registreren en inloggen op het forum

Hier komen alle onderwerpen die je niet onder de andere rubrieken kan plaatsen...
Post Reply
User avatar
GODFRIED
Posts: 9852
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

registreren en inloggen op het forum

Post by GODFRIED »

Er zijn nog steeds problemen met het inloggen van clubleden na de registratie.
Ik heb de melding gekregen van een clublid dat hij al gedurende verschillende weken geregistreerd is. Hij heeft zijn paswoord ontvangen maar kan niet inloggen. Dat het dan een ergenis wordt moet ik jullie niet uitleggen. Hij overweegt om MatraMania als clublid te verlaten. Dit zou ik ten zeerste betreuren. Deze log in zal in de toekomst v??l vlugger moeten gebeuren .

Wat kunnen we daar aan doen?
Alain, Graag een reactie. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Opgelet met het gebruik van hoofdletters en kleine letters!
Ook kunnen de letter "O" en het cijfer "0" nogal eens voor verwarring zorgen tijdens het inloggen.

:wink:
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Probleem zit hem in de beveiliging, Filip is op de hoogte en zal dit asap in orde brengen. Sorry voor het ongemak.
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

De club moet hij hiervoor niet verlaten, probleem is opgelost.

Het hoofddoel van Matramania is het in stand houden van de types die binnen onze club vertegenwoordigd zijn en het scheppen van een hechte band onder de leden.
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

re

Post by erwin »

nou, nou als hij al bij zo een klein probleem erover denkt zijn lidmaatschap op te zeggen , dan hoop ik niet dat hij nog moet beginnen met het restaureren van een matra, hoe lang zal hij dat gaan volhouden!!!
Frank
Posts: 102
Joined: Tue Oct 25, 2005 11:53 pm
Location: Blankenberge

Post by Frank »

Tja,

Je hebt zo van die mensen die denken dat ze moeten dreigen om iets te bekomen.
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

:D Zolang er communicatie mogelijk is, kan alles opgelost worden. :D
User avatar
GODFRIED
Posts: 9852
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Pasop! Hier mijn mening.

Ik vind dat de persoon in kwestie gelijk heeft. Na de registratie niet kunnen inloggen na 3 a 4 weken zorgt voor veel ergernis en doet je wel twijfelen over de organisatie van de club. Hoe komt het dat je bij een andere club al de zelfde week kunt inloggen?
Als ik me registreer bij een club betekend dat, dat ik veel interesse heb in deze club en zo vlug mogelijk gebruik wil maken van hun diensten. zeker als je dan ook nog clublid bent. Als je dan na 4 weken nog niet kunt inloggen heb ik wel mijn bedenkingen tegen de club.

Of dit een reden is om de club te verlaten! Daar kunnen we over gaan discuteren. Voor sommige mensen zal dit ja zijn en voor andere een nee.
Leden verwachten ook iets van hun club. De communicatie is het belangrijkste in zo een geval. Als we als voorzitter en bestuursleden geen klachten krijgen kunnen we ze ook niet oplossen. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Deze persoon heeft inderdaad recht (zeker als lid) om zowel op het forum als op het ledengedeelte te kunnen inloggen. Dat dit vrij vlug moet kunnen verlopen is zeker gewenst.
Nu qua ledengedeelte had deze persoon geen probleem. Voor het forum is er een bepaalde beveiliging van toepassing, hij was geregistreerd maar geblokkeerd om te posten. Zodra ik melding heb gekregen van het probleem is dit binnen de 2 uur opgelost geweest.
Let wel deze beveiliging is nodig om de grapjassen van het forum te houden.
Ik denk dat communicatie nog altijd het belangrijkste is, wat ik niet weet kan ik ook niet oplossen.
Laten we het gezellig houden ipv mekaar de duvel aan te doen. :wink:
User avatar
GODFRIED
Posts: 9852
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Met deze is iedereen verwittigt! Zijn er problemen laat het ons weten.

Prettig eindejaar. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Post Reply