 Assenede
-
- Posts: 1524
- Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
- Location: Oelegem
zover zal je mij niet zien gaan, krijg ik hier thuis niet uitgelegd
die Rancho's wil ik ten gepaste tijden wel eens zien
die Rancho's wil ik ten gepaste tijden wel eens zien
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986