BESTUURSVERGADERING

Hier komen alle onderwerpen die je niet onder de andere rubrieken kan plaatsen...
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4064
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

BESTUURSVERGADERING

Post by ALAIN VAN AKEN »

Op zondag 3/12/2006 heeft er een grondige doorlichting en bestuurswissel plaats gevonden bij Matramania.
De resultaten van wat er besproken is zal u in de komende dagen en weken merken op onze site. Tegen nieuwjaar zal alles duidelijk worden want dan is het nieuwe team volledig operationeel.
Er is besloten om het tijdschrift Romorantin niet meer uit te geven maar meer info langs de ledenrubriek naar de leden over te brengen.
Ook de werking van de club is onder de loep gelegd en een vlottere werking nagestreeft. Er komen meer meetings en praatdagen waar jullie aanwezigheid zoals steeds zeer gewaardeerd wordt.
Hou dus de site in het oog. Zijn er opmerkingen laat het dan zeker niet na om ons in te lichten. Bijsturen kan nog steeds.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9852
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Beste Matravrienden,

Zoals Alain al aanhaalt is er gisteren( zondag 3/12/06) een bestuursvergadering geweest. Het is een marathonvergadering geweest die 4 uur in beslag genomen heeft. En met positieve resultaten is afgesloten.
Wat werd er zoal besproken! Meetings 2 per jaar. Praatnamiddagen ook 2 per jaar of na behoefte van de leden. Er werden nieuwe afgevaardigde voor de murena,rancho,en de M 530 gekozen. De clubonderdelen verhuizen van beheerder. Er werd een meeting afgevaardigde gekozen. Het clubblad verdwijnt maar er komt meer in de plaats. Alle belangrijke artikels die anders in het clubblad te lezen waren worden nu door de leden zelf gepost. Dit op de zelfde manier zoals op het forum maar alleen leesbaar voor de leden. Hierdoor schakelen we een tijdrovende stap over en jullie beslissen zelf wat jullie voor de clubleden willen voorbehouden. Wij zijn er unaniem van overtuigt dat het nu nog interessanter is om clublid te zijn of te worden. Er wordt nu te veel informatie vrijgegeven aan iedereen. Ook zal het nu vlotter gaan indien iemand informatie vraagt over onderdelen of problemen die zich voordoen. We kunnen geen onderdelen toveren maar jullie zullen beter op de hoogte gehouden worden of de gevraagde onderdelen leverbaar zullen zijn. Door deze taak herverdeling krijgt onze voorzitter wat meer tijd om te zoeken naar moeilijk te verkrijgen onderdelen en zich bezig te houden met het hele club gebeuren. De volledige werking van MatraMania zal hierdoor beter gaan verlopen en problemen zoals in de toekomst voorkomen. Alles op ??n schouder is te veel. Gelukkig werd dat nu ingezien. Indien er vragen zijn of suggesties willen we dit graag vernemen. In de loop van de komende maand zullen jullie de verandering wel zien op het forum.
Nu is de tijd weer aangekomen dat we onze geliefde Matra's kunnen vertroetelen en er aan sleutelen tot alles weer is volgens wens.

Ik heb al een lijstje klaar wat er moet gebeuren aan mijn bagheera.

Mijn hulpkoppelingspomp lekt olie en moet vervangen worden.
De aansluiting naar het reservoir laat olie door( zweten).
Dan heb ik nog wat schoonheids foutjes die wil veranderen.
Tijdens de jaarlijkse controle die ik zelf doe heb ik vastgesteld dat de stofkap op het stuurhuis gescheurd is. Deze moet ook vervangen worden.
Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn werkzaamheden en hoop dat jullie dat ook doen. Het is altijd interessant om te weten waar clubgenoten mee bezig zijn. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
GODFRIED
Posts: 9852
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Ik ben nog iets vergeten! Er werd ook een penningmeester benoemd deze zal de in en uitgaven van MatraMania zorgvuldig bijhouden.Ook verwisselde er onderdelen van eigenaar.
Hier nog enkele foto's.
Attachments
IMG00100 (Small).JPG
IMG00100 (Small).JPG (53.89 KiB) Viewed 29903 times
IMG00101 (Small).JPG
IMG00101 (Small).JPG (52.7 KiB) Viewed 29902 times
IMG00102 (Small).JPG
IMG00102 (Small).JPG (53.63 KiB) Viewed 29902 times
IMG00104 (Small).JPG
IMG00104 (Small).JPG (57.52 KiB) Viewed 29902 times
IMG00105 (Small).JPG
IMG00105 (Small).JPG (55.61 KiB) Viewed 29902 times
IMG00106 (Small).JPG
IMG00106 (Small).JPG (61.95 KiB) Viewed 29902 times
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
GODFRIED
Posts: 9852
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Vandaag heb ik al wat opgeruimd en plaats gemaakt voor de onderdelen.Hierbij zijn wat stapelkisten ook zeer handig. :wink:
Attachments
stapelkisten.JPG
stapelkisten.JPG (52.78 KiB) Viewed 29879 times
IMG00107 (Small).JPG
IMG00107 (Small).JPG (72.86 KiB) Viewed 29879 times
IMG00108 (Small).JPG
IMG00108 (Small).JPG (65.8 KiB) Viewed 29879 times
Matra Bagheera S - 1977
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4064
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Ok vrienden

Godfried staat al goed in de startblokken.

Even al een tipje van de sluier oplichten.
Clubverantwoordelijke: Alain Van Aken
Kas / ledenadministratie : Geert Loos
Onderdelen / clubmagazijn : xxxx
Meetingverantwoordelijke : Bart Van Der Cruys
Webmaster : Filip Patry
Djet verantwoordelijke : vacant (Ronny De Cloedt????)
M530 verantwoordelijken : Jules Maes en Paul Van Essche
Rancho verantwoordelijke : Georges Van Hevele
Bagheera verantwoordelijke : Benny Raes
Murena verantwoordelijke : Paul Van Essche

Meer info check regelmatig onze site en forum
Last edited by ALAIN VAN AKEN on Fri May 30, 2008 11:27 pm, edited 2 times in total.
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Onze Godfried is reeds super-gemotiveerd bezig!
Ik denk dat we met Matramania nog fijne tijden tegemoet gaan!
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4064
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Ik heb vanmorgend nog met Godfried gesproken aan de telefoon en we zitten duidelijk op dezelfde golflengte. De clubvoorraad zal vergroot worden en levering zal vlotter verlopen. Treffen jullie nog reststock ergens aan laat het me weten dan kopen we hem voor de club. Hou de rubriek leden/onderdelen in het oog. :wink:
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Alain,

Indien er een onderdelentransport naar Godfried nodig is, kan ik eventueel inspringen met de Mercedes Vito.
Wel liefst op een zaterdag of op een zondag.

Bart
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4064
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Bedankt voor het aanbod Bart, voorlopig redden we het wel. Maar misschien houden we het nog tegoed voor de toekomst.
matrafamily
Posts: 69
Joined: Sat Apr 13, 2002 2:00 am
Location: zoersel
Contact:

Post by matrafamily »

Dag mannen nog bedankt voor de uitnodiging voor de bestuursvergadering?????

Ik wist van niets, kan ik jullie nog ergens mee van dienst zijn?

Groeten en de beste matra wensen voor 2007

Cornelis
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Cornelis

Geen probleem om mijn verantwoordelijke voor de M530 terug af te staan aan u,u zal wel meer van een M530 weten dan ik,maar hopelijk kunnen wij dan effectief van uw kennis over Matra gebruik maken.

Jules
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4064
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Vanaf eind september/begin oktober is er op het forum melding gemaakt ivm de bestuursvergadering. Nu vandaag 14 januari maak je melding dat je van niks wist????? Lees je gedurende 4 maanden het forum niet??? Natuurlijk ben je nog welkom maar dan wordt er wel een actieve deelname verwacht. Dat je niet op de hoogte was vind ik wat flauw.
matrafamily
Posts: 69
Joined: Sat Apr 13, 2002 2:00 am
Location: zoersel
Contact:

Post by matrafamily »

Dag Alain,
Ik ben de afgelopen 7 maanden met mijn moeder ziekenhuis in en verzorgingshuis uit gelopen en heb echt geen tijd en lust gehad om met andere dingen bezig te zijn.
Sinds half december ben ik weer thuis, behalve dat we nog met de verhuis van mijn moeder naar een zorghuis bezig ben, ben ik nu ook druk bezig met mijn laatste rode S die naar Rusland toe gaat en half januari klaar moest zijn.
Dit is mijn eerste vrije zondag sinds maanden, vandaar dat ik even op de site was.
Ik ben nooit zo druk met de site bezig geweest, maar zal proberen er iets meer op te kijken.

Groeten vanuit Halle
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4064
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Daar hou ik je dan ook aan, ik overleg via mail even met de anderen.
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Cor,
ik zou het fijn vinden je af en toe eens op de site tegen te komen.
Eerlijk gezegd, je bent zelfs onmisbaar voor Matra Belgi?.

En, een M530 ik weet er haast geen bal van maar wil wel al wie er om vraagt helpen. 8)
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4064
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Cor,

Wegens je inzet in het verleden is er natuurlijk altijd plaats binnen het bestuur voor een persoon van uw kaliber. Momenteel behoren Webmaster, M530 of Murena tot de mogelijkheden. Wij vragen enkel volledige en vrijwillige inzet.
Ik hoor het wel.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9852
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Cor,
Je beschikt over een massa kennis en ervaring met Matra. Het zou fijn zijn als je dit met ons wil delen. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
georges1
Posts: 203
Joined: Sun Sep 15, 2002 2:00 am
Location: 9960 Assenede

Post by georges1 »

Cor,
Ik kan je situatie goed begrijpen, heb zelf jaren terug mijn demente moeder thuis gehad en tenslotte ook voor een aangepast zorgtehuis moeten kijken.Sterkte.
matrafamily
Posts: 69
Joined: Sat Apr 13, 2002 2:00 am
Location: zoersel
Contact:

Post by matrafamily »

Hallo matrafanaten, leuk wat van jullie te horen op het forum, ik ben deze maand nog bezig met de verhuizing enz. maar kom in ieder geval naar de nieuwjaarsreceptie.
Bedankt voor de steun , maar we gaan mij toch niet de hemel inprijzen he, jullie zijn allemaal een onderdeel van MatraMania en daar wil ik graag deel van uit blijven maken.
Ik probeer een foto te laden van de Rode S die naar Rusland gaat, maar weet niet of dat gaat lukken. Jammer dat hij weggaat, maar hij was toch te mooi om op de weg te gaan rijden,

groeten vanuit Halle

Cornelis
matrafamily
Posts: 69
Joined: Sat Apr 13, 2002 2:00 am
Location: zoersel
Contact:

Post by matrafamily »

Alain,

Weet gij waarom ik geen foto kan laden bij het bericht?

Verder bedankt voor de uitnodiging, moet er even over nadenken.

groeten
Attachments
cor S 2.jpg
cor S 2.jpg (97.6 KiB) Viewed 29671 times
cor S 1.jpg
cor S 1.jpg (139.59 KiB) Viewed 29671 times
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Zou intussen moeten opgelost zijn.
Indien niet, melden bij Filip.
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4064
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Cor,

Het plaatsen van foto's zou nu moeten lukken, ik kijk dit vanavond voor je na.
Zet de foto's maar op mail dan plak ik ze bij je boodschap.
Een tijd geleden heeft Filip een update van het forum gedaan en blijkbaar heeft dit de nodige problemen meegebracht.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9852
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Paatsen van een foto!
Ik doe een test! :wink:
Er is geen probleem om een foto te plaatsen.
Attachments
spoorstang (Small).JPG
spoorstang (Small).JPG (69.52 KiB) Viewed 29679 times
Matra Bagheera S - 1977
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4064
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Cor,

Foto's geplaatst zie hierboven.
zeuneke
Posts: 186
Joined: Mon Feb 21, 2005 10:19 pm

Post by zeuneke »

nee,nee Cor de hemel inprijzen gaan we niet doen !!!! we hebben hem hier nog veel te hard nodig,ofwa?

ook ik wist eigenlijk niets van een vergadering, maar door drukke bezigheden op het werk (en thuisfront) geen tijd gehad om het forum te bezoeken.

de kennis en toewijding van Cor is belangrijk voor de club, alle leden samen vormen de "kennis" van een club door samen achter ??n doel te staan

frank
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

8) MOOI! 8)
User avatar
GODFRIED
Posts: 9852
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Daar valt niets aan toe te voegen. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Nu ben ik eens de dwarsligger ! ! ! ! ! :roll: (moet niet altijd Paul zijn)

Ieder lid van Matramania doet vrijwillig mee om onze Matra's op de baan te houden,hoe klein de medewerking ook is het kan steeds iemand helpen.
Toch vind ik dat het bestuur zich meer dan de leden moet inspannen om iedereen van Matramania te helpen bij problemen.
Ik heb ook geen job van 8 uur tot 17 uur,heb ook een moeder die nu in een rusthuis zit en die ik alle dagen ga bezoeken,ik werk ook nog aan mijn Matra en toch, hoe laat ik s'avonds ook thuis kom,toch wil ik weten wat er die dag met Matramania is gebeurd.
Ik ben dan ook reeds 35 jaar gek...... van Matra. :lol:
Last edited by Maes Jules on Thu Jan 25, 2007 5:36 pm, edited 1 time in total.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9852
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Ik kan het ook niet laten om dagelijks het gebeuren op de site te volgen. En als ik iemand kan helpen doe ik dit ook. Maar verwacht niet van mij dat ik ergens een auto kom bouwen. Iedereen heeft zijn beperkingen, sommige door tijdgebrek andere door hun lichamelijkebeperkingen. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Godfried

Helpen om de Matra's rijdende te houden doen wij allemaal op vrijwillige basis,de ??n kan meer dan de andere en de ene heeft mogelijk meer tijd dan de andere.
Maar helpen doet u,voor alle types van Matra weet u wel iets dat anderen kan helpen.
Matramania is u dankbaar. :lol:

Groeten
Post Reply